sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Eigen doelpunt van het jaar 3815856e51efb3990428f837a6f3ca7c.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Match engine is zeker een stuk realistischer geworden dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Inmiddels ook aan de Bèta begonnen. De jaarlijkse traditie: neem personeel aan bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 19 minuten geleden zei FMNOOB: Inmiddels ook aan de Bèta begonnen. De jaarlijkse traditie: neem personeel aan bij Ajax Ja dit is wel jammer , daar ben je wel ff zoet mee om alles goed te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei sennid: Als standaard transfer heb ik tot 2x nu gezien dat Geertruida naar Real Madrid vertrekt rond de 70 miljoen. Nou dat geeft hoop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Even iets in de toekomst kijken... Zo hier en daar zie je wat verrassingen zeg... UEFA Conference League UEFA Europa League UEFA Champions League EK WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Nou, eens even rondneuzen dan! Moet er wel even bij zeggen dat ik geen enkele Europese competities heb geladen dus zie daar niet zo heel veel transfers verder. Ik heb de volgende competities actief: Toon verborgen inhoud Duurste transfers wereldwijd: Toon verborgen inhoud Als ik bij een Liverpool kijk, zie ik inderdaad enkele jongelingen in de selectie. Het mooiste vind ik het volgende: Er wordt echt in jongere spelers geïnvesteerd en die komen vervolgens ook nog aan hun wedstrijden dus er is zeker iets verbeterd in dat opzicht! Emre Gökay (voor mensen die meelezen, ga hem halen!) Toon verborgen inhoud Lautaro Gómez (newgen) Toon verborgen inhoud Ook even bij transfers van Ajax gekeken, die normaal gesproken uitgerangeerde B-spelers koopt in FM. Ziet er dit keer toch ook echt wel beter uit! Er worden best wat Nederlanders of spelers met een verleden in de Eredivisie gehaald: Toon verborgen inhoud Dus ja, ik ben positief gestemd! Heb je toevallig de Belgische competitie ingeladen? Zo ja, focust Sint-Truiden zich op de Japanse markt nu die nieuw is in FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Is wel even wennen, hoor. Ik mag 15 bankzitters meenemen. 4x wisselen. Sinds wanneer is dat? In Ierland FM21. Mag ik er maar 7 meenemen en drie keer wisselen. Denk door Corona-pandemie toentertijd ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Zojuist zei Lensherr: Heb je toevallig de Belgische competitie ingeladen? Zo ja, focust Sint-Truiden zich op de Japanse markt nu die nieuw is in FM? Check de eerste spoiler in het bericht dat je hebt geciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Check de eerste spoiler in het bericht dat je hebt geciteerd Haha dom van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Iemand al een Late Developer gevonden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 28 minuten geleden zei Stefan.: Iemand al een Late Developer gevonden ? Een watte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Er staat wel een team_holland bestandje in, maar als ik niets verander krijg ik gewoon een kloppend Nederlands elftal én Ronald Koeman als bondscoach. Ook wel prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 13 minuten geleden zei Fantasy: Een watte? Een speler die pas op latere leeftijd begint te ontwikkelen, denk aan Van Dijk, Vardy, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 49 minuten geleden zei Stefan.: Iemand al een Late Developer gevonden ? Heb jij er al eentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Zo, prima uitdagende voorbereiding gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 47 minuten geleden zei Nom de Guerre: Heb jij er al eentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 48 minuten geleden zei Stefan.: Ik geloof je gelijk, maar ik heb pas 10 officiële wedstrijden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei Stefan.: Iemand al een Late Developer gevonden ? Daar was je gister live bij, LUUUK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 @Nom de Guerre Doe jij nog een scouting thread op Twitter zoals de laatste jaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 minuten geleden zei De Raam: @Nom de Guerre Doe jij nog een scouting thread op Twitter zoals de laatste jaren? Voorlopig niet. Verbouwing thuis betekent verrekt weinig vrije tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 uur geleden zei Fantasy: Een watte? Of je een latte machiato lust? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Wat een lelijke vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten