BA1986 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 @Jeroen. netjes, gefeliciteerd ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Sporting Clube de Espinho Seizoen 2028-2029 Ik heb even geteld, 9 seizoenen loop ik achter..... Dus ik moet maar wel wat extra updates gaan planten. Transfers Gebeurd nog steeds vrij weinig. Wat enigzins talent heeft mag aansluiten bij het 1e, dus echt mensen verhuren met een idee zit er nog niet bij eerlijk gezegd: Competitie We verbeteren ons iets ten opzichte van voorgaand jaar. Dat is altijd goed, dus in dat opzicht kunnen we niks zeggen. Macedo en Marques ontwikkelen zich ook steeds meer tot bruikbare spelers, dus ook daar geen commentaar van mij. Wat me wel zorgen baart, is dat we nog steeds geen upgrades kunnen doen en we daarmee een beetje in een cirkel zitten. Echte toppers die er direct staan komen er nog niet door, zelfs niet op dit niveau. Want dit niveau, geloof me, is ook nog steeds niet heel denderend. Preview Is wederom niet heel denderend. Een 9 op de vleugels. Dat zijn nou net de posities waar we prima voorzien zijn. Dan onze hoop maar op die CV. Gaan we direct door naar de spelers zelf, want ik ben natuurlijk vergeten een foto te maken van de intake. De beste spelers van deze intake zijn hieronder te zien: Bernardes Elanardo Jian Redelijk uien wel weer. Dit gaat een lastig verhaal worden en op dit moment twijfel ik heel erg over deze game. Je bent die upgrades gewoon nodig om net even die betere spelers te krijgen. Niet eens toppers, maar het algehele niveau moet omhoog. Dat wordt op deze manier erg lastig. Stats: Het feit dat niemand een groen cijfertje haalt, zegt denk ik alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Proficiat @Jeroen. Wat een keeper kreeg je er ook nog bij! Wel opvallend dat er maar 1 Engels international is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Sporting Clube de Espinho Seizoen 2029-2030 Transfers Hier zie je vrijwel elk jaar dezelfde naam voorbij komen: Claude Hodzic. Een luxemburger die er al vanaf het begin bij is. Alle staf denkt dat het een hele grote kan worden, maar hij laat dat niet zien. Probeer hem dus jaren te verhuren, maar het heeft weinig nut nog helaas. Preview Ja, moeten we hier van zeggen? Ik doe maar gewoon niet al teveel verwachten met deze previews. Intake 4 elite talenten. In 1e opzicht not to shabby. De werkelijkheid ligt anders: Dit zijn werkelijk waar zulke slechte spelers qua attributen en vastberadenheid en personaliteit, dat ik zo pislink was dat ik de boel verder geklikt heb en niet eens shots van deze spelers gemaakt heb. Ik zou dit nu nog kunnen doen, maar de meeste van deze gasten bestaan niet meer. Jankings. Eindstand Is het dan allemaal kut? Nee, in tegendeel. Eindelijk licht aan de horizon, qua intakes. Want, we promoveren. Het voordeel van Portugal, naast de vele nadelen, is dat het niveau niet over naar huis te schrijven is. De 2e klasse wordt eigenlijk redelijk gedomineerd door SLB B en Porto B. Dat scheelt weer in die zin, dat je met een beetje geluk 5e kunt worden en aslnog PO kunt spelen. Zo ver komt het niet, we worden namelijk 2e en dat is genoeg voor promotie. Een zwaar seizoen, waarin we de pot probeerden dicht te gooien en er met de snelheid van Marques en Macedo/Sequiera uit komen bleek een gouden tactiek De stats van het elftal: En dan: Geld. Op zich nog niet eens veel TV-geld, dat viel nog smerig tegen. Maar wel veel sponsorgeld. Dus, staan we aan het einde van het seizoen/begin nieuwe seizoen op een positief saldo. Dus, naar het bestuur. Daar krijgen we eindleijk onze eerste upgrades: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Sporting Clube de Espinho Seizoen 2030-2031 Ik blijf het tempo er even in houden boys. Dan maar wat dubbelposts, het is niet anders. Transfers Onderstaande behoeft direct wat uitleg, Ik bepaal eigenlijk altijd zelf welke spelers ik wel en niet hou. Zeker gelet op dingen als personaliteit en VBH, die mijn inziens niet altijd goed door de directeur voetbalzaken/HOYD meegewogen worden. Echter, in dit soort fases van zo'n game, doe ik het altijd makkelijk: Ik signeer alles wat ik denk dat wat kan doen. Daarna komt dan vaak een knop: Laat je directeur voetbalzaken de contractonderhandelingen regelen. Meestal klik ik die nog even na. Echter, heel af en toe wil het wel eens dat je daarna na een week of 2/3 een nieuw bericht krijgt waarin nog een keer de resterende mensen doorgelicht worden. Deze keer kwam het advies er nog 1tje aan te stellen. Echter, tot mijn schrik, zag ik dat die inmiddels niet meer als intake gelde, maar bij de transfers kwam te staan. Dus: Ik heb hem direct weer een vrije transfer gegeven, zoals jullie kunnen zien getuige de bewijzen Competitie: Ons 1e seizoen in de hoogste competitie. Gaan we dat redden, of vliegen we er weer uit? Nou, het gaat wel een beetje zoals verwacht: Vaak zijn we de onderliggende partij, en flink ook. We krijgen een aantal keer echt vreselijk op de kont. Maar, onze tactiek: De kont voor de goal en er vlot uit, werkt ook vaak wel. En wat niet tegen zit: Er zijn meer zwakke broeders. En dan komen we weer terug bij het voordeel hiero in Portugal: Het niveau is niet altijd even lekker. Dus: We blijven er in en mogen gaan uit kijken naar de intake en upgrades. Upgrades: Sponsorgeld is wat het doet op dit moment, bij het einde/begin van het seizoen krijgen we dei binnen en we stappen weer de bestuurskamer in: Preview Spannend wel, de eerste preview na de eerste upgrades. Wat heeft de HOYD voor ons in petto? 2x een 9, 1x een 7,5. Oke, houd nog niet over wellicht. Maar we gaan het zien. Intake Lang niet slecht dit. Hier gaan een aantal bruikbare spelers tussen zitten. CA is misschien niet aanwezig, maar de PA is wat mij betreft wel aanwezig in deze lichting. De belangrijkste spelers hieronder: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Sporting Clube de Espinho Seizoen 2031-2032 Transfers Daar is die weer, onze vriend Hodzic. Verder weinig transfers: Wat goed was van de vorige intake gaat regelrecht het 1e elftal in. Competitie Een aardig vergelijkbaar seizoen met vorig jaar. We laten wat spelers aansluiten en die zorgen er voor dat het tegen de mindere broeders net wat makkelijker gaat, maar zo af en toe worden we van het kastje naar de muur getikt. Dat is ook niet erg, het is even deze seizoenen doorknallen tot aan de intake elk jaar. Einde van het seizoen komen de sponsorgelden weer binnen. Het is elke keer een miljoen of 3/4, waarmee ik naar het bestuur stap. Volgens mij krijgen we op een gegeven moment hier ergens een nieuw bestuur en die doen niet moeilijk, dus: Preview Daar word ik wel warm van ja. 4,5 ster, 3x een 9. Een spits. Middenvelders. kom maar op. Intake Een complete waslijst aan elite talenten!!! Zo heet word de soep opzich niet gegeten, er zitten er een aantal tussen die ik het niet zie maken. Maar toch wel wat aardige talenten die ook direct weer gaan aansluiten: Belangrijkste talenten: Dan, een nieuwe HOYD. En een lekkere, als je het mij vraagt: Cardoso mag met de intakes aan de gang de komende jaren. Dan, mooi nieuwtje: Miguel Marques op plek 2 van deze lijst. Het zegt barre weinig, want qua kwaliteiten hoort die niet eens in de top 50 te staan. Maar, is dermate belangrijk voor ons dat we dat door de vingers zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 @Jeroen. Geweldige prestaties om in best korte tijd dit voor elkaar te krijgen. Gewoon in 20 seizoenen 5 promoties en de weg naar het kampioenschap en CL weten te behalen zonder aankopen, volledig op eigen jeugd. Ik had niet verwacht dat het op zo'n korte termijn haalbaar zou zijn. Heb je nog bepaalde tips voor mensen die met deze challenge willen starten? Waar moet je op letten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 1 minuut geleden zei MisterX: @Jeroen. Geweldige prestaties om in best korte tijd dit voor elkaar te krijgen. Gewoon in 20 seizoenen 5 promoties en de weg naar het kampioenschap en CL weten te behalen zonder aankopen, volledig op eigen jeugd. Ik had niet verwacht dat het op zo'n korte termijn haalbaar zou zijn. Heb je nog bepaalde tips voor mensen die met deze challenge willen starten? Waar moet je op letten? Zo veel en snel mogelijk investeren in je jeugdscouting en opleiding. Faciliteiten zijn leuk maar uiteindelijk bepalen die andere twee veel meer. Zoek een HOY met een goede persoonlijkheid waarbij in mijn ogen een slechte HOY met een goede persoonlijkheid veel beter is dan andersom. Daarnaast is in mijn ogen tactische flexibiliteit gewoon belangrijk. En dan niet perse in de stijl waarin je speelt maar wel de basis qua formatie en dergelijke. Zo ben ik begonnen met een 5-2-3 en daarna een 5-2-1-2 voordat ik eindigde met een soort misvormde 4-3-3 waarbij eigenlijk in alle formaties de basis qua wat ik wil en hoe ik wil spelen hetzelfde blijft. Daarnaast is het ook gewoon goed in de gaten houden of spelers nog groeien. In deze challenge zal je veel spelers hebben die op hun 19e/20e al op hun top zitten en als je dan uit de instroom een iets mindere speler krijgt met voorspelt potentieel kan het vaak beter zijn om die jongen in ieder geval een kans te gaan geven om zich sneller te ontwikkelen. En verhuren zijn je beste vriend voor die spelers die niet direct in aanmerking komen voor een basisplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Op 25-11-2023 om 21:00 zei Jeroen.: Seizoen 2041/2042&2042/2043 Transfers: Weer een hele berg huurtransfers met één definitieve ertussen. Linkermiddenvelder Saad Al-Salem kon er niet helemaal mee leven dat jongere spelers kansen kregen voor hem en uiteindelijk vertrekt hij voor iets meer dan 10 miljoen naar zijn geboorteland. Toon verborgen inhoud Competitie: Grotendeels eenzelfde verhaal als vorig jaar. Één puntje meer dan vorig jaar en de tweede titel op rij. Toon verborgen inhoud Europa: In de groepsfase doen we wat je kan verwachten en slepen we een plek in de top acht binnen. In de zestiende finale verslaan we Galatasaray tweemaal moeizamer dan het spelbeeld laat zien waarna we in de kwartfinale Real Madrid treffen. In de competitiefase verloren we al van ze en ook in de knock-outfase komen we net tekort. Toon verborgen inhoud Bekers: We verliezen in de community Shield van Manchester United. In de Carabao Cup hebben we het eigenlijk geen enkele ronde echt makkelijk maar weten we toch keer op keer de winst binnen te slepen. In de finale treffen we vervolgens Tottenham in een spectaculaire doelpuntrijke wedstrijd die linksback Matthew Cassidy in de verlenging weet te beslissen. In de FA cup winnen we eenvoudig van Aston Villa maar verliezen we vervolgens van de Wolves. Toon verborgen inhoud Jeugd: Na Soler vorig jaar heeft Mark Harrisson met een jaar vertraging alsnog een absolute topkeeper voor ons in petto. Kyle Duckett is de naam. Toon verborgen inhoud Transfers: Niks bijzonders op transfergebied te melden buiten het jaarlijkse huurleger. Toon verborgen inhoud Competitie: We strijden het hele jaar met Arsenal voor de toppositie waarbij het eigenlijk constant stuivertje wisselen is. In de slotfase kiezen we ervoor de focus te leggen op de Champions League waardoor we iets meer rouleren in de competitie en dat heeft invloed op de resultaten waardoor we uiteindelijk op doelsaldo het kampioenschap aan The Gunners moeten laten. Toon verborgen inhoud Bekers: In de community Shield weten we na penalty's Newcastle te verslaan waarmee we ook deze prijs aan onze erelijst bij kunnen schrijven. In de Carabao Cup verliezen we de finale van Manchester United terwijl in de Fa Cup Arsenal na penalty's te sterk is in de halve finale. Toon verborgen inhoud Europees: In de groepsfase weten we op onze ontmoeting met Arsenal na elke wedstrijd te winnen waardoor we ons al vroeg zeker weten van een plek in de zestiende finale. Hierin treffen we Newcastle United dat na een 1-1 uit met 2-0 aan de kant word geschoven. In de kwartfinale weten we een 1-0 overwinning te stelen op Old Trafford waardoor een 2-2 in Matlock voldoende is. De halve finale is een rematch van de kwartfinale vorig jaar en weten we in het Bernabeu onze kansen beter te benutten dan Real Madrid. In het Matlock Stadion is de wedstrijd gelijker maar zijn we via Damion Mullet wederom dodelijker. Toon verborgen inhoud Daarmee mogen we ons opmaken voor een finale in het Camp Nou waarin we het op mogen nemen tegen FC Barcelona. In een stormende openingsfase komen we op voorsprong via rechtsbuiten Sid Holding waarna het lang wachten op een tweede treffer is. In de 72e minuut is het spits Damion Mullet die de score uitbreid waardoor de aansluitingstreffer van Paulo niet voldoende is om ons van de Champions League winst af te houden. Inhoud verbergen Selectie: Ben Campbell: Een van de twee spelers die nog minuten maakte in de Vanarama North. Helaas door blessures elk jaar wel wat wedstrijden gemist en dit seizoen het grootste deel van de tweede seizoenshelft geblesseerd toe moeten kijken. Was in principe weer beschikbaar voor de finale maar moest helaas voor hem op de bank plaatsnemen. Inhoud verbergen Kyle Duckett: Stiekem vanaf het begin al beter dan Campbell maar uit respect pas bij een lange blessure van Campbell echt de plek onder de lat overgenomen. Inhoud verbergen Teodor Svedberg: De tweede speler die nog minuten mocht maken in de Vanarama North en de hele tocht door de Engelse voetbalpiramide mee daarmee heeft meegemaakt. Ook al sinds jaar en dag de reserveaanvoerder achter zijn voornaamste concurrent. Inhoud verbergen Simon Yates: Al vele jaren de aanvoerder en nu al enkele jaren de vaste tweede keuze op de gehele rechterflank. Net als Svedberg geen topper maar ook iemand met een speciale plek in dit team. Inhoud verbergen Mohammed Khudair: Al jaren een vaste waarde in het centrum van de defensie en inmiddels uitgegroeid tot onze enige international voor Engeland. Moest helaas de slotfase van het seizoen missen door een blessure. Inhoud verbergen Peter Fraser: Kende een langzamere ontwikkeling dan zijn partner in de defensie maar inmiddels uitgegroeid tot één van de echte wereldtoppers die we hebben. Inhoud verbergen Tom Cottrell: Typisch zo een speler die onder radar vliegt maar als hij speelt gewoon een voldoende haalt. Inhoud verbergen Kern Vince: Na diverse verhuurperiodes en vorig jaar een halfjaartje als voornamelijk wisselspeler dit jaar de vaste naar binnenkomende linksback. Inhoud verbergen Emeka Nwankwo: Na jaren de vaste linksback dit jaar iets minder minuten maar nog altijd gewoon een hele gewaardeerde kracht. Inhoud verbergen Matthew Cassidy: Eigenlijk ook gewoon een prima optie op links maar nooit echt die volgende stap naar vaste basisspeler kunnen zetten. Toon verborgen inhoud Jamie O'Connell: Doorgebroken als linkercentraleverdediger in een driemanscentrum daarna enkele jaren de partner van Khudair en nu al enkele jaren als hangende middenvelder actief. Dit jaar ook weer wat meer in het centrum van de defensie door de ontwikkeling van zijn voornaamste concurrent. Toon verborgen inhoud Charles Barker: Al enkele jaren verwacht hoop ik dat hij de volgende stap in zijn ontwikkeling zet maar eigenlijk dit seizoen pas echt de groei waarop ik hoopte. Inhoud verbergen Kieran Hughes: Had vorig jaar de vrees dat we hem kwijt zouden raken maar uiteindelijk door een flinke bak geld weten te overtuigen om een contract bij Bayern Munchen af te slaan. Eigenlijk de enige speler die echt onvervangbaar is. Inhoud verbergen Ade Farley: De vervanger van Hughes bij blessures maar echt wel een duidelijke stap minder. Inhoud verbergen Danny Nilsson Säfquist: Ondanks dat we de afgelopen jaren de nodige concurrenten voor hem hebben gekregen met Scott en Gannes is het uiteindelijk Nilsson Säfquist die nog altijd in de basis te vinden is in de meeste wedstrijden. Inhoud verbergen Peter Scott: De vaste tweede keus als linkermiddenvelder en als hij zijn ontwikkeling door blijft zetten is hij denk eind volgend seizoen zijn Zweedse concurrent wel voorbij. Inhoud verbergen Sid Holding: Na wat verhuren vroeg in zijn carrière nu al enkele jaren de vaste keuze rechtsvoorin en daarin gewoon een hele degelijke speler. Toon verborgen inhoud Evan Soler: In zijn eerste seizoen rustig zijn kansen gegeven en eigenlijk sinds de slotfase van vorig seizoen de vaste man als schaduwspits ten koste van Micah Speed. Inhoud verbergen Anthony Cutting: Tweede keus achter Soler en tweede keus achter Mallet in de punt. Inhoud verbergen Micah Speed: Afgelopen seizoenen minder en minder belangrijk maar zeker in de Championship een hele belangrijke speler voor ons geweest. Inhoud verbergen Damion Mullet: Al tien jaar lang onze eerste spits en goed voor een doelpunt of 20 per seizoen. Een van de absolute clublegendes. Inhoud verbergen Arnel Ngoyi: Supersub en derde keus als spits en rechtsbuiten. Inhoud verbergen @19CH98 Netjes, gefeliciteerd! Heb je nog iets speciaals gedaan qua trainingen? Bepaalde schema's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Netjes, gefeliciteerd! Heb je nog iets speciaals gedaan qua trainingen? Bepaalde schema's? Nee gewoon assistent laten doen. Uiteindelijk geloof ik best dat er wat te winnen valt met zelf doen maar daar ben ik veel te lui voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 13 uur geleden zei MisterX: @Jeroen. Geweldige prestaties om in best korte tijd dit voor elkaar te krijgen. Gewoon in 20 seizoenen 5 promoties en de weg naar het kampioenschap en CL weten te behalen zonder aankopen, volledig op eigen jeugd. Ik had niet verwacht dat het op zo'n korte termijn haalbaar zou zijn. Heb je nog bepaalde tips voor mensen die met deze challenge willen starten? Waar moet je op letten? Jeroen heeft het meeste wel al behandeld: Jeugd scouting en jeugdbudget z.s.m. zo hoog mogelijk krijgen, de complexen komen later wel. Probeer ook elk jaar je HOYD te vervangen. Kijk daarin of het aansluit op je tactiek en wat de persoonlijkheid van de HOYD is. Ik heb liever een HOYD met een prachtige persoonlijkheid, goede aansluiting op de tactiek, met een hoge vastberadenheid met mindere stats voor beoordelen, dan andersom. Niks zo ergs om een toptalent met 2 voor VBH te krijgen, of nog erger: Eentje die absoluut niet in je tactiek past. Dat zijn de grote lijnen. Er zijn ook nog minder belangrijke lijnen, zoals je hele jeugdcoaching vol te proppen met, ik dacht, modelprofs. Maar volgens mij is dat meer een beetje gezeik in de marge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Tot nu toe hoor ik vooral de bekende zaken en heb ik in de posts van @Jeroen. en @Elsjorro1990 niets nieuws gehoord. Toch bedenkt voor jullie reacties. Er zullen vast andere zijn waarvoor deze zaken wel nieuw(er) is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Sporting Clube de Espinho Seizoen 2032-2033 Nog een seizoen of 5 en ik ben weer bij. Dus we zetten het tempo even door. Transfers Wederom weinig beweging. Dit komt vooral doordat alles wat enigzins talent heeft direct doorgeschoven wordt en er weinig anders is om te verhuren. Competitie: Een vergelijkbaar seizoen wederom, qua puntenaantal dan. Want de concurrentie was zo godsgruwelijk slecht dit jaar, dat we al heel vroeg veilig waren. Dat is ook wel een keer lekker, no stress Preview Wat nog meer lekker was, was het volgende: Of zoals een welbekende mevrouw in Amerika nog wel eens zegt: You get a 9, You get a 9, EVERYONE GETS A 9 Hier word ik wel warm van hoor jongens. Het is vanaf dit punt doorrammen tot de intake zelf. ZSM Intake Vol verwachting klopt ons hart, het is net sinterklaas. En dan is die daar, de intake. BAM! EINDELIJK. Eindelijk ook eens wat CA. Niks ontwikkelen in de jeugd, gewoon BAM de basis in en voetballen jij. De belangrijkste talenten hieronder: Vallee Jaffre Kofi Haueter Sequira Semedo Mir Lourenco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 @Djordison Lekker man. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Make the challeng great En nu kan ik weer lekker posten zonder dubbelposts te maken: Sporting Clube de Espinho Seizoen 2033-2034 Transfers Inmiddels vertrekken er wat meer spelers op huurbasis. We hebben een 2/3-tal aardige lichtingen gehad en daar zit talent bij. Talent wat rijpen moet, dus mogen ze wat ervaring gaan op doen. Competitie We zijn in ontwikkeling. Dat laat onderstaande wel zien, ons tot dusverre beste seizoen qua puntenaantal. Jaffre en Vallee mochten direct de basis in en stelden niet teleur. Vooral Jaffre is een verademing daar in die punt. Zuur wel voor de 1 jaar oudere Ruben Silva, die zich eigenlijk net in de basis gewerkt had en op zich prima presteerde. Maar Jaffre was zoveel beter, dat we niet anders konden helaas. Preview We hebben al wat sexy previews gehad. Ook dit valt weer niet tegen. Laten we snel kijken hoe zich dit vertaald qua intake Wederom is de lijst met elite talenten lang zat. Of ze allemaal zoveel talent hebben valt te bezien. Ik ben wel giga gecharmeerd van Almeida. Dan, weer wat upgrades: En leuk om te zien: We hebben inmiddels een stroom van een man of 8 die steevast zich bij nationale jeugdelftallen mogen neldeN: Dan de stats: Nog geen groene cijfertjes, maar toch ben ik hier blij mee. 17 goals voor een 15/16-jarige spits is niet niks. Ook Sebastiao en een speler als Rodriguez, die gehele onder de radar bleef bij mij, doen het zeer goed. Hier zit muziek in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Sporting Clube de Espinho Seizoen 2032-2033 Nog een seizoen of 5 en ik ben weer bij. Dus we zetten het tempo even door. Transfers Wederom weinig beweging. Dit komt vooral doordat alles wat enigzins talent heeft direct doorgeschoven wordt en er weinig anders is om te verhuren. Competitie: Een vergelijkbaar seizoen wederom, qua puntenaantal dan. Want de concurrentie was zo godsgruwelijk slecht dit jaar, dat we al heel vroeg veilig waren. Dat is ook wel een keer lekker, no stress Preview Wat nog meer lekker was, was het volgende: Of zoals een welbekende mevrouw in Amerika nog wel eens zegt: You get a 9, You get a 9, EVERYONE GETS A 9 Hier word ik wel warm van hoor jongens. Het is vanaf dit punt doorrammen tot de intake zelf. ZSM Intake Vol verwachting klopt ons hart, het is net sinterklaas. En dan is die daar, de intake. BAM! EINDELIJK. Eindelijk ook eens wat CA. Niks ontwikkelen in de jeugd, gewoon BAM de basis in en voetballen jij. De belangrijkste talenten hieronder: Vallee Jaffre Kofi Haueter Sequira Semedo Mir Lourenco Jaffre met 15 jaar in de basis? Moet kunnen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Zojuist zei Rykjvk1: Jaffre met 15 jaar in de basis? Moet kunnen toch? Die ging regelrecht de eerste 16/17 in ja. Ruben Silva heeft zich ook goed ontwikkeld, dus hij mocht het als doublure laten zien. Ze hebben al met al ongeveer een jaar om en om gespeeld, waarna Jaffre dermate verder was dat hij de eerste spits werd. Sporting Clube de Espinho Seizoen 2034-2035 IIk weet het, het zijn bizar veel updates. Maar ik moet bijtrekken, anders gaat mijn interesse om up te daten naar een 0 punt. En we komen nu bij de leukere jaren aan, dat verzeker ik jullie Transfers Hier zie je mooi de ontwikkeling die we als club maken. Meer spelers die verhuurd worden, betekend doorgaans dat het niveau om hoog gaat. Elk jaar weer een aantal meer. Mooi om te zien. Eindstand competitie: Wederom een recordseizoen voor ons. Waar het in de eerste seizoenshelft nog wel even heel erg zwaar leek te worden, was het zeker na de intake die we kregen een ander verhaal. We halen een record aantal punten en een mooie plek in het midden van de tabel. We krijgen ook de eerste aasgieren boven ons. Qua bod financieel is dat een mooie deal, maar Vallee is mijlenver onze beste CV en die ga ik dus absoluut niet van de hand doen: Preview time: Mensen kinderen, die ziet er weer goed uit. Alles groen. Donkergroen. Dat betekend: Kassa. Hopelijk. Dat betekende het de vorige keer wel in elk geval. Intake Waar moet ik beginnen? Freak regen Paulo Miguel? Of zijn naamgenoot voorin, Rui Miguel? Of toch de frans-Portugese Thomas Dumoulin? Wat een FUCKING zieke intake. Precies posities die we nodig zijn: Rechtsback, Doelman. Spits niet zo, want dit betekend dat Jaffre over een jaar of 2 weer banken mag. Maar met het oog op gedwongen verkopen misschien niet eens zo gek. Het zegt alles dat Paulo Miguel direct een clausule van 18,75 miljoen in zijn contract wil. Kijk en Huiver: Dumoulin, 2x Miguel, Silva: Ze gaan allemaal rechtstreeks de basis in. Seiizoen stats: Dan ook nog 2 man op de NXTGEN lijst: En onze belangrijkste spelers: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Zieke intake inderdaad haha, die rechtsback speelt interlands over een jaar of 2...! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 @Elsjorro1990, nu ziet het er inderdaad prima uit. mooie talenten komen er door. Geduld wordt beloond (af en toe ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 17 minuten geleden zei Rykjvk1: Zieke intake inderdaad haha, die rechtsback speelt interlands over een jaar of 2...! Ik kan je verklappen dat dat klopt. @BA1986 Ik moet zeggen, dit was wel bij FAR de youth game waar ik de meeste twijfels bij had. Dat constant maar niet kunnen upgraden van iets, en jaar in jaar uit intakes van het niveau likmevessie was wel echt janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) Sporting Clube de Espinho Seizoen 2035-2036 Even doorbijten nog mensen, we zijn er bijna. Dan komt mijn update niveau weer een beetje op een fatsoenlijk niveau te liggen en kan ik jullie ook wat meer laten zien van de spelers die het doen op dit moment. Transfers Tsja, Hier gebeurd waar ik al bang voor was. Spelers, zeker de betere spelers, willen clausule. Sebastiao, onze meastro van het middenveld, is zo'n speler. Rond de 9 miljoen. Spurs komt met dat bedrag, en er is niks wat we kunnen doen om dit tegen te houden. Toegegeven, het is eigenlijk prima geld en ik ben niet eens zo teleurgesteld: 9 miljoen betekend geld om upgrades uit te voeren, die wel steeds prijziger worden. Waar ik wel doodziek van ben, is de volgende transfer: Want deze man had namelijk geen clausule. In principe pas ik bij alles wat enigzins goed kan worden hetzelfde trucje toe: Ze kunnen een contract tekenen voor 3 jaar en ik druk er een optie in van 3 jaar. Ik gooi dan hun salaris wat omhoog en dan wordt het altijd geaccepteerd. Zo weet ik zeker dat ik niemand kwijt raak op 18-jarige leeftijd oid. Maar dan moet het bestuur niet gaan lopen fucken, voor een in mijn ogen lachwekkend bedrag. Godzijdank hebben we met Rui Miguel een meer dan capabele vervanger, die dus nu voor de leeuwen gegooid wordt. Maar daarmee zijn we er nog niet. Hij valt op bovenstaande screen weg, maar de Spurs komt nog een keer bij ons: En ook daar ben ik verbolgen over, maar iets minder omdat dit mijn eigen schuld is. Ik vond deze man namelijk helemaal niet zon denderend, zeker niet als je let op zijn snelheid van 4 toen die in de jeugd binnen kwam. Maar, mijn assistent bleef er op hameren dat we hem bij de selectie moesten halen. Toen die eenmaal begon te spelen, schoot hij zo snel met zijn stats in de hoogte, dat de clausule van 3 miljoen vliegensvlug door de Spurs geactiveerd werden. Ook hier geld dat het vooral het weinig geld is dat zeer doet, want we hebben een shitload aan vleugelverdedigers. Dus, op zich kunnen we er mee door. Competitie Konden we weer en stap maken? Zijn deze talenten al dusdanig ver, dat we die plekken in dat linkerrijtje kunnen aanvallen? Mwoah, ik zou zeggen van wel. Het is allemaal nog niet even gepolijst, en jeugd wil nog wel eens op zijn bek gaan. Maar onder aan de streep is het belangrijkste: Ze ontwikkelingen zich rete snel en we halen op de valreep plaatsing voor de Confetti League binnen. Wat wil een mens nog meer? Weer extra vliegueren. Preview Ja, die gaat natuurlijk altijd tegenvallen na vorig jaar. Al moeten we een kanttekening plaatsen bij onderstaande: Ons niveau is natuurlijk beduidend omhoog gegaan. Dus dit zegt niet per see iets over het niveau. Intake Oke, het is wel minder dan vorig jaar, maar wederom 5 elite talenten. Niks mis mee. Weer vleugelverdedigers, dat dan weer wel. Vooral Vierinha zie ik wel wat in. Seizoen stats: We komen steeds dichter bij die groene cijfertjes mensen. Belangrijkste spelers: . En dan weer de NXTGN List: En, inmiddels toch best wat mensen (13) die voor jeugdelftallen mogen uit komeN: 29 november 2023 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Sporting Clube de Espinho Seizoen 2036-2037 Tis nog even door zetten tot ik weer bij ben. As we speak 2040. Dus de grootste run hebben we gehad Transfers Dit jaar geen gedwongen verkopen, godzijdank. We zijn constant bezig om contracten te verlengen en clausules er uit te slopen. Wie niet zonder clausule verlengen wil, krijgt gewoon geen loonsverhoging: IT IS AS SIMPLE AS THAT. Tenzij contracten echt binnen 1 jaar aflopen, dan moeten we soms wat. Gelukkig hebben we bij Paulo Miguel vrij gauw de clausule naar 43 miljoen oid kunnen krijgen. Voor de rest een shitzooi aan huurspelers op pad gestuurd: ONTWIKKELEN BOYS! Upgrades Met het geld van de verkopen vorig seizoen, de inkomsten uit europa en sponsoring dit seizoen, stappen we weer naar het bestuur. Kom maar door met die upgrades Competitie De grote vraag is: Zijn we al ver genoeg om om die titel te spelen. We kunnen wel stellen dat we met spelers als Paulo Miguel, Thomas Dumoulin, Vallee en Rui Miguel een aantal jongens binnen gekregen hebben die er direct staan. Maar wat te denken van Ruben Velo of Nelson Almeida, die zich reusachtig ontwikkeld hebbe. Dat we mee kunnen strijden zien we als we onze 1e test krijgen: We weten voor het eerst van een grote club in Portugal te winnen. Vanaf dan zijn we ook los: We rijgen de puntjes redelijk aaneen, maar komen nooit ECHT dichtbij Sporting. We moeten de titel dan ook aan Sporting Portugal laten, maar weten wel een hele nette 2e plek te pakken. We mogen volgend jaar de CL in! Preview time: Een linksbackie een aanvallende middenvelders. Ik wordt hier niet warm van. Ik heb al een tyfuszooi aan backies. Allemaal redelijk talentvol. Aanvallende middenvelder speel ik niet mee. Een echt goede Spelverdeler op het middenveld of een extra CV, dat wil ik wel. Intake NI HAO HAHAHAH! Schiet mij maar af. Wat loop ik nou te zeuren over een backie? Deze man is de linksbenige variant van Paulo Miguel en 3,5 ster CA is HUGE als je kijkt naar de kwaliteit van ons team. Het is een resultaat van onze samenwerking op jeugdgebied met Gouanghzou oid. Lekker man. De seizoen stats: Aaaaaah, allemaal groene cijfertjes bijna. Dan weet je dat het goed ging. Behalve de CV's, wat wel een beetje klopt kwaliteitswijs. Vallee wel gewoon prima, maar Hernandez kan wel vervangen worden als het even mee zit. Belangrijkste spelers: Dan, nog wat prijsjes: Is dat het dan? NEE MAN! We spelen ook nog europees: Confetti League: Ja, wat moet ik hier van zeggen? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden als je naar de loting kijkt, dat we met een Europese prijs in onze handen staan. Een partij gure clubjes man. Een halve finale tegen Ffing LASK Linz. Maar het deert niet: We hebben onze eerste prijs binnen. Met dank aan eindbaas Rui Miguel trouwens, die schoot die hele competitie aan flarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Zieke linksback er bij hoor... Wow! En grats met de Conference league! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Heel lekker bezig @Elsjorro1990 Ben benieuwd naar het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Das een lekker bekkie! Je hebt al zoveel zieke spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten