Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jotew:

@feyedennis @roeliho Ik heb de Key ook op Eneba gekocht. Je krijgt na aanschaf gewoon een mail met daarin een link richting je key. Deze is, mits je een eigen account hebt, ook terug te vinden bij je aankopen/bestelhistorie.  

Ik heb hem ook via Eneba, maar daar staat expliciet dat hij pas beschikbaar is bij de release op 6 november :classic_sad:

image.thumb.png.03bcd65f67eb16377ace17b2e7bb0fc4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DGremlin:

Ik heb hem ook via Eneba, maar daar staat expliciet dat hij pas beschikbaar is bij de release op 6 november :classic_sad:

image.thumb.png.03bcd65f67eb16377ace17b2e7bb0fc4.png

Dan heb je waarschijnlijk die zonder beta besteld. Heb je via MU website besteld of zelf via Eneba? Anders refund vragen en de goede (incl early access) bestellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Neem aan dat je 'm voor FM23 hebt gekocht, haha.

Hoe probeer je 'm te activeren dan? Wel via het menu 'Spellen' en dan > Een steam product activeren?

51 minuten geleden zei Kyrill:

Bij mij deed ie het net ook niet maatje. Maar toen heb ik mijn laptop uitgezet>Opnieuw aangezet>Steam aangezet en toen stond er groot bericht FM24 installeren en nu aan het doen :)

Veel plezier en succes iedereen met de beta. Maak mij maar snel jaloers met jullie CL winsten ;) :cheer::classic_love:

image.thumb.png.5f4a05b8780ec477ca75fa662e0639bf.png

Edit screen toegevoegd we zijn los met FM23 save in FM24 beta :)

Verschillende keren opnieuw starten haf ik geprobeerd, maar hielp bij mij niet. Gelijk even contact gehad met Eneba maar die hadden een verkeerde code verstrekt. Kortom nu is fm24 aan het downloaden. Fijne partij die gelijk helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei De Raam:

Dan heb je waarschijnlijk die zonder beta besteld. Heb je via MU website besteld of zelf via Eneba? Anders refund vragen en de goede (incl early access) bestellen

via de link hier op de MU Website.
Ik vind ook niet meteen hoe ik een refund kan vragen eigenlijk.

Zal dan maar gewoon nog even geduld oefenen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste potje gespeeld tegen de plaatselijke amateurs met FC Twente. Qua gameplay lijkt het wel sterk verbeterd. Meer realistische aanvallen, meer verschillende aanvallen, veeeeel meer momenten als een keer een kut voorzet etc. 

Na 1 potje wel enthousiast opzich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei De Raam:

Volgens mij was je iets te enthousiast, mooi, maar ik kan hier helemaal niets van maken :-D

''Ik speel nu tegen topic''

Daar heb ik, Kyrill/Karel de eerste FM24 uitslag gepost.

Korter:

Kyrill.Eerste.Uitslag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Steels:

Op Eneba kon je gewoon een versie kiezen zonder Beta (die was overigens nog net iets duurder ook..)

Dan is dat denk ik wat je landgenoot gedaan heeft. En dan nog duurder ook? Dan snap ik niet waarom je  het uberhaupt zou doen? Vergissing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Titan:

Ik weet niet welke FM23 jij speelde, maar...

Hahahahha echt?

Weer wat geleerd  hahahah :D

Mijn beste middenvelder heeft nu in FM24 wel een game-face had ie in FM23 niet, en vind best wel goed uitzien en mooie man.

20231019210243_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel iets in elkaar gezet, en snelle opstelling aangeklikt. Eens kijken hoe deze match engine is. Dan spel laden, en even serieus bezig :D Ben wel helemaal van slag, van de leg, joh..Ken alleen Clasie bij AZ.. En mis mijn eigen Cork City spelers, haha. En alles is zo paars.. Even wennen.

Ziet er een stuk beter uit dan FM21. Mooie vloeiende bewegingen ook, en schijnbewegingen, en niet meer dat de fullback helemaal tot de achterlijn rent om daarna de bal kwijt te raken of een corner te verdienen.

Mij hoor je niet klagen tijdens onze eerste vriendschappelijk wedstrijd: image.png.30f7fd5002d94cf99d31de9c27d8b21f.png

Nu spel laden. Opslaan. En straks eens serieus kijken wat er gedaan moet worden. Dode spelsituatie-editor zag er netjes uit.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Bogatyr:

Komen daar bepaalde gevoelens naar boven? 

Ja klein beetje wel ja. Ik heb speciale band met hem. Ik had hem in seizoen 1 met Nice op zijn 17e al gehaald met optie tot koop van 3,8 miljoen. Toen op 17/18 was hij bij Nice al bepalende speler, toen ik na 5 jaar wegging bij Nice, heb ik 82 miljoen gelapt aan Nice om hem mee te nemen naar Brighton. Hij is de speler die ik altijd als 1e op wedstrijdformulier neerzet. In twee jaar tijd bij Nice waren zijn attributen al flink omhoog gegaan. Hij is een CM en DM ik zou moeten checken, ik denk dat hij bij 2 clubs bij mij in 7/8 jaar tijd nog nooit rood heeft gepakt. 

31 minuten geleden zei Tim':

Oh zeker wel, maar ik wissel altijd een beetje af. Ligt er vooral ook aan of ik in Nederland actief ben.

Fair enough (y)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites