sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 ook voor het eerst in mijn fm carrière Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei De Raam: Zeker, kom maar door! Ik speel zelf met Sporting, zal dadelijk even kijken voor je Als je nog leuke talenten weet bij de club dan mag je die nog erbij voegen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 gelijk op 15 jarige leeftijd voor de leeuwen gegooid tegen Twente. 89ste minuut gewisseld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 17 minuten geleden zei chrisje1993: Als je nog leuke talenten weet bij de club dan mag je die nog erbij voegen . Wil je screens van 't begin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Wil je screens van 't begin? Liefste wel. Je mag wel eventuel screens erbij doen van hoe ze zich ontwikkeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 44 minuten geleden zei chrisje1993: Selectie van Sporting CP + Jeugdelftallen, Financiën + Transferbudget en salarisbudget. En graag nog screens van de volgende spelers: - Victor Gyokeres - Ivan Fresneda - Ousmane Diomande - Eduardo Quaresma - Dario Essugo - Marcus Edwards Selectie Spoiler B-Team Spoiler U23 Spoiler U19 Spoiler Gyokeres Spoiler Fresneda Spoiler Diomande Spoiler Quaresma Spoiler Essugo Spoiler Edwards Spoiler Zal zo dadelijk nog even mijn eigen save opstarten om te kijken of er grote verschillen zitten, ben nog niet zo heel ver namelijk! Tips voor als je gaat spelen: Edwards gauw een nieuw contract bieden, die gaat zeuren en belachelijke eisen stellen dus wees goede prestaties voor. Zelfde geldt voor Morita. Verder is Moreira een aardig talent, doet Pedro Goncalvez het heel goed en heb ik Callai naar het eerste gehaald. Robeiro is ook een groot talent overigens maar die heb ik verhuurd. Spoiler Nog even mijn transfers: Spoiler In: Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Selectie Toon verborgen inhoud B-Team Toon verborgen inhoud U23 Toon verborgen inhoud U19 Toon verborgen inhoud Gyokeres Toon verborgen inhoud Fresneda Toon verborgen inhoud Diomande Toon verborgen inhoud Quaresma Toon verborgen inhoud Essugo Toon verborgen inhoud Edwards Toon verborgen inhoud Zal zo dadelijk nog even mijn eigen save opstarten om te kijken of er grote verschillen zitten, ben nog niet zo heel ver namelijk! Tips voor als je gaat spelen: Edwards gauw een nieuw contract bieden, die gaat zeuren en belachelijke eisen stellen dus wees goede prestaties voor. Zelfde geldt voor Morita. Verder is Moreira een aardig talent, doet Pedro Goncalvez het heel goed en heb ik Callai naar het eerste gehaald. Robeiro is ook een groot talent overigens maar die heb ik verhuurd. Inhoud verbergen Nog even mijn transfers: Toon verborgen inhoud In: Uit: Heel erg bedankt. Eduardo Quaresma valt me wel wat tegen eigenlijk. Gyokeres juist beter dan ik dacht haha. Nieuwe doelman halen is geen overbodige luxe denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei chrisje1993: Heel erg bedankt. Eduardo Quaresma valt me wel wat tegen eigenlijk. Gyokeres juist beter dan ik dacht haha. Nieuwe doelman halen is geen overbodige luxe denk ik. Klopt maar ik wilde Callai en Pinto de kans geven, kan ook prima. De Gea zit nog altijd zonder club en wil wel komen als je wat salarisbudget vrij maakt. Die weet ik niet uit mijn hoofd, TB is 8 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei De Raam: Klopt maar ik wilde Callai en Pinto de kans geven, kan ook prima. De Gea zit nog altijd zonder club en wil wel komen als je wat salarisbudget vrij maakt. Die weet ik niet uit mijn hoofd, TB is 8 miljoen. Ik zal Pinto en Callai goed in de gaten houden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 29 minuten geleden zei De Raam: Selectie Toon verborgen inhoud B-Team Toon verborgen inhoud U23 Toon verborgen inhoud U19 Toon verborgen inhoud Gyokeres Toon verborgen inhoud Fresneda Toon verborgen inhoud Diomande Toon verborgen inhoud Quaresma Toon verborgen inhoud Essugo Toon verborgen inhoud Edwards Toon verborgen inhoud Zal zo dadelijk nog even mijn eigen save opstarten om te kijken of er grote verschillen zitten, ben nog niet zo heel ver namelijk! Tips voor als je gaat spelen: Edwards gauw een nieuw contract bieden, die gaat zeuren en belachelijke eisen stellen dus wees goede prestaties voor. Zelfde geldt voor Morita. Verder is Moreira een aardig talent, doet Pedro Goncalvez het heel goed en heb ik Callai naar het eerste gehaald. Robeiro is ook een groot talent overigens maar die heb ik verhuurd. Toon verborgen inhoud Nog even mijn transfers: Toon verborgen inhoud In: Uit: Hoe doet Bundgaard het bij jou? Dat is wel een speler die ik deze editie behoorlijk in de gaten wil houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik heb nog nooit de beta van FM gespeeld. Had mezelf ook voorgenomen om nog even te wachten met het kopen , maar ik twijfel er nu wel echt aan Dus, toch even een paar vragen over de beta; in hoeverre verschilt de staat van de game nu met de staat van de game als deze officieel uit is? Veranderen er in de komende weken veel dingen, of grote dingen? En zitten er in de beta van FM veel bugs, of valt dat mee? Want als ik 'm nu al koop, wil ik wel meteen even doorgaan met een save, en niet het gevoel hebben dat ik over 2 weken een nieuwe save moet starten, omdat er zoveel al veranderd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 minuut geleden zei TheRealOne: Ik heb nog nooit de beta van FM gespeeld. Had mezelf ook voorgenomen om nog even te wachten met het kopen , maar ik twijfel er nu wel echt aan Dus, toch even een paar vragen over de beta; in hoeverre verschilt de staat van de game nu met de staat van de game als deze officieel uit is? Veranderen er in de komende weken veel dingen, of grote dingen? En zitten er in de beta van FM veel bugs, of valt dat mee? Want als ik 'm nu al koop, wil ik wel meteen even doorgaan met een save, en niet het gevoel hebben dat ik over 2 weken een nieuwe save moet starten, omdat er zoveel al veranderd is. Vraag 1) Niet zo heel veel Vraag 2) Ook niet heel erg. Betreft de bugs nee, ik heb zelf iig nergens last van. In mijn ervaring nu en met andere beta's kan je gewoon doorgaan met je save, maar veel mensen doen dat niet altijd maar kan wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 en daarna... ...Even rocken met Mbappé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Deze comeback mag er zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 10 uur geleden zei Kyrill: Vraag 1) Niet zo heel veel Vraag 2) Ook niet heel erg. Betreft de bugs nee, ik heb zelf iig nergens last van. In mijn ervaring nu en met andere beta's kan je gewoon doorgaan met je save, maar veel mensen doen dat niet altijd maar kan wel prima. Hmm, thanks! Ik denk dat ik me dan toch maar eens aan de beta moet wagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goeieherder Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 de transferwaardes van spelers lijken in elke save weer anders. Vitik kon ik bijv halen voor 1.3 in een eerdere save. Volgende save is zijn waarde ineens 10 miljoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zo, dankzij onze eindbaas @Lazy mag ik me nu ook onderdompelen in FM24. Waarvoor nogmaals hartelijk dank. Mijn vingers jeukten na gisteren. Godzijdank ben ik doodziek ( niet van die wedstrijd overigens) thuis dus, lessago. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Wachten op de grote schoonmaak Wie ga je als eerste keeper opstellen? Een of twee DM's? Tell us, my man! We have the right to know! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 46 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wachten op de grote schoonmaak Wie ga je als eerste keeper opstellen? Een of twee DM's? Tell us, my man! We have the right to know! Dat is natuurlijk wel vrij lastig, omdat de meeste aankopen niet direct weer weg willen. Maar ik doe qua keuzes ongeveer het tegenovergestelde als Mauriceje, dus dat moet goed komen toch? Ramaj als 1e keeper uiteraard. Mikau als schaduwspits. Smullen geblazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 17 uur geleden zei Urbeto: Hoe doet Bundgaard het bij jou? Dat is wel een speler die ik deze editie behoorlijk in de gaten wil houden. Nog niet al te best, kan nog niet echt aanhaken. Nu 4x een basisplaats en 5 invalbeurten gehad, 1x gescoord en een gemiddelde van 6,87. Heeft ook wel stevige concurrentie dus kan even duren voordat die gaat presteren. Waarschijnlijk volgend jaar even op huurbasis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 25 minuten geleden zei De Raam: Nog niet al te best, kan nog niet echt aanhaken. Nu 4x een basisplaats en 5 invalbeurten gehad, 1x gescoord en een gemiddelde van 6,87. Heeft ook wel stevige concurrentie dus kan even duren voordat die gaat presteren. Waarschijnlijk volgend jaar even op huurbasis. Uhmm je zegt niet nog niet al te best en vervolgens, een 6.87 gemiddelde? 6,87 is toch meer dan prima? Of spreek jij ook spelers in de rust, of na wedstrijd toe die 7.0 of hoger halen, dat beter moet? Mijn beleid is alles wat <6.5 pakt, aanpakken en alles van 7,5 of hoger complimenteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Kon het niet laten, toch ook maar gekocht en begonnen aan de beta Zoals ik de afgelopen voorgaande twee edities ook gedaan heb, ben ik begonnen in de Serie B. Vorig jaar Brescia, jaar daarvoor Modena. Nu is de keuze gevallen op Sampdoria Game met Ajax is ook wel heel verleidelijk, maar dat zal de volgende wel worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 9 minuten geleden zei TheRealOne: Kon het niet laten, toch ook maar gekocht en begonnen aan de beta Zoals ik de afgelopen voorgaande twee edities ook gedaan heb, ben ik begonnen in de Serie B. Vorig jaar Brescia, jaar daarvoor Modena. Nu is de keuze gevallen op Sampdoria Game met Ajax is ook wel heel verleidelijk, maar dat zal de volgende wel worden Veel plezier en succes maatje!! Hahah herkenbaar. En voor mij ook heel verleidelijk om weer met Arsenal te spelen, nu nog even door met Brighton mijn oude FM 23 save bijna rond 2030. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Leuk spel wel die FM24. Match engine is echt amazing. Man,man,man. Ik heb mijn fullbacks zulke mooie acties zien maken. in FM21 deden ze het ook wel goed, maar vaak dan helemaal naar de achterlijn om vervolgens dan de bal kwijt te raken, of een corner te versieren. In FM24 schijnbewegingen, en allerlei andere shit die je in het echt ook ziet. Echt genoten van wat ik zag. Ben eigenlijk wel blij dat ik FM24 speel. Mis mijn Cork City, natuurlijk nog steeds, maar het voelt vers en fris om over te stappen. Echt benieuwd wat FM25 kan betekenen met Unity ook. Vind alleen de Skin echt gruwelijk lelijk. Allerlei kleurtjes, deadlinedag ineens geel, conference league groen, en die vieze lelijke oranje knopjes enzovoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Ik weet genoeg: #steijnout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten