MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Mijn kids zijn bij mn ouders.. die moet ik rond die tijd ophalen.. herfstvakantie hier.. kennen best daar slapen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 52 minuten geleden zei Dansmeister: Tijd om de eredivisie heet te maken in FM'24. Vitesse gaat over een aantal weken (wanneer komt 'ie precies uit?) de wereld weer heet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 46 minuten geleden zei Rinus: Over 4 uur ofzo, toch? Tussen 5 en 6 waarschijnlijk... Het is nu wachten op Steam, SI kan hier verder niets aan doen, die hebben de knop inmiddels ingedrukt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) Het is alleen wel irritant dat Beta niet zo goed is voor lange term saves. Sommige updates werken nou eenmaal niet als je al een lopende carrière hebt. Ik ga even een dutje doen dan. Edit: Optimale database instellingen Dit ook een aanrader. 19 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 4 minuten geleden zei Rinus: Het is alleen wel irritant dat Beta niet zo goed is voor lange term saves. Sommige updates werken nou eenmaal niet als je al een lopende carrière hebt. Ik begin daarom gewoon met een sterk team, zodat ik rustig alles kan testen. Vanaf 6 november zal ik dan mijn eigenlijke save starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Dat is de reden waarom ik de beta altijd over sla. Ik wil langdurige games spelen en meestal zitten er nog wat foutjes in die toch gaan irriteren als je er eenmaal weet van hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Speel je altijd met je beeldscherm andersom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2023 Precies dat ja haha En we hebben ook een mooi topic voor dit soort creaties hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 9 minuten geleden zei 19CH98: Speel je altijd met je beeldscherm andersom? Meestal, soms doe ik em uit, nog beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Sssstttt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2023 https://x.com/footballmanager/status/1715022379909296422?s=46&t=U8Bxwt0kXtqfTlyZvmyeSA Let’s goooo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Let's goooo!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik zie het straks wel.. moet de kids halen en ben al laat.. maar eerst ff installeren hoor haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Sela is klaar om de wereld te veroveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Heeft iemand Ajax staf db? xo geintje, die komt bij release natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 FB-posts over waar de staf van Ajax is in 3, 2, 1.... Antwoord Spoiler Op Ibiza! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Even maar wat rondneuzen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Heeft iemand Ajax staf db? xo geintje, die komt bij release natuurlijk. Het eerste waar ik meteen aan dacht nu ik het aan het instaleren ben. En Duitsers er in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Eén van de redenen dat ik in de Beta geen echte save kan starten :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Succes mannen! Ik kan pas om 0.00 er mee stoeien :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyedennis Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik heb het via eneba besteld via een link van deze site. Via de verkoper City of Gamers, ik dacht dat hier ook een beta bij zou zitten, maar ik heb nu nog geen key daarvoor. Zit deze er niet bij en kan ik het spel pas spelen op de officiele release datum? Of komt die key later vandaag nog? Iemand hier ervaringen mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Veel bètaplezier allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
crimineeltje Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik heb de fm24 + early release gekocht op cdkeys. Maar als ik de code opvraag zegt hij dat ik hem 23 oktober pas krijg. Meer mensen dit probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten