Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Een wijsman zei recent in de vorm van @ReneLeBlanc zei never change a winning team. Ik heb exact dezelfde 11 spelers in de basis gezet, als na de 3-0 zege op Slavia Praag. EPBall had ik 5 duels op rij mee gelijkgespeeld. Nu eigen Karelball en 2 zeges op rij. Ik heb nu dit seizoen 2x tegen Bayern en Vincent Kompany gespeeld en 2x gewonnen @timpy00 @Aaron21 @Urbeto thuis 4-0 en nu uit 2-4 winst, niet mijn probleem dat Kimmich zich niet kan beheersen/inhouden :<:cheer: Bayern gaat wel gewoon iig ''hier'' kampioen worden, maar wij staan 4e en maken nog op kans plek 2 en 3, met een doelstelling plaatsing voor ECL. En hiervoor had Bayern in de competitie nog 0x thuis verloren hihihi.

Bayern Munchen-Frankfurt 2-4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Een wijsman zei recent in de vorm van @ReneLeBlanc zei never change a winning team. Ik heb exact dezelfde 11 spelers in de basis gezet, als na de 3-0 zege op Slavia Praag. EPBall had ik 5 duels op rij mee gelijkgespeeld. Nu eigen Karelball en 2 zeges op rij. Ik heb nu dit seizoen 2x tegen Bayern en Vincent Kompany gespeeld en 2x gewonnen @timpy00 @Aaron21 @Urbeto thuis 4-0 en nu uit 2-4 winst, niet mijn probleem dat Kimmich zich niet kan beheersen/inhouden :<:cheer: Bayern gaat wel gewoon iig ''hier'' kampioen worden, maar wij staan 4e en maken nog op kans plek 2 en 3, met een doelstelling plaatsing voor ECL. En hiervoor had Bayern in de competitie nog 0x thuis verloren hihihi.

Bayern Munchen-Frankfurt 2-4.png

GGs my man. Zie wel dat je nog af en toe terugschakeld naar 4231? Lekker man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

GGs my man. Zie wel dat je nog af en toe terugschakeld naar 4231? Lekker man.

Thnx maat thnx. Jaa klopt af en toe wel ja. Want EPBalll is uiteraard nog veel beter en toffer,maar ik had daar 5 duels op rij mee gelijkgespeeld en geen winst partijen meer. Dus dacht ik heb thuis al 4-0 van Bayern gewonnen met EPBall en zij waren thuis nog ongeslagen,laat ik de 4231 staan. Onder motto niks te verliezen.Maar uiteraard blijf veel EpBall spelen maar zou zonde vinden als CL plaatsing misloop door teveel gelijke spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een grap dit, dit is kwartfinale ECL:-D

Gelukkig gaan we zeer wss volgend seizoen CL spelen, hebben we meer dan weerstand!

Ik speelde ook met 3 jeugdspelers basis, de keeper, Spahn en Listzes de Hongaarse AML

Rapid Wien-Frankfurt 1-8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites