timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 2 minuten geleden zei Juca: Helaas laatste drie seizoenen geen prijs, ondanks dat ik er steeds in de buurt zit. Hopelijk komende seizoen beter. Leuk nog iemand die actief met de challenge is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 4 minuten geleden zei timpy00: Leuk nog iemand die actief met de challenge is. Precies! Probeer er ook iets meer tijd voor te nemen. Vind het zelf pcy onrealistisch als ik na mijn 2e seizoen met Cambuur opeens naar Liverpool of United kan gaan. Dan maar een langere savegame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 7 minuten geleden zei Juca: Precies! Probeer er ook iets meer tijd voor te nemen. Vind het zelf pcy onrealistisch als ik na mijn 2e seizoen met Cambuur opeens naar Liverpool of United kan gaan. Dan maar een langere savegame. Als je met laagste reputatie en werkloos begint kun je ook zeker niet naar die clubs hoor, ik kan er nog steeds niet heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 7 minuten geleden zei timpy00: Als je met laagste reputatie en werkloos begint kun je ook zeker niet naar die clubs hoor, ik kan er nog steeds niet heen. Klopt, aan het begin gaat het ook niet. Maar als je al snel je diploma's hebt en snel prijzen wint, stijgt je reputatie bijzonder snel. En dat wordt niet onopgemerkt door de vele clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Seizoen 2032 Het duurde even voor we een nieuwe club hadden gevonden, maar uiteindelijk vonden we in Talleres een nieuwe club. Een topclub in Argentinië en dus een uitgelezen mogelijkheid om hopelijk snel door te knallen en ook de Copa Libertadores aan mijn palmares toe te voegen zodat ik ook dit continent zou kunnen afstrepen. Het blijft wel Zuid Amerika dus veel concurrentie vanuit zowel Argentinië als vanuit Brazilië. Maar een paar wedstrijden gespeeld voor het seizoen ten einde kwam. Nu versterken en komend seizoen knallen. Met Marokko liep alles vrij gemakkelijk, niet hele sterke tegenstanders tegengekomen maar zowel onze WK als onze Afrika Cup kwalificatie hebben we alle wedstrijden tot dusver gewonnen en gaat dat de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Ben ook eens aan deze uitdaging begonnen, omdat ik steeds vast loop en na een half jaar ben ik een contract overeengekomen van 8 maanden in de onderste regionen van Engeland. Hieronder de ingeladen competities bij aanvang van de game. Citaat Dan weer terug naar Engeland, want ik was er vanuit gegaan dat het een club uit Duitsland, Engeland of Schotland zou worden. Engeland dus met als club... De doelstelling is om de club te behoeden voor degradatie en persoonlijk hoop ik hier niet al te lang te blijven, maar de ladder op te klimmen. Daarvoor zijn dan wel goede prestaties nodig natuurlijk. Benieuwd hoe ik de journeyman challange ga laten verlopen, maar de andere games loop ik steeds vast, dus ik ga eens wat nieuws proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 4 uur geleden zei MNie: Ben ook eens aan deze uitdaging begonnen, omdat ik steeds vast loop en na een half jaar ben ik een contract overeengekomen van 8 maanden in de onderste regionen van Engeland. Hieronder de ingeladen competities bij aanvang van de game. Dan weer terug naar Engeland, want ik was er vanuit gegaan dat het een club uit Duitsland, Engeland of Schotland zou worden. Engeland dus met als club... De doelstelling is om de club te behoeden voor degradatie en persoonlijk hoop ik hier niet al te lang te blijven, maar de ladder op te klimmen. Daarvoor zijn dan wel goede prestaties nodig natuurlijk. Benieuwd hoe ik de journeyman challange ga laten verlopen, maar de andere games loop ik steeds vast, dus ik ga eens wat nieuws proberen. Succes, leuk dat weer iemand deze challenge oppikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 10 minuten geleden zei timpy00: Succes, leuk dat weer iemand deze challenge oppikt. Ja toch een van de mooiere uitdagingen en eentje die mij niet eerder gelukt is volgens mij. Al helemaal niet vanaf 0 met geen ervaring en diploma's. Heb nu ook wel een slechte club gekozen haha, heb maar 18 spelers tot mijn beschikking en kan niet mijn eigen systeem spelen, omdat ik er de spelers niet voor heb. Leuk dus om te experimenteren qua tactiek. Sta na vijf wedstrijden nog steeds op plek 21, ook al won ik er 3 en speelde ik er 1 gelijk. In de FA Trophy 1 ronde overleefd en daarna met ruime cijfers eruit. Wordt een lange adem dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 10 minuten geleden zei MNie: Ja toch een van de mooiere uitdagingen en eentje die mij niet eerder gelukt is volgens mij. Al helemaal niet vanaf 0 met geen ervaring en diploma's. Heb nu ook wel een slechte club gekozen haha, heb maar 18 spelers tot mijn beschikking en kan niet mijn eigen systeem spelen, omdat ik er de spelers niet voor heb. Leuk dus om te experimenteren qua tactiek. Sta na vijf wedstrijden nog steeds op plek 21, ook al won ik er 3 en speelde ik er 1 gelijk. In de FA Trophy 1 ronde overleefd en daarna met ruime cijfers eruit. Wordt een lange adem dit. Succes. Het is er een van de lange adem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Seizoen 1 zit erop en het was met hangen en wurgen, maar we zijn erin gebleven. Sinds mijn komst boekte wij 11 overwinningen, speelde wij twee keer gelijk en verloren wij 16 wedstrijden. Op zoek naar aanwinsten voor volgend seizoen om ons eerder veilig te spelen, want tot de laatste speeldag wachten is wel zenuwslopend. Het bestuur was voor nu tevreden (uiteindelijk), want mijn positie was al even wankel. Daar staat tegenover dat de supporters mij het liefst zo snel mogelijk zien vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) In seizoen 2 word ik na slechts 7 wedstrijden de laan uitgestuurd, meen je dit? Edit: Tot mijn verbazing is mijn volgende club er eentje op een niveau hoger. Waar sommige clubs in de Vanarama National League South/North mij niet eens op gesprek wilden hebben is er nu met Gateshead een club uit de Vanarama National League die het aan durft en een niveau hoger rspeelt. Wauw! Ik ben blij! 20 januari bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Succes een niveautje hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Het seizoen 2024 - 2025 begon slecht na mijn ontslag bij Truro City na slechts zeven wedstrijden in het nieuwe seizoen. Zelf had ik het idee nog dat ik het om kon draaien, maar het bestuur dacht daar anders over en er volgde een ontslag. Vrij snel dus voor de eerste keer ontslagen en opnieuw op zoek naar een club die het aandurft een jonge manager voor de groep te zetten. Uiteindelijk durfde Gateshead het aan en daar zullen zij geen spijt van gehad hebben. Binnen komen terwijl de ploeg op de 18e plaats stond en de prognose aan de start van het seizoen de 8e plaats was. Er was dus werk aan de winkel, maar al vrij snel had ik de ploeg aan de praat. Dit resulteerde uiteindelijk in een knappe 5e plaats op de ranglijst, waardoor wij play offs mochten spelen om promotie naar de Sky Bet League Two. De eerste ronde wonnen wij na strafschoppen van Flyde, maar in de halve finale waren Tranmere Rovers te sterk voor ons. Nog een jaar in de National League dus voor ons, maar gezien het spel dit seizoen kijk ik al uit naar het volgende seizoen. Daarnaast wisten wij de halve finale van de FA Trophy te halen en wisten wij heel knap de 5e ronde van de FA Cup te halen, door onder andere Stoke City te verslaan. In de 5e ronde was Blackburn Rovers met 0-2 te sterk. Al met al denk ik dat ik het goed gedaan heb sinds mijn komst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Het seizoen 2025 - 2026 zit erop en na de vijfde plaats van vorig seizoen stegen de verwachtingen bij de club. Volgens de prognose zouden wij op de derde plaats moeten eindigen in de National League. Uiteindelijk belanden wij vanaf speelronde 26 in een waanzinnig titelgevecht met Dorking Wanderers die pas in speelronde 46 wordt beslist. In ons voordeel en daarmee is mijn eerste prijs een feit! Daar tegenover staat dat ons avontuur in de FA Cup slechts één ronde duurde, want wij werden in de 1e ronde uitgeschakeld door Lincoln City. In de FA Trophy werden wij in de kwartfinale uitgeschakeld door Havant & Waterlooville dat een niveau lager speelt. De vraag is nu, blijf ik of trek ik door als er een mooie club mij wilt? 22 januari bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Het seizoen 2026 - 2027 is 17 wedstrijden onderweg en als promovendus staan wij er met een 12e plaats meer dan uitstekend voor. Een waanzinnige prestatie van de ploeg tot nu toe. In de FA Cup zijn wij de 1e ronde makkelijk doorgekomen en in de EFL Cup verloren wij pas na strafschoppen van Premier League club Burnley. In de EFL Trophy werden wij derde in de groepsfase en zijn wij uitgeschakeld. Eigenlijk is het een zeer degelijk seizoen voor ons met als enig (groot) minpunt dat de financiën niet op orde zijn. De club leeft ver boven zijn kunnen en dat resulteert in een balans van ruim een miljoen in de min. De situatie is zo wankel dat er een transferverbod is vanwege de financial fair play regels. De goede prestaties zorgen niet voor belangstelling, maar na zelf gesolliciteerd te hebben krijg ik goed bericht vanuit een mooie club, Sheffield Wednesday. Zij willen mij niet alleen een salaris van 2.2K per week bied tegen over de huidige 1K per week die ik nu krijg, maar spelen ook een niveau hoger in de Sky Bet League One. De balans is daar ook niet al te goed met bijna 2 miljoen in het rood, maar er wordt een transferbudget van 7,5M beloofd. Een nadeel is dat de ploeg bijna in de degradatiezone verkeerd en er veel werk te verzetten is. Ik heb vertrouwen in mijzelf en heb besloten de uitdaging aan te gaan en vind het een mooie, maar lastige stap. Hallo Sheffield Wednesday! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Seizoen 2026 - 2027 zit erop en wat een prestaties hebben we neergezet. Met Amadou Diallo, Joe Helhardt, Jordan Hackett en Romário Baró als aanwinsten zijn wij de ladder opgeklommen en hoe! Van de 23 zijn wij opgeklommen naar de 7e plaats en op de laatste speeldag geven wij zelfs nog de play offs uit handen. Dit zorgt voor verwachtingen voor het komende seizoen, maar die zullen niet realistisch zijn, want de club kampt met enorme schulden. Er zullen dus spelers verkocht moeten worden en op de transfermarkt zal niet veel mogelijk zijn. Zelf hoop ik dan ook dat de verwachtingen niet al te hoog zullen worden voor aankomend seizoen, maar we zullen zien en een manier moeten vinden om er mee om te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Het seizoen 2027 - 2028 is voor ons zestien wedstrijden onderweg en eigenlijk gaat het exact zoals ik verwacht had. Ik heb vanwege de enorme schuld mijn twee beste spelers zien vertrekken en heb op huurbasis, want kopen was niet mogelijk, twee tijdelijke spelers gehaald om het op te vangen. Jongelingen van grotere clubs die eigenlijk kwalitatief iets minder zijn. In de EFL Cup werden wij in de 3e ronde uitgeschakeld door grootmacht Manchester City. In de FA Cup zijn wij door naar de tweede ronde waar Walsall de tegenstander is en in de EFL Trophy zijn wij de groepsfase makkelijk doorgekomen. Het bestuur van de club is tevreden met de prestaties op het veld, maar klaagt erover dat de reputatie van de club niet verhoogd is. Hoewel ik binnen het salarisbudget werk zijn de financiën nog steeds zorgelijk. Er staat wel een plus van een ruime vier miljoen, maar twee maanden geleden stond er nog zeven miljoen, dus dat gaat wederom bergafwaarts. Dus vraag ik mij af in hoeverre er nog rek in deze ploeg ziet en hoe groot de kans is dat ik hier een prijs pak. Sterker nog, wat doe je dan als je uitgenodigd wordt, na sollicitatie, voor een gesprek bij een club die op het hoogste niveau speelt. Niet in Engeland overigens, maar buiten de grenzen van het land waar ik mijn carrière begonnen ben. Ik heb besloten om de controversiële overstap te maken naar Rusland, naar Krasnodar om precies te zijn. Geen Europees voetbal, maar ik acht bij deze club wel de kans op een prijs groter en daarom maak ik de overstap. Qua competitie staat de Tinkoff Russian Premier League op de 31e plaats en dat is nog altijd 10 plaatsen hoger dan de Sky Bet League One. Of het een slimme overstap is of niet zal moeten blijken, maar ik ga er vol voor (en ik heb natuurlijk ooit een novelle met deze club gehad). Kijken of ik in Rusland de top kan bereiken en of ik daarna nog in Europa welkom ben, maar anders is Saudi Arabië ook een optie, want die is ook ingeladen. Mijn salaris gaat overigens van 2.2K per week naar 15K per week en ik heb uitgesproken in de top vier te willen eindigen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari (bewerkt) Seizoen 2033 en 2033/2034 Goed seizoen in Argentinië wel een lang seizoen daarover later meer. Nationaal ging het vrij aardig en wisten we op de laatste speeldag kampioen te worden. Helaas lieten we ons foppen in de nationale beker. Maar het aller belangrijkste. De Copa Libertadores werd binnengesleept. Hiermee kunnen we door naar het volgende continent. Want dat doen we graag, want de Noord en Zuid Amerikaanse seizoenen heb ik nog weinig plezier in weten te vinden buiten het winnen van prijzen. Inmiddels mochten we ons ook met Marokko op gaan maken voor de Afrika Cup. Net zoals in reallife liep dit toernooi na een geweldige groepsfase helemaal mis in de tweede ronde tegen Zuid Afrika en verloren we met 2-0. Wat volgde was ontslag. Hiermee leek ons eerste WK aan onze neus voorbij te gaan. Ware het niet dat Nigeria ook dramatisch presteerde en hun bondscoach ontsloeg. Hierdoor konden we gelijk door als bondscoach en mogen we toch naar het WK. Dan die nieuwe club. Er was weinig beschikbaar in Afrika en Europa maar ik wilde wel heel graag weg. Uiteindelijk ervoor gekozen om naar Karlsruhe te gaan in de Bundesliga. Geen topclub natuurlijk maar voor het plezier wel de fijnste keuze. Binnengekomen op plaats 15 na 25 wedstrijden wisten we hier een 14e plek van te maken aan het einde van het seizoen. Ik heb nog een contract voor een jaar dus mijn plan is een jaartje bij Karlsruhe en dan door naar een grotere club in Europa. Het WK met Nigeria kan ik een mooi verslag van maken maar liep niet zo best. 3 punten in de groepsfase als nummer 3 naar de tweede ronde en daar met 4-1 verloren van Brazilië. Kansloos dus. En ons verblijf bij Nigeria bleef maar tot zes maanden want Italië besloot zijn bondscoach te ontslaan na hun teleurstellende WK. En zo zitten we ineens bij een van de grootmachten op de aardbol. Potentie voor prijzen en punten. 2 februari bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) Seizoen 2034/2035 We gingen ons eerste volledige seizoen met Karlsruhe aan en beleefde een prima seizoen. Keurige tiende plaats en kwartfinale beker. Ik heb besloten mijn contract niet te verlengen en ben nu aan het einde van het seizoen druk bezig met het vinden van een nieuwe Europese club. Met Italië verloopt alles prima en maken we ons op voor de nations league finals en de EK kwalificatie. 6 februari bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) 2035/2036 Nadat we ons contract lieten aflopen bij Karlsruhe kregen we de kans om bij Arsenal aan de slag te gaan. Precies wat we willen. Een topclub in Engeland, hier moeten we kunnen bouwen aan een team wat een hoop prijzen moet gaan winnen. De club staat er niet best voor. Flinke rode cijfers en afgelopen seizoen eindigde de club als zevende. De selectie bestaat uit vooral oude spelers, dus de uitdaging is lastiger dan we van te voren hadden ingeschat. Het seizoen verliep tot de laatste twee maanden fantastisch. We wonnen vrijwel al onze wedstrijden, maar het seizoen duurde net iets te lang voor ons. We verloren de finale van de Carabao cup. Ongelukkig de kwartfinale van de FA Cup. Tot overmaat van ramp verloren we in de laatste paar minuten de laatste wedstrijd van Spurs waardoor we ook de competitie titel in rook zagen opgaan. Om het seizoen helemaal in mineur af te sluiten scoorde West Ham in de blessuretijd de gelijkmaker tijdens de Europa League finale en verloren we uiteindelijk op penaltys. Waar we kans hadden op vier prijzen en overal goed meededen werden het er dus 0. We gaan doorselecteren, dus hopen in dat proces komend seizoen een stap te kunnen zetten en daarmee weer wat prijzen toe te voegen aan ons palmares. Met Italië wonnen we de nations league wat zorgde voor een paar bonuspuntjes. 12 februari bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Seizoen 2036/2037 Een vreemd seizoen. Flink aan de selectie aan het werk gegaan. Met min 300 miljoen vrij lastig. Uiteindelijk best wel wat kunnen veranderen. Nationaal liep het sinds de winter voor geen meter meer. Wellicht ook iets teveel spelers uit vreemde oorden laten spelen voor de pokeplayer challenge. Focus lag vol op de champions league. En waar we overal faalden, was dat internationaal niet zo. De cup met de grote oren werd behaald. Financieel ging het ook nog niet heel best. Dus we mogen komend seizoen met een transferbudget van 19 miljoen aan de slag. Dus dat wordt weer puzzelen. We gaan langzaamaan wel ons oog open houden voor andere topclubs en wellicht voor Afrikaanse clubs om de Pentagon challenge af te ronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Seizoen 2038/2038 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenW-92 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Ook maar eens met deze uitdaging begonnen. Vooral landen uit Oost en Zuid Europa geladen en de top 5 competities met de lagere niveau's daarvan. Na 2 maanden op vakantie begonnen met zoeken naar mijn eerste baan (ik wilde halverwege pas ergens instappen). Seizoen 2023/2024: In November kon ik dan mijn eerste contract tekenen bij HNK Cibalia Vinkovci op het 2e Divisie in Kroatië. Op het moment van instappen stonde ze op een 11e plek (van de 12). Selectie was zeer beperkt en ook met het salaris budget was niet veel mogelijk. Ik heb wat jonge talenten kunnen lenen zonder loonbijdrage en daarmee gingen we de goede kant op. Het leek even dat we ongeveer halverwege konden eindigen, maar uiteindelijk kregen we toch weer een dipje en zijn we uiteindelijk op een 10e plek geëindigd zijn en daarmee degradatie ontliepen. Het bestuur was wel tevreden met mijn prestaties en hebben mij daarom een nieuwe contract aangeboden voor 1 jaar. Hopelijk kunnen we in de transferperiode goede versterkingen halen en volgend jaar wat beter presteren. Competitie: Note: We waren al uitgeschakeld in de beker voor ik aantrad als manager. Overzicht: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenW-92 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Op 23-2-2024 om 15:13 zei JeroenW-92: Ook maar eens met deze uitdaging begonnen. Vooral landen uit Oost en Zuid Europa geladen en de top 5 competities met de lagere niveau's daarvan. Na 2 maanden op vakantie begonnen met zoeken naar mijn eerste baan (ik wilde halverwege pas ergens instappen). Seizoen 2023/2024: In November kon ik dan mijn eerste contract tekenen bij HNK Cibalia Vinkovci op het 2e Divisie in Kroatië. Op het moment van instappen stonde ze op een 11e plek (van de 12). Selectie was zeer beperkt en ook met het salaris budget was niet veel mogelijk. Ik heb wat jonge talenten kunnen lenen zonder loonbijdrage en daarmee gingen we de goede kant op. Het leek even dat we ongeveer halverwege konden eindigen, maar uiteindelijk kregen we toch weer een dipje en zijn we uiteindelijk op een 10e plek geëindigd zijn en daarmee degradatie ontliepen. Het bestuur was wel tevreden met mijn prestaties en hebben mij daarom een nieuwe contract aangeboden voor 1 jaar. Hopelijk kunnen we in de transferperiode goede versterkingen halen en volgend jaar wat beter presteren. Competitie: Note: We waren al uitgeschakeld in de beker voor ik aantrad als manager. Overzicht: Begin seizoen 2 (2024/2025): Nadat er heel veel spelers vertrokken zijn, was het vrij lastig om weer een selectie op orde te krijgen. We zijn 9e van de 12 qua salarisbudget, dus er is niet zoveel mogelijk om goede spelers aan te trekken. De competitie is nu 1 wedstrijd bezig, maar hopelijk kan ik in de transferperiode nog wat gratis huurspelers binnenhalen. Dit is de selectie die er nu staat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) Seizoen 2038/2039 We zijn een seizoen verder. Inmiddels bondscoach van Frankrijk, omdat dat een een ander topland is en twee een goed land is voor de pokeplayer challenge. Maar door met het clubvoetbal. Eerste seizoen met City en we hebben een goed seizoen gehad. Op de FA Cup na wonnen we alle prijzen en daardoor kunnen we komend seizoen gewoon weer meedoen aan de CL zoals het hoort. Mijn plan is om komend seizoen bij city te blijven en hopelijk de CL te pakken en daarna wil ik graag door naar Afrika om de Pentagon challenge af te ronden. 7 maart bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten