Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vorige keer werd dit maar nipt 2-2, dus dan is dit heel mooi. Wanneer ik straks over paar uur thuis  ben van de film, heb ik hopelijk tacktiek van Dans, en dan gaan we uit ook winnen!

Ars BHa 3-0.png

Speelronde 28. Ging 26-0-1. Uit bij City. Dat vond ik nou eens een mooie krachtmeting om met Odegaard op 4 te beginnen en om het nog wat spannender te maken. ;c @Nom de Guerre

image.thumb.png.54bc945136ec4590e468bffe86bd1f62.png

Best een vertekend beeld. Een penalty van Haaland en een grote kans voor de Bruyne in minuut 96 waren de enige kansen voor City. We kwamen echt geen moment in de problemen, heel opvallend. Jorginho was niet top op de HM positie, ga dat met Partey de volgende match opvangen.

image.png.c792c424a5e5150ee61c00b1b10c8e54.png

• Like 2

Zojuist zei Dansmeister:

Speelronde 28. Ging 26-0-1. Uit bij City. Dat vond ik nou eens een mooie krachtmeting om met Odegaard op 4 te beginnen en om het nog wat spannender te maken. @Nom de Guerre

image.thumb.png.54bc945136ec4590e468bffe86bd1f62.png

Best een vertekend beeld. Een penalty van Haaland en een grote kans voor de Bruyne in minuut 96 waren de enige kansen voor City. We kwamen echt geen moment in de problemen, heel opvallend. Jorginho was niet top op de HM positie, ga dat met Partey de volgende match opvangen.

image.png.c792c424a5e5150ee61c00b1b10c8e54.png

We need non-penalty xG. Ben je wel overtuigd van de half-back in de opbouw?

• Like 1