19CH98 Geplaatst 11 december 2023 Auteur Share Geplaatst 11 december 2023 3 minuten geleden zei chrisje1993: @19CH98 Vraagje. Als ik de amateurdivisie's van nederland inlaad kan ik dan ook gewoon vanaf de 5de klasse begin met deze challenge aangezien promovendussen hier niet zijn. En promoveren naar de kkd is ook niet altijd. Zolang je een club pakt die lager speelt dan het hoogste standaard speelbate niveau zit je goed. Zorg inderdaad wel dat je een database gebruikt met promotie/degradatie tussen de tweede divisie en KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Weinig jeugd deze kerstperiode 🙁 Nog wat te showen @Elsjorro1990? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Mijn GDJEK-challenge in Vanuatu is lekker begonnen. Twee keer op rij gepromoveerd en direct het jaar erna kampioen van de Premier Division. Grootste uitdaging wordt natuurlijk om de ploegen uit Nieuw Zeeland te kloppen in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 6 uur geleden zei Stefan.: Weinig jeugd deze kerstperiode 🙁 Nog wat te showen @Elsjorro1990? Ik zit in Disneyland man. Weinig te melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Dan doe ik het wel Met 7 spelers en de rest van het team "grijs" wordt dit echter wel een behoorlijke klus om niet te degraderen. In totaal hebben we 16 spelers voor 46 wedstrijden. Ik meld me aan het einde van het seizoen... of eerder, wanneer ik ontslagen word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Eerste CL-finale van mijn GDJEK-save in Vanuatu. Auckland City, een veel betere én veel rijkere ploeg, het vuur aan de schenen gelegd. Maar wij maakte onze (vele) kansen niet af, en zij die van hun wel. Pijnlijke nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Eerste CL-finale van mijn GDJEK-save in Vanuatu. Auckland City, een veel betere én veel rijkere ploeg, het vuur aan de schenen gelegd. Maar wij maakte onze (vele) kansen niet af, en zij die van hun wel. Pijnlijke nederlaag. Netjes netjes. Ik dacht even het team van @ElPrincipito was maar die heeft Auckland United, niet Auckland City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 8 uur geleden zei Rykjvk1: Dan doe ik het wel Met 7 spelers en de rest van het team "grijs" wordt dit echter wel een behoorlijke klus om niet te degraderen. In totaal hebben we 16 spelers voor 46 wedstrijden. Ik meld me aan het einde van het seizoen... of eerder, wanneer ik ontslagen word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Vanuatu hebben we ondertussen wel uitgespeeld. Kampioen geworden zonder puntverlies. Nu hopen dat we een keer wat geluk hebben tegen de Nieuw-Zeelandse teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Vanuatu hebben we ondertussen wel uitgespeeld. Kampioen geworden zonder puntverlies. Nu hopen dat we een keer wat geluk hebben tegen de Nieuw-Zeelandse teams. Knap hoor, als je dat lukt! Heb je een screentje van je beste speler(s)? Ben benieuwd met wat voor materiaal je inmiddels zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) Voorlopig lukt het iig nog niet: Hier wat screens van mijn beste spelers @Rykjvk1: 1 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Aahhh, ja, dat zijn nog niet direct world-beaters. Hopelijk krijg je dan wel gauw voet aan de grond tegen Nieuw-Zeelandse teams, afgaand op de uitslag heb je nog wel wat stappen te zetten... Wel mooi om te zien dat je je spelers echt goed betaalt @PJHoutman Na mijn troosteloze ontslag bij United of Manchester FC (je like was vast een aanmoediging, @Stefan.? ) ben ik een nieuwe poging gestart die tot op heden iets beter verloopt. Ook omdat ik nu meer dan 7 spelers heb. Hayes & Yeading United zijn de gelukkigen, ik zal morgen even wat uitgebreider posten als het eerste seizoen voorbij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 11 uur geleden zei Rykjvk1: Aahhh, ja, dat zijn nog niet direct world-beaters. Hopelijk krijg je dan wel gauw voet aan de grond tegen Nieuw-Zeelandse teams, afgaand op de uitslag heb je nog wel wat stappen te zetten... Wel mooi om te zien dat je je spelers echt goed betaalt @PJHoutman Na mijn troosteloze ontslag bij United of Manchester FC (je like was vast een aanmoediging, @Stefan.? ) ben ik een nieuwe poging gestart die tot op heden iets beter verloopt. Ook omdat ik nu meer dan 7 spelers heb. Hayes & Yeading United zijn de gelukkigen, ik zal morgen even wat uitgebreider posten als het eerste seizoen voorbij is. Het systeem voor snel reageren is hier beperkt, in dit geval was de like een aanmoediging, ja 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Hayes & Yeading United / 2024-2025 Een fusieclub tussen de clubs Hayes FC en Yeading FC (je verwacht het niet) in 2007, is Haye & Yeading in mijn save opgeklommen tot de Vanarama National League South. Op het moment dat ik in dienst treed, hebben ze 13 spelers, waarvan ik er zelf één ken, namelijk Chris Lines. Daarover later meer. Met het gehele elftal op Rolling Contracts besluit ik direct iedereen een contract aan te bieden omdat ik geen spelers kwijt wil raken de eerste seizoenen. (Screenshot is van ná het seizoen, daarom iedereen op vakantie en iedereen een jaartje ouder dan aan het begin van het seizoen) Het seizoen verloopt enorm wispelturig, mede ingegeven door een aantal langdurige blessures voor sterkhouders en giga dips in vorm. We starten redelijk in de middenmoot om vervolgens af te glijden naar plek 21 die rechtstreekse degradatie betekent. We stijgen weer naar plaats 13, zakken weer naar 20, om ons een wedstrijd voor het einde met een zwaarbevochten overwinning tegen Welling United veilig te spelen voor nog een jaartje in de National League South. Met 13 man (plus 2 of 3 grijze spelers) 46 wedstrijden moeten spelen is een flinke opgave en aan het einde van het seizoen is iedereen wel toe aan vakantie. Er is ook iemand toe aan een wat langere vakantie, en dat is Chris Lines. De club die ik supporter is Bristol Rovers, en Chris Lines is een Rovers-legende wat ook wel blijkt uit de twee periodes die hij voor de club gediend heeft. Lines is aan het einde van dit seizoen 39 geworden en, ondanks mijn wens voor hem langer door te blijven gaan, en ondanks het feit dat hij om een extra tweejarig contract vroeg, stopt hij aan het einde van dit seizoen. En FM heeft me een heel treffende wedstrijd gegeven hem een waardig afscheid te geven, en wel tegen één van zijn andere ex-clubs, Bath City. Uit op Twerton Park. Moest zo zijn dan, toch? Ik besluit het hele team rust te gunnen en hem op te stellen met de gehele youth intake, zodat hij in zijn laatste wedstrijd met alle kinderen nog één keer de wei in kan. De wedstrijd eindigt in 1-1, maar dat was niet belangrijk. Dan de youth intake. Die was niet heel best. Ik hoopte op middenvelders omdat er dus eentje met pensioen gaat, ik kreeg het volgende: Niet heel super, maar wel 2 bijna bruikbare spelers ertussen die maar voor de leeuwen moeten het komende seizoen. Er zijn nog wel wat issues blijkbaar, financieel gaat het niet goed (-170.000 euro) waardoor ik 1) mijn contract nog niet verlengd heb gekregen en 2) het volgende probleem ontstaat: In mijn doelstellingen staat inmiddels iets dat ik over 2 jaar de club schuldenvrij moet zien te hebben. Geen idee hoe ik daar iets kan beïnvloeden maar soit. Op naar seizoen 2! (Excuses voor de lange post! ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) We beginnen ondertussen wel het nationaal elftal te domineren. Voor de Pacific Games zijn maarliefst zestien van onze spelers opgeroepen, waarvan zes spelers van 16 of jonger. Ik hoop wel dat onze competitiewedstrijden verzet worden EDIT: Verzetten is dus niet het geval, en de jeugdoproepen zijn ook net binnen. Gelukkig net een dag na onze seizoensopener tegen de op-een-na-beste ploeg van Vanuatu, dus ik kan in ieder geval nog wat jeugdtalenten inzetten. EDIT 2: Zelfs sabotage door de Vanuatuaanse bond kan ons niet tegenhouden 1 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Mijn game met Lewes ben ik mee gestopt, het plezier was er uit. jaar op jaar slechte intakes, ondanks goede Faciliteiten. Na 5 seizoen waren mijn 5 beste spelers 2 van nieuw intake en 3 van de 'oude ' garde. daar ga ik natuurlijk geen potten mee breken in de National league, na de volgende teleurstellende intake heb ik de brui er aan gegeven. Ik ga weer wat nieuws opstarten, maar eerst even kijken wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 16 uur geleden zei PJHoutman: We beginnen ondertussen wel het nationaal elftal te domineren. Voor de Pacific Games zijn maarliefst zestien van onze spelers opgeroepen, waarvan zes spelers van 16 of jonger. Ik hoop wel dat onze competitiewedstrijden verzet worden EDIT: Verzetten is dus niet het geval, en de jeugdoproepen zijn ook net binnen. Gelukkig net een dag na onze seizoensopener tegen de op-een-na-beste ploeg van Vanuatu, dus ik kan in ieder geval nog wat jeugdtalenten inzetten. EDIT 2: Zelfs sabotage door de Vanuatuaanse bond kan ons niet tegenhouden 34! Maakt de overwinning des te zoeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 uur geleden zei BA1986: Mijn game met Lewes ben ik mee gestopt, het plezier was er uit. jaar op jaar slechte intakes, ondanks goede Faciliteiten. Na 5 seizoen waren mijn 5 beste spelers 2 van nieuw intake en 3 van de 'oude ' garde. daar ga ik natuurlijk geen potten mee breken in de National league, na de volgende teleurstellende intake heb ik de brui er aan gegeven. Ik ga weer wat nieuws opstarten, maar eerst even kijken wat. Ik zou je eerlijk gezegd aanraden om eens bij een van de vier andere grote Europese competities te beginnen. Engeland is in mijn ogen een van de zwaarste landen om deze challenge te doen. Ten eerste door het aantal promoties dat je moet maken en de waardeloze financien tot je daadwerkelijk PL behaald. En ten tweede zijn er zoveel Engelse clubs met goede jeugdfaciliteiten/scouting en opleiding dat zelfs als je die hoog heb je eerst je rep omhoog moet krijgen voor je echt daadwerkelijk er wat van merkt. Dus als je GDJEK wil blijven proberen zou ik altijd eerst een van de andere landen aanbevelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari @Jeroen. die gedachten had ik al, ben afgelopen week in Spanje begonnen. Keer wat anders, maar denk de kans op succes wat groter. Vorig jaar ben ik met South Shields in de premier league beland, dus ik kan het wel haha. het is soms ook net ff wat geluk hebben met wat spelers etc. Maar by far vind ik dit het leukste element in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Ho ho ho hoooo hallo meneer Kaltack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari T#ring Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) Weer ongeslagen kampioen, maar mijn angstgegner Solomon Warriors verspert me de weg naar de finale van de O-League. Was blij dat ik beide Nieuw-Zeeuwse clubs ontliep met de hoop het in de finale op geluk te kunnen doen. Uit werden we helemaal weggespeeld en was het aan een late uitgoal van Jacob Abel te danken dat we überhaupt nog in de running waren. Thuis kwamen we 3-1 voor, maar kregen we tien minuten voor tijd het deksel op de neus. Dat hun keeper er met twee wereldreddingen de 4-2 nog uithield was extra pijnlijk. De Warriors winnen in de finale met 1-0, waardoor ik denk dat het dit jaar een haalbare kaart was geweest. En we gaan maar weer een jaartje door...ben wel heel blij met Kaltack. Nu twee uitstekende CVs met een goede keeper erachter en meerdere talentvolle CVs in reserve. Qua vleugelverdedigers en centrale middenvelders is het behelpen. 4 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Pfffff, wat een zieke stats voor een 15 jarige zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari In de nieuwe O-League is er sprake van een groep des doods. Auckland City, de recordwinnaars (12 keer, waaronder één keer tegen mij in de finale) en onze angstgegner Solomon Warriors, regerend kampioen. Rewa is ook nog een van de meest pittige ploegen van de 'kleinere' landen. Dus we zullen flink aan de bak moeten. Het positieve; als we doorgaan, is er minstens één van de favorieten uitgeschakeld. Het seizoen ging verder van een leien dakje. Alle 14 competitiewedstrijden plus de vier playoffwedstrijden gewonnen, de beker gewonnen, en veel jeugdtalenten gebruikt om de oude garde af te lossen. Qua talenten zat er niet heel veel bijzonders in de nieuwste lichting, maar het kan niet altijd Kaltack zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Leuk @PJHoutman - ben je inmiddels zelf al semiprof of nog amateur? Ik heb 5 seizoenen met Auckland United gespeeld, het kleine broertje van Auckland City - Die zijn wel echt enorm goed. Wel 5 keer kampioen geworden en 4x de CL gewonnen maar helaas bleven we amateur. Dat deed wel pijn aangezien we genoeg geld hadden om salarissen uit te keren. Lekkere newgen trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten