De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 12 minuten geleden zei Kyrill: Uhmm je zegt niet nog niet al te best en vervolgens, een 6.87 gemiddelde? 6,87 is toch meer dan prima? Of spreek jij ook spelers in de rust, of na wedstrijd toe die 7.0 of hoger halen, dat beter moet? Mijn beleid is alles wat <6.5 pakt, aanpakken en alles van 7,5 of hoger complimenteren. Ik had meer verwacht, laat ik het zo zeggen! En ja, ik waarschuw spelers regelmatig als ze niet genoeg presteren maar da's inderdaad onder de 6,5 of een langere periode onder de 7 (5 wedstrijden achter elkaar). Ik heb 5 spelers die in aanmerking komen voor 2 spits posities: Pedro Goncalves: 14(3) - 12 - 4 - 7,52 Alexander Aravena: 0(12) - 2 - 1 - 6,93 Viktor Gyokeres: 13(2) - 10 - 5 - 7,44 Filip Bundgaard: 4(5) - 2 - 0 - 6,87 Samed Bazdar: 3(7) - 0 - 0 - 6,68 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Alles onder de 7.00 is niet goed De lat moet omhoog, godverdomme. Middelmaat is niet goed genoeg; we zijn Ajax niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Ik had meer verwacht, laat ik het zo zeggen! En ja, ik waarschuw spelers regelmatig als ze niet genoeg presteren maar da's inderdaad onder de 6,5 of een langere periode onder de 7 (5 wedstrijden achter elkaar). Ik heb 5 spelers die in aanmerking komen voor 2 spits posities: Pedro Goncalves: 14(3) - 12 - 4 - 7,52 Alexander Aravena: 0(12) - 2 - 1 - 6,93 Viktor Gyokeres: 13(2) - 10 - 5 - 7,44 Filip Bundgaard: 4(5) - 2 - 0 - 6,87 Samed Bazdar: 3(7) - 0 - 0 - 6,68 Ja duidelijk, ik snap waar je vandaan komt!! Zojuist zei Nom de Guerre: Alles onder de 7.00 is niet goed De lat moet omhoog, godverdomme. Middelmaat is niet goed genoeg; we zijn Ajax niet! Hahahahha rustaagh. Maar je hebt helemaal gelijk idd ja haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Alles onder de 7.00 is niet goed Eens, al is de ondergrens voor de jonkies iets lager; 6,5 (in hun eerste seizoen bij het eerste), jaar daarna 6,8 en daarna met de rest mee Zo, jeugdstaf ook weer bijgewerkt, nou wachten op de eerste intake! 23 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Goeie staff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 35 minuten geleden zei Nom de Guerre: Goeie staff. Dat weet je al zonder attributen gezien te hebben? Alleen die ''karakter'' eigenschappen zeggen toch niet zo heel veel? Zo heb weer mijn eigen skin ingeladen, hele verbetering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Dat weet je al zonder attributen gezien te hebben? Alleen die ''karakter'' eigenschappen zeggen toch niet zo heel veel? Ik ga bij de jeugd puur voor de karakters ivm de youth intake. Bij het eerste heb ik dan weer hele goede trainers en kijk ik minder naar de persoonlijkheid. Zij helpen ook mee bij de training van de jeugd dus blijft de kwaliteit gewoon hoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zojuist zei De Raam: Ik ga bij de jeugd puur voor de karakters ivm de youth intake. Bij het eerste heb ik dan weer hele goede trainers en kijk ik minder naar de persoonlijkheid. Zij helpen ook mee bij de training van de jeugd dus blijft de kwaliteit gewoon hoog My bad, had niet door dit per se voor de ''jeugd'' was. Duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 minuut geleden zei De Raam: Ik ga bij de jeugd puur voor de karakters ivm de youth intake. Bij het eerste heb ik dan weer hele goede trainers en kijk ik minder naar de persoonlijkheid. Zij helpen ook mee bij de training van de jeugd dus blijft de kwaliteit gewoon hoog Wat is precies de invloed van die karakters? Ik weet wat positief en negatief is, maar hoe werkt dit tov je jeugd intake? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 55 minuten geleden zei De Raam: Eens, al is de ondergrens voor de jonkies iets lager; 6,5 (in hun eerste seizoen bij het eerste), jaar daarna 6,8 en daarna met de rest mee Zo, jeugdstaf ook weer bijgewerkt, nou wachten op de eerste intake! Die Pedro Silva is wel een beetje matig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 minuut geleden zei Brozai: Wat is precies de invloed van die karakters? Ik weet wat positief en negatief is, maar hoe werkt dit tov je jeugd intake? Zij beïnvloeden de karakters van de spelers die doorkomen in de youth intake, net als de HoYD (alleen die heeft een twee keer zo groot effect) Hoe beter de karakters van de newgens, hoe minder je hoeft te mentoren en hoe sneller ze zich zullen ontwikkelen. Zojuist zei bas huijsmans: Die Pedro Silva is wel een beetje matig hoor Wordt aan gewerkt, ik mocht hem nog niet ontslaan van het bestuur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Let je op Maurice? Mikautadze en Forbs de belangrijkste spelers hoor. Mikau schiet ze er van alle hoeken en standen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Geen schande ze staan dik 1e de Hammers met 37 punten na 13 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 17 minuten geleden zei Elsjorro1990: Let je op Maurice? Mikautadze en Forbs de belangrijkste spelers hoor. Mikau schiet ze er van alle hoeken en standen in. Leuke uitdaging voor je: probeer 10 verschillende manieren om Ajax in het eerste seizoen te leiden om daarmee te bewijzen dat alle 10 manieren beter zijn dan die van Steijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Nice, en ik had net alles in het salarisbudget gestopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Beste en slimste aanvoerder ooit (Bergwijn) verkocht voor 71 miljoen aan Newcastle en deze parel ervoor terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 22 minuten geleden zei FMNOOB: Beste en slimste aanvoerder ooit (Bergwijn) verkocht voor 71 miljoen aan Newcastle en deze parel ervoor terug. Ik vind het vooral bizar dat je zo'n bedrag voor Bergwijn weet te vangen. @SI; dit moet beta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Ben benieuwd naar het volgende. Hoe beoordelen jullie (afgezien uiteraard van enkel de resultaten) of een tactiek tot de juiste veldbezetting leidt? Zodra ik dit door FM laat bepalen zijn alle vakjes in het ‘Tactiek-scherm’ gevoelsmatig enkel groen bij een 4231! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Dat weet je al zonder attributen gezien te hebben? Alleen die ''karakter'' eigenschappen zeggen toch niet zo heel veel? Zo heb weer mijn eigen skin ingeladen, hele verbetering. Is deze ook ergens te downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Ik heb per abuis bij CDkeys FM gekocht zonder beta, iets te snel geklikt denk ik en daardoor dus nu geen early access. Iemand die weet of ik dit kan refunden zodat ik deze alsnog opnieuw kan aanschaffen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 uur geleden zei dvsermelo: Is deze ook ergens te downloaden? Zeker maatje, hier: https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zelf nog nooit zo'n begin in FM gehad denk ik. Dit met het nieuws dat die lamzak van een Steijn is ontslagen maakt het een leuke dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 2 minuten geleden zei Gert: Zelf nog nooit zo'n begin in FM gehad denk ik. Dit met het nieuws dat die lamzak van een Steijn is ontslagen maakt het een leuke dag Amen to that ja. Hier overigens alleen van PSV verloren, maar nu we de winterstop in gaan wel 4 punten los van die lampjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Kan iemand me helpen, ik krijg nu overal verplichte tutorial ships, hoe zet ik die zooi uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Nog maar een paar weken onderweg met Sampdoria en twee van m'n sterspelers willen weg omdat ze niet op Serie B niveau willen voetballen En toevallig hebben ze ook allebei een aflopend contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten