Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Moleiro & Van Duiven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Leuk om in de laatste wedstrijd, in een classico, kampioen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Even kijken of Fortuna leuke spelers heeft voor AZ. Aaron heeft de beker gewonnen, dus zal vast wel een goed elftal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 4 uur geleden zei La Pulga: Leuk om in de laatste wedstrijd, in een classico, kampioen te worden. Was nog leuker geweest als het een wedstrijd eerder was geweest, dan was je getuigen geweest van een erehaag van de rivaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Als ik nu fm via steam aanschaf, kan ik dan meteen de beta spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei nasje92: Als ik nu fm via steam aanschaf, kan ik dan meteen de beta spelen? Jep, maar zou hem elders aanschaffen want dan ben je goedkoper uit. Als je de link van de frontpage pakt van Eneba en de code invoert ben je ongeveer €38,- kwijt en kun je meteen spelen + je draagt een steentje bij aan MU! 22 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Handball Manager 2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Jep, maar zou hem elders aanschaffen want dan ben je goedkoper uit. Als je de link van de frontpage pakt van Eneba en de code invoert ben je ongeveer €38,- kwijt en kun je meteen spelen + je draagt een steentje bij aan MU! Top dankjewel! Ik kan dan wel gewoon in steam updates abonneren etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Jep, maar zou hem elders aanschaffen want dan ben je goedkoper uit. Als je de link van de frontpage pakt van Eneba en de code invoert ben je ongeveer €38,- kwijt en kun je meteen spelen + je draagt een steentje bij aan MU! Oh hij is helaas uitverkocht op Eneba Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei nasje92: Oh hij is helaas uitverkocht op Eneba Dat ondervond ik ook al, dus ik heb hem - eveneens via de MU links - bij Gamebillet gehaald. Dan kom je rond de €44,50 uit; nog steeds aanzienlijk goedkoper dan via Steam zelf. Na betaling is het vervolgens twee keer met je ogen knipperen en je hebt de code in je account. Appeltje eitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2023 53 minuten geleden zei nasje92: Oh hij is helaas uitverkocht op Eneba @Lazy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Bij mij gewoon beschikbaar via 👉 https://www.eneba.com/steam-football-manager-2024-early-access-pc-mac-steam-key-europe/ready2play?af_id=fminside Soms ff paar keer refreshen. Ze hebben verschillende referral shops. Soms heeft de API ff moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Haha wat zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Royston Drenthe achterna @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Krijg een bod en doe voor de grap een schep bovenop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Je verwacht het niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei sennid: Krijg een bod en doe voor de grap een schep bovenop Verkopen is echt heel gemakkelijk deze FM, tot nog toe iedereen kunnen verkopen die ik kwijt wilde. Was voorgaande FM's wel anders! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 31 minuten geleden zei aron24: Je verwacht het niet... FM is ook gewoon te realistisch 🤦🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Iemand die de beta heeft en me wilt/kan helpen met wat screens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Nieuwe jeugdstroom speler. Kan deze een beetje goed worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei chrisje1993: Iemand die de beta heeft en me wilt/kan helpen met wat screens? Ik denk dat iedereen hier wel de beta heeft. Kom maar met je request Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 2 minuten geleden zei sennid: Nieuwe jeugdstroom speler. Kan deze een beetje goed worden? Ik zou zeggen alleen kracht en natuurlijke fitness laag. Fysiek trainen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 44 minuten geleden zei De Raam: Verkopen is echt heel gemakkelijk deze FM, tot nog toe iedereen kunnen verkopen die ik kwijt wilde. Was voorgaande FM's wel anders! De prijzen vind ik wel wat over de top. Heb nu met AZ al 46 + 20 + 58m binnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Ik denk dat iedereen hier wel de beta heeft. Kom maar met je request Nee niet iedereen. (Ik namelijk niet helaas). Selectie van Sporting CP + Jeugdelftallen, Financiën + Transferbudget en salarisbudget. En graag nog screens van de volgende spelers: - Victor Gyokeres - Ivan Fresneda - Ousmane Diomande - Eduardo Quaresma - Dario Essugo - Marcus Edwards Alvast dankjewel voor de persoon die me wilt helpen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 11 minuten geleden zei chrisje1993: Iemand die de beta heeft en me wilt/kan helpen met wat screens? Zeker, kom maar door! 7 minuten geleden zei sennid: Nieuwe jeugdstroom speler. Kan deze een beetje goed worden? Die zou bij mij mogen blijven! Net als Stefan zou ik beginnen met zijn fysieke gesteldheid, die gaan ook het hardst op jonge leeftijd. 4 minuten geleden zei chrisje1993: Nee niet iedereen. (Ik namelijk niet helaas). Selectie van Sporting CP + Jeugdelftallen, Financiën + Transferbudget en salarisbudget. En graag nog screens van de volgende spelers: - Victor Gyokeres - Ivan Fresneda - Ousmane Diomande - Eduardo Quaresma - Dario Essugo - Marcus Edwards Alvast dankjewel voor de persoon die me wilt helpen!! Ik speel zelf met Sporting, zal dadelijk even kijken voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten