Gert Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Hier toch wel een bijzonder eerste half jaar. In de competitie nooit in de problemen. Zelfs alles gewonnen: Maar Europees is het veel lastiger en falen we zelfs: Gelukkig nog de conference league als vangnet. Maargoed wel lame. Heb ingesteld dat eerste transferwindow uit stond dus lekker met de Sven selectie ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Mordurette: Ik moet wel zeggen dat er te veel interesse is vanuit Saudi Arabië voor allerlei spelers (jong en oud). Zo is in mijn savegame met Portugal/Frankrijk om het spel te leren kennen doelman Diogo Costa van Porto voor 59 miljoen vertrokken richting de zandbak en verdient daar 1 miljoen per week. Ik geloof nooit dat zo'n talentvolle doelman die kant op vertrekt, ook al kan hij daar veel meer verdienen. Kimmich die voor 136 miljoen die kant op verhuist, Taylor Harwood-Bellis (toch ook wel talentvol) die in de zandbak gaat voetballen. De helft van de selectie van bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord staat in de belangstelling van allerlei clubs uit Saudi Arabië. Ik vind het gewoon wat overdreven... Nou ja, Gabi Veiga oid van Celta ging toch ook die kant op? Giga talent toch? Edit: Heb al een heleboel transfervrije tips na seizoen 1. Maar dit is tot nu toe toch wel de leukste. Brobbeest en Mikau zijn de spitsen/SS. Maar nu Misehouy, Unuvar terug komen van huurperiode, zullen Mikau en Brobbeest het moeten uitvechten. Beide hadden op zich geen denderend jaar, scorenderwijs. Met Vink en de eerder genoemde Arce is de toekomst wel redelijk te noemen. Dus, kwam een scout met Firmino aanzetten. Vond zijn salariseisen niet eens zo gek eerlijk gezegd. Verdient een goede 200k minder per week dan Brobs,. 24 oktober 2023 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Weet iemand eigenlijk hoe het zit met extra databestanden als je je save van een vorige FM overzet naar een nieuwe? Ga zelf pas bij de officiële release beginnen, maar ik wil het huidige Champions League format houden zoals het is, in plaats van die rare nieuwe opzet dus daarvoor zal ik een bestand downloaden. Wil een journeyman starten dus ik sluit niet uit dat ik hem ook meeneem naar FM25, maar hoe zit het dan met het CL format in de nieuwe game volgend jaar? Blijft dat dan zoals het nu is, of krijg ik daar dan wel de nieuwe opzet omdat het weer een nieuw spel met andere bestanden is? 24 oktober 2023 bewerkt door Arles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Heerlijk begin van ons PL seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Arles: Weet iemand eigenlijk hoe het zit met extra databestanden als je je save van een vorige FM overzet naar een nieuwe? Ga zelf pas bij de officiële release beginnen, maar ik wil het huidige Champions League format houden zoals het is, in plaats van die rare nieuwe opzet dus daarvoor zal ik een bestand downloaden. Wil een journeyman starten dus ik sluit niet uit dat ik hem ook meeneem naar FM25, maar hoe zit het dan met het CL format in de nieuwe game volgend jaar? Blijft dat dan zoals het nu is, of krijg ik daar dan wel de nieuwe opzet omdat het weer een nieuw spel met andere bestanden is? Ik heb mijn San Marino game (extra competitiebestanden) probleemloos mee kunnen nemen maar FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 @BogatyrsuperB sub Trossard 2 assists , 2 key passes en een 8.7 En ook als team nog 4x scoren nadat Odegaard er al af was gewisseld, heerluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Na bijna 3000 uur FM20, dit jaar maar eens starten met FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 21 minuten geleden zei ElPrincipito: Na bijna 3000 uur FM20, dit jaar maar eens starten met FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik kan het niet meer aanzien. Ik ga vanavond ook aan de slag.. Zeker na dit bericht. 1 uur geleden zei neva: Ik heb mijn San Marino game (extra competitiebestanden) probleemloos mee kunnen nemen maar FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 HEEEUUJJJ!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 14 minuten geleden zei De Raam: HEEEUUJJJ!!!! Proficiat, die kan je maar binnen hebben. Zal in Ecuador lastig worden om een Europese hoofdprijs te pakken 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei Mordurette: Proficiat, die kan je maar binnen hebben. Zal in Ecuador lastig worden om een Europese hoofdprijs te pakken 😉 Ik heb ook bewust gekozen voor Sporting in Portugal. Wonderkids zoeken en prijzen pakken! Dat gaat in Ecuador wel anders zijn, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei neva: Ik heb mijn San Marino game (extra competitiebestanden) probleemloos mee kunnen nemen maar FM24. Thanks! Dan ga ik daar maar vanuit. Zou jammer zijn als ik volgend jaar toch aan die vreselijke nieuwe opzet vastzit, maar dat zien we dan wel weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Mu weer een paar euro rijker en ik eens kijken of ik alle bestanden in de juiste mappen kan krijgen om door te gaan met m'n game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Nou ja, Gabi Veiga oid van Celta ging toch ook die kant op? Giga talent toch? Edit: Heb al een heleboel transfervrije tips na seizoen 1. Maar dit is tot nu toe toch wel de leukste. Brobbeest en Mikau zijn de spitsen/SS. Maar nu Misehouy, Unuvar terug komen van huurperiode, zullen Mikau en Brobbeest het moeten uitvechten. Beide hadden op zich geen denderend jaar, scorenderwijs. Met Vink en de eerder genoemde Arce is de toekomst wel redelijk te noemen. Dus, kwam een scout met Firmino aanzetten. Vond zijn salariseisen niet eens zo gek eerlijk gezegd. Verdient een goede 200k minder per week dan Brobs,. In het verlengde hiervan is Misehouy ook een erg leuke speler om transfervrij te halen na seizoen 1 zolang hij z'n contract niet besluit te verlengen, hetgeen in mijn save het geval was. Helaas vroeg hij net wat teveel geld voor het Aldibudget van Dordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 13 minuten geleden zei Urbeto: In het verlengde hiervan is Misehouy ook een erg leuke speler om transfervrij te halen na seizoen 1 zolang hij z'n contract niet besluit te verlengen, hetgeen in mijn save het geval was. Helaas vroeg hij net wat teveel geld voor het Aldibudget van Dordt. Ik haal altijd zoveel mogelijk Engelsen op deze manier. Seizoen laten spelen of verhuren en vervolgens terugverkopen aan Engelse clubs. Goede handel! Ik heb nu Sessegnon gecontracteerd, die gaat waarschijnlijk na enkele seizoenen voor 100M+ terug naar de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ligt het aan mij of zijn de keepers zoveel beter in FM24? Nog nooit zoveel reddingen gezien als in deze versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Ik haal altijd zoveel mogelijk Engelsen op deze manier. Seizoen laten spelen of verhuren en vervolgens terugverkopen aan Engelse clubs. Goede handel! Ik heb nu Sessegnon gecontracteerd, die gaat waarschijnlijk na enkele seizoenen voor 100M+ terug naar de Premier League. Willen die dan niet een salaris wat ze in de PL gewend zijn? Daar liep ik vorig jaar in Portugal tegenaan, dat het praktisch onmogelijk was om spelers uit de top 5 competities te halen zonder dat ze 3x zoveel wilden verdienen als mijn sterspelers. Zojuist zei Copywriter: Ligt het aan mij of zijn de keepers zoveel beter in FM24? Nog nooit zoveel reddingen gezien als in deze versie. Denk vooral dat dat is omdat de graphics beter zijn geworden. Bij mij is het in ieder geval niet zo dat de Xg nooit gehaald wordt waardoor ik er vanuit ga dat de keepers zeker niet teveel pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 21 minuten geleden zei De Raam: Ik haal altijd zoveel mogelijk Engelsen op deze manier. Seizoen laten spelen of verhuren en vervolgens terugverkopen aan Engelse clubs. Goede handel! Ik heb nu Sessegnon gecontracteerd, die gaat waarschijnlijk na enkele seizoenen voor 100M+ terug naar de Premier League. Die strategie hanteer ik ook wel vaak. Goudmijntje. Sessegnon is een leuke speler. Heb nog een shirtje van hem uit z'n Fulham tijd toen hij als 16-jarige al bij vlagen de sterren van de hemel speelde. Doodzonde dat hij - ik heb het idee hoofdzakelijk door z'n vele blessures - tot dusverre nooit echt een onbetwiste basisspeler is geworden bij de Spurs, want ballen kan 'ie echt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 43 minuten geleden zei 19CH98: Willen die dan niet een salaris wat ze in de PL gewend zijn? Daar liep ik vorig jaar in Portugal tegenaan, dat het praktisch onmogelijk was om spelers uit de top 5 competities te halen zonder dat ze 3x zoveel wilden verdienen als mijn sterspelers. Ja, je kunt niet klakkeloos iedereen maar uit Engeland ophalen natuurlijk. Het is wel even een zoekwerkje. Ik zoek jonge gasten en/of spelers die ontevreden zijn en willen vertrekken, die tekenen wat sneller en voor minder geld. Een Sessegnon verdient nu €70k per week bij Tottenham en gaat dat ook bij ons verdienen. Heb daarvoor wel het salarisbudget wat moeten rekken maar ik denk dat hij het waard is en ik het dubbel en dwars ga terugverdienen met zijn transfer terug naar de PL. Hoogste salaris dat ik nu betaal is €53k dus hij wordt wel de grootverdiener inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Lekker bezig! Ongeslagen in het eerste seizoen, aardig gek. Nog leuke tactische ontdekkingen gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 31 minuten geleden zei Djordison: Lekker bezig! Ongeslagen in het eerste seizoen, aardig gek. Nog leuke tactische ontdekkingen gedaan? Er is een corner die altijd wel er in gaat, merkte ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 De 'Koeman mag ook oppleuren Challenge' is ook een succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Deze 17-jarige eindbaas maar eens even de voorbereiding mee laten spelen bij het 1e elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten