Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei La Pulga:

Kan je logo's en shit gewoon pakken van FM23? Stoor me er nu al aan  

Zeker weten. Alleen skins niet, lijkt me. 

Anyway, hier even met Dordt begonnen. Pak daar best geregeld wedstrijdjes mee en door de samenwerking met Feyenoord hebben ze best leuke huurlingen (Tsoungui, Sebaoui, 't Zand o.a.). Ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Urbeto:

Zeker weten. Alleen skins niet, lijkt me. 

Anyway, hier even met Dordt begonnen. Pak daar best geregeld wedstrijdjes mee en door de samenwerking met Feyenoord hebben ze best leuke huurlingen (Tsoungui, Sebaoui, 't Zand o.a.). Ben benieuwd!

Al leuke aankopen op het oog? Ik heb Ihattaren, El Bouchataoui, Ruiz Atil en Beugelsdijk al benaderd. Zechiël en Luc Netten huren, ook leuke talentjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Brozai:

Al leuke aankopen op het oog? Ik heb Ihattaren, El Bouchataoui, Ruiz Atil en Beugelsdijk al benaderd. Zechiël en Luc Netten huren, ook leuke talentjes.

Ihattaren is hier helaas naar Modena, maar was financieel ook niet haalbaar denk ik als ik het salaris bekijk. El Bouchataoui en vooral Luc Netten zijn mooie opties, daar ga ik ook even naar kijken.

Ik heb tot dusverre Agriafotis van Excelsior en Essanousi van Feyenoord gehuurd. Ik was bezig met Kishna en Joost van Aken, maar eerstgenoemde is inmiddels naar Fortuna. Van Aken treuzelt nog. Ik heb ook niet bepaald financiële ruimte over, dus betwijfel ook of er nog wat bij kan komen. Essanousi was gelukkig gratis te huren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Rinus:

image.thumb.png.c9b3f090aa4be53967e62792d3c08727.png

Heb de ballen verstand van de huidige selectie van AZ. Maar dit moet hem worden... Ook niet de ballen verstand van wie er nou de talenten zijn in de Erediv en KKD. :D

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat uitpakken. Ik ga het waarschijnlijk net iets anders neerzetten. Daarnaast speel ik met de echte wereld optie en jij kennelijk niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei 19CH98:

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat uitpakken. Ik ga het waarschijnlijk net iets anders neerzetten. Daarnaast speel ik met de echte wereld optie en jij kennelijk niet. 

Ik heb die derde optie aangevinkt. Eerste optie is zo irritant wanneer er bv winterupdate is geweest. Tweede lijkt me ook irritant met al die transfers die nog moeten komen, maar ergens ook wel leuk. Derde vond ik wel passen.

Dode spelsituaties even goed neerzetten en dan maar gaan. Trainingen doe ik later na de beta wel. Vind ik het meest irritant, en dan pak ik vaak gewoon een training van RDF ofzo, haha.

Edit:

Ben wel erg chagijnig op die nieuwe set-pieces stuff. Ik wil het neerzetten zoals ik wil. Ik kan niet eens mijn Carillero's kiezen.. Ahhhh :D

image.thumb.png.4366e95aca4c400aa95979231f5e065a.png

Vind dit echt wel lelijk. Oranje,paars, zwart, zelfs nog andere kleuren. Ik ben aan het wachten op de Standaard donkere Base Skin, die ik dan zelf kan aanpassen naar mijn wensen. :D

Is er al een 'Mika Aartalo' voor FM24? :D

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei neva:

image.thumb.png.7f4c00bd5ede0701654898928d5c9378.png

Of je muis ff op dat dingetje houden waar die pijl staat.

Das ook irritant, maar het kan. Helemaal over het hoofd gezien. In FM21 zie ik de stats. Kan ik meteen klikken wie ik niet en wel wil, hehe. Swipe left, swipe right. Ik beloof over 2 weken niet meer te zeuren, hehe.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites