neva Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Zojuist zei La Pulga: Kan je logo's en shit gewoon pakken van FM23? Stoor me er nu al aan Normaal gesproken wel. Gewoon je graphics map 1 op 1 kopiëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Zojuist zei La Pulga: Kan je logo's en shit gewoon pakken van FM23? Stoor me er nu al aan Zeker weten. Alleen skins niet, lijkt me. Anyway, hier even met Dordt begonnen. Pak daar best geregeld wedstrijdjes mee en door de samenwerking met Feyenoord hebben ze best leuke huurlingen (Tsoungui, Sebaoui, 't Zand o.a.). Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 10 minuten geleden zei Urbeto: Zeker weten. Alleen skins niet, lijkt me. Anyway, hier even met Dordt begonnen. Pak daar best geregeld wedstrijdjes mee en door de samenwerking met Feyenoord hebben ze best leuke huurlingen (Tsoungui, Sebaoui, 't Zand o.a.). Ben benieuwd! Al leuke aankopen op het oog? Ik heb Ihattaren, El Bouchataoui, Ruiz Atil en Beugelsdijk al benaderd. Zechiël en Luc Netten huren, ook leuke talentjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 2 minuten geleden zei Brozai: Al leuke aankopen op het oog? Ik heb Ihattaren, El Bouchataoui, Ruiz Atil en Beugelsdijk al benaderd. Zechiël en Luc Netten huren, ook leuke talentjes. Ihattaren is hier helaas naar Modena, maar was financieel ook niet haalbaar denk ik als ik het salaris bekijk. El Bouchataoui en vooral Luc Netten zijn mooie opties, daar ga ik ook even naar kijken. Ik heb tot dusverre Agriafotis van Excelsior en Essanousi van Feyenoord gehuurd. Ik was bezig met Kishna en Joost van Aken, maar eerstgenoemde is inmiddels naar Fortuna. Van Aken treuzelt nog. Ik heb ook niet bepaald financiële ruimte over, dus betwijfel ook of er nog wat bij kan komen. Essanousi was gelukkig gratis te huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik heb Ihattaren naar Gent weten te lokken maar weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn. Telkens slechte cijfers op training... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Eerste prijsje is binnen en me assistent heeft me oogkapje gestolen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 10 minuten geleden zei Messidona: Ik heb Ihattaren naar Gent weten te lokken maar weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn. Telkens slechte cijfers op training... Realistisch dus dit jaar haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Is het slim dat ik vanavond heb gedownload terwijl eupen nog niet klaar is. Nee. Is het leuk ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik ben het laatste seizoen van mijn Club Brugge save gewoon door aan het spelen in FM24. Ik moet wel zeggen dat die sneller vooruit gaat dan in FM23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ja ik geniet al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Heb de ballen verstand van de huidige selectie van AZ. Maar dit moet hem worden... Ook niet de ballen verstand van wie er nou de talenten zijn in de Erediv en KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 41 minuten geleden zei La Pulga: Ja ik geniet al Hoe ging de heenwedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 22 minuten geleden zei Rinus: Heb de ballen verstand van de huidige selectie van AZ. Maar dit moet hem worden... Ook niet de ballen verstand van wie er nou de talenten zijn in de Erediv en KKD. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat uitpakken. Ik ga het waarschijnlijk net iets anders neerzetten. Daarnaast speel ik met de echte wereld optie en jij kennelijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 18 minuten geleden zei Stefan.: Hoe ging de heenwedstrijd? Beetje zoals jij ging tegen Excelsior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) Even graphics pack van Fm22 overgooien en dan kan ik beginnen 19 oktober 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) 56 minuten geleden zei 19CH98: Ben benieuwd hoe het bij jou gaat uitpakken. Ik ga het waarschijnlijk net iets anders neerzetten. Daarnaast speel ik met de echte wereld optie en jij kennelijk niet. Ik heb die derde optie aangevinkt. Eerste optie is zo irritant wanneer er bv winterupdate is geweest. Tweede lijkt me ook irritant met al die transfers die nog moeten komen, maar ergens ook wel leuk. Derde vond ik wel passen. Dode spelsituaties even goed neerzetten en dan maar gaan. Trainingen doe ik later na de beta wel. Vind ik het meest irritant, en dan pak ik vaak gewoon een training van RDF ofzo, haha. Edit: Ben wel erg chagijnig op die nieuwe set-pieces stuff. Ik wil het neerzetten zoals ik wil. Ik kan niet eens mijn Carillero's kiezen.. Ahhhh Vind dit echt wel lelijk. Oranje,paars, zwart, zelfs nog andere kleuren. Ik ben aan het wachten op de Standaard donkere Base Skin, die ik dan zelf kan aanpassen naar mijn wensen. Is er al een 'Mika Aartalo' voor FM24? 19 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik ga me main game beginnen @Rinusje moet nog even wennen dat dit FM24 is hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) @La Pulgaja, man. Helemaal gek hier, haha. Ik wil alles op mijn manier... Nou, van alles ingesteld. Nu gaan met die banaan. Dan over twee weken voor het echie. 19 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Deco kan wel weer vertrekken met ze Yamal naar de transferlijst.. Is die helemaal besodemietert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Nieuw spel, oude save, nieuwe stijl, oude gewoontes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) Ik wil hun stats kunnen zien :( Echt irritant. haha. Moest 60 keer klikken, en dan nog 60x op hun naam. Uhu, wat kan ik zeuren, he 19 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 3 minuten geleden zei Rinus: Ik wil hun stats kunnen zien :( Echt irritant. haha. Moest 60 keer klikken, en dan nog 60x op hun naam. Uhu, wat kan ik zeuren, he Of je muis ff op dat dingetje houden waar die pijl staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei neva: Of je muis ff op dat dingetje houden waar die pijl staat. Das ook irritant, maar het kan. Helemaal over het hoofd gezien. In FM21 zie ik de stats. Kan ik meteen klikken wie ik niet en wel wil, hehe. Swipe left, swipe right. Ik beloof over 2 weken niet meer te zeuren, hehe. 19 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Ik ga me main game beginnen @Rinusje moet nog even wennen dat dit FM24 is hé? Waarom is die sjaal blauw-geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Gaat best oké. Van al dat geld dat ik van Pavilis en Odgaard heb gekregen even shoppe till I droppe. En dan maar eens kijken hoe ver we komen. Eredivisie gaat wisselvallig, maar Conference wel lekker. Linkerrijtje en de Conference League winnen zou wel leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten