FlyD Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 uur geleden zei De Raam: Zijn lage voorzetten naar de eerste paal OP? Iemand die dat kan bevestigen? In het begin zeker. Weet niet hoe dat na de laatste patch nog is. Speel sindsdien een andere tactiek waar we minder in die situatie komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 minuten geleden zei FlyD: In het begin zeker. Weet niet hoe dat na de laatste patch nog is. Speel sindsdien een andere tactiek waar we minder in die situatie komen. Ik scoor best veel uit lage voorzetten naar de eerste paal maar wil in mijn IDV save geen exploits gebruiken dus dan ga ik dat eruit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 8 minuten geleden zei De Raam: Ik scoor best veel uit lage voorzetten naar de eerste paal maar wil in mijn IDV save geen exploits gebruiken dus dan ga ik dat eruit halen. volgens mij zegt niemand dat lage voorzetten een exploit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Rrrood: volgens mij zegt niemand dat lage voorzetten een exploit zijn. Klopt maar ik ervaar dat zelf wel zo en @FlyD en @Nom de Guerre bevestigen dat enigszins. In die laatste maand heb ik het in de wedstrijden (0-0, 1-0, 1-0) uitgezet, daarna weer aangezet en vervolgens weer een 4-0. Dit is mijn B Team op het tweede niveau van Ecuador: Bij de Onder 19 staat het ook nog aan: Zeker dat het niet OP is? 12 december 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 7 minuten geleden zei De Raam: Klopt maar ik ervaar dat zelf wel zo en @FlyD en @Nom de Guerre bevestigen dat enigszins. In die laatste maand heb ik het in de wedstrijden (0-0, 1-0, 1-0) uitgezet, daarna weer aangezet en vervolgens weer een 4-0. Dit is mijn B Team op het tweede niveau van Ecuador: Bij de Onder 19 staat het ook nog aan: Zeker dat het niet OP is? Zo test je niet fatsoenlijk of iets OP of een exploit is.... Maar doe vooral waar je je goed bij voelt in jouw save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ik zou het geen exploit noemen, maar het werkt wel goed. Het feit dat je jeugd zo dik wint, kan natuurlijk aan meerdere oorzaken liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik zou het geen exploit noemen, maar het werkt wel goed. Het feit dat je jeugd zo dik wint, kan natuurlijk aan meerdere oorzaken liggen. Niet de lage voorzetten op zichzelf maar ik denk dat ik na de zomerstop van tactiek ga wisselen want dit gaat gewoonweg te gemakkelijk en dat vind ik niet leuk. Ik speel nu zo: Met de volgende PI's: Beide CM(a): Cross Aim Near Post, Dribble More, Run Wide With Ball, Move Into Channels Beide IF(s): Cross Aim Near Post, Roam From Position Wat er gebeurt in de wedstrijden: Dit zie ik dus meerdere keren per wedstrijd terug komen, wordt niet altijd uit gescoord maar veel van onze doelpunten komen wel op deze manier tot stand. Het zal de combinatie zijn van overloads op de flank en het goed werken van de lage voorzetten naar de eerste paal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei De Raam: Niet de lage voorzetten op zichzelf maar ik denk dat ik na de zomerstop van tactiek ga wisselen want dit gaat gewoonweg te gemakkelijk en dat vind ik niet leuk. Ik speel nu zo: Met de volgende PI's: Beide CM(a): Cross Aim Near Post, Dribble More, Run Wide With Ball, Move Into Channels Beide IF(s): Cross Aim Near Post, Roam From Position Wat er gebeurt in de wedstrijden: Dit zie ik dus meerdere keren per wedstrijd terug komen, wordt niet altijd uit gescoord maar veel van onze doelpunten komen wel op deze manier tot stand. Het zal de combinatie zijn van overloads op de flank en het goed werken van de lage voorzetten naar de eerste paal. Dit is toch geen lage voorzet? Er komt schaduw onder de bal. Dat ken niet als hij over de grond gaat? Of ben ik nu gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Niet de lage voorzetten op zichzelf maar ik denk dat ik na de zomerstop van tactiek ga wisselen want dit gaat gewoonweg te gemakkelijk en dat vind ik niet leuk. Ik speel nu zo: Met de volgende PI's: Beide CM(a): Cross Aim Near Post, Dribble More, Run Wide With Ball, Move Into Channels Beide IF(s): Cross Aim Near Post, Roam From Position Wat er gebeurt in de wedstrijden: Dit zie ik dus meerdere keren per wedstrijd terug komen, wordt niet altijd uit gescoord maar veel van onze doelpunten komen wel op deze manier tot stand. Het zal de combinatie zijn van overloads op de flank en het goed werken van de lage voorzetten naar de eerste paal. De exploit, als je het beestje zo wil noemen, zit meer in het feit dat er veel spelers tegelijkertijd sprintend in de zestien arriveren, terwijl de AF de verdedigers bezig houdt. Moeten ze keuzes maken, vinden ze moeilijk. Als de voorzetten dan ook een beetje leuk aankomen, ja, dan loopt het lekker. 2 minuten geleden zei Arezo: Of ben ik nu gek? Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik neig voorzichtig naar een "ja". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 minuten geleden zei Arezo: Dit is toch geen lage voorzet? Er komt schaduw onder de bal. Dat ken niet als hij over de grond gaat? Of ben ik nu gek? Hij komt iets van de grond maar is wel een lage voorzet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: De exploit, als je het beestje zo wil noemen, zit meer in het feit dat er veel spelers tegelijkertijd sprintend in de zestien arriveren, terwijl de AF de verdedigers bezig houdt. Moeten ze keuzes maken, vinden ze moeilijk. Als de voorzetten dan ook een beetje leuk aankomen, ja, dan loopt het lekker. Thanks, daar kan ik wat mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ik zelf speelde FM23 en voor de patch FM24 altijd met hoge voorzetten. Ook wel vooral omdat ik hou van de bonkige kopbalsterke spits. Maar sinds de patch werkt dat niet meer en heb ik het veranderd naar lage voorzetten. Ook omdat ik vind dat die lage voorzetten vaak slecht onderschept worden door de AI. Voor mij neigt dat ook wel naar exploit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Laten we daar eens een podcast over maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Laten we daar eens een podcast over maken over exploits in FM24 of door de jaren heen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Eigenlijk meer over die bewegingen, die de basis vormen van wat nu even als een exploit wordt weggezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Eigenlijk meer over die bewegingen, die de basis vormen van wat nu even als een exploit wordt weggezet. Mooi! Dat zou denk ik wel een zeer mooi onderwerp zijn voor een podcast en de basis voor zelf tactieken creëren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 4 minuten geleden zei Rrrood: Mooi! Dat zou denk ik wel een zeer mooi onderwerp zijn voor een podcast en de basis voor zelf tactieken creëren @De Raam @FlyD @bas huijsmans @Rrrood, doen jullie mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei Nom de Guerre: @De Raam @FlyD @bas huijsmans @Rrrood, doen jullie mee? D'accord, mits het in de planning past Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: @De Raam @FlyD @bas huijsmans @Rrrood, doen jullie mee? Leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Als je een host nodig hebt kan ik. Kunnen jullie alles op tafel gooien. Qua informatie dan he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 27 minuten geleden zei Nom de Guerre: Eigenlijk meer over die bewegingen, die de basis vormen van wat nu even als een exploit wordt weggezet. Oh ik dacht over mijn geestelijke gemoedstoestand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Oh ik dacht over mijn geestelijke gemoedstoestand. Neuj, dan nodigen we Sjaak Swart en Joel Veltman uit en laten we jou schuimbekkend los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 14 minuten geleden zei Arezo: Oh ik dacht over mijn geestelijke gemoedstoestand. Dat past ook niet in 1 aflevering vrees ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 In een game/esport moet je voor bij de beste te behoren altijd een soort meta/exploit uitbuiten. Maar een uitstekende tactische visie geeft je sowieso een voordeel op iemand die puur de meta uitbuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 minuten geleden zei Lensherr: In een game/esport moet je voor bij de beste te behoren altijd een soort meta/exploit uitbuiten. Maar een uitstekende tactische visie geeft je sowieso een voordeel op iemand die puur de meta uitbuit. Zonder mezelf op de borst te kloppen, daarom doe ik het eigenlijk altijd wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten