Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 35 minuten geleden zei Arezo: Ik geef mezelf 20 jaar om de Champions League te winnen en om het WK te winnen met Gibraltar. Met die kutrots van ze. Ik zeg dat je hooguit 17 jaar voor gaat nodig hebben @Mark Hughes held, gefeliciteerd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 18 minuten geleden zei Arezo: Ohh die toeters en bellen. Ik dacht dat je gewoon toets en bellen had in je gamekamert. Nee, dat snap ik. Welke club wordt het? Misschien Japan wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 15 minuten geleden zei Urbeto: Chapeau. Hoe heb je er ooit in een dag (?) een seizoen doorheen gejast? Ik ben ziek thuis Timing kon niet beter wat dat betreft, zaterdag die code winnen en zaterdagmiddag doodziek worden. Dus direct maar even begonnen. Prima seizoen zo. Krijg de spitsen nog niet echt aan de praat. Buitenspelers des te meer. Bergwijn, Borges,Kalokoh. Doen het allemaal prima. Medic voor 2,5 miljoen richting de zandbak gestuurd in de winterstop en Akpom teruggetrapt naar Engeland voor 9.25. Deze zomer maar verder schoonmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Kom op met die activiteit boys, anders blijf ik dubbelposts maken. @Titan Brobbeest was het er niet helemaal mee eens dat de Graafschap weer in de Eredivisie zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 "Ziek" 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zal wel verkouden zijn ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zojuist zei neva: Zal wel verkouden zijn ofzo Poh, ik gok Coronings. Blaf me helemaal de tyfus. Al gaat het wel weer dermate goed dat ik morgen weer aant werk ga. Moet ook wel, er liggen nog zon 40 btw boekhoudingen op me te wachten en oktober duurt nog maar een week..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 oops Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 uit noodzaak de darkside opgezocht tijdens deze pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Halve finale Europa League, eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 14 minuten geleden zei De Raam: Halve finale Europa League, eerste seizoen. Mooi resultaat, nu nog wel even die finale winnen hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 minuut geleden zei Mordurette: Mooi resultaat, nu nog wel even die finale winnen hè. Check het FM-Café Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Akpom verkocht. Berwijn verkocht. Brobbeast een lichte blessure. Dus mar even Skye VInk voor de leeuwen. Nou prima debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Gert: Akpom verkocht. Berwijn verkocht. Brobbeast een lichte blessure. Dus mar even Skye VInk voor de leeuwen. Nou prima debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 In principe is dat geen vink Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 minuten geleden zei Arezo: In principe is dat geen vink En een leeuw ziet er ook iets anders uit in mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 4 minuten geleden zei Arezo: In principe is dat geen vink Daar was ik al bang voor, maar (even de schuld afschuiven) dit maakte Midjourney ervan 2 minuten geleden zei Matthias.: En een leeuw ziet er ook iets anders uit in mijn hoofd. Dit is een 'Eagle' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 11 uur geleden zei reibleetsak: Is dat je eerste seizoen terug in de Bundesliga? Heel netjes hoor! 2023 is Hertha gepromoveerd in 25-26 kwam ik toen 3e seizoen daarop won ik de bundesliga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Eerste wedstrijd van de nieuwe game. Het is echt eenvoudig om je oude save mee te nemen. Je hoeft ook niks met bestanden oid te doen. Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou zijn. 24 oktober 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Pfoe, voorafgaand aan deze wedstrijd was ik niet op de hoogte van deze regel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Het sprookje was mooi geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zo, hoi hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 uur geleden zei Arezo: In principe is dat geen vink Vink toch wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Zo, hoi hè Dost is cheat hoor. Werd hier topscoorder in seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 De bekerfinale met FC Dordrecht in seizoen 1. Je verwacht hem nooit te halen, maar na het uitschakelen van Volendam, Roda JC, PEC Zwolle, Telstar en NEC stonden we er toch echt. Helaas wachtte hier Feyenoord op ons. Feyenoord is hard op koers om haar titel te prolongeren en je merkt aan alles dat wij logischerwijs tekortkomen wanneer het tempo een stapje omhoog gaat. Toch hebben we een helft mogen dromen. Prachtig avontuur, maar op de drempel toch nog gestruikeld. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten