ReneLeBlanc Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Mijn Chileens toptalentje begint eindelijk het net te vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Na januari zien jullie me wel weer terug in Europa door deze overwinning. 12 punten is tot nu toe altijd wel voldoende geweest om door te gaan. Nog 3 wedstrijden te gaan om daar nog meer punten van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Waarom moeten we deze wedstrijd nu weer verliezen? Gelukkig was het maar een oefenwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) Even een jaartje EL-voetbal is zo slecht nog niet edit; En nog een rondje verder Wel een trieste penaltyreeks 14 januari bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Lautaro bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ik ken slechtere manieren om kampioen te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Dan kom je zo knap terug, verneuk je het zo erg in de pingels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Bye, bye, Celtic! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari Lekker zeg, met een platte 442 ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Wel mooi als je met een B-ploeg tegen River kan (moet) aantreden. La Banda... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Lekker begin in Europa hoor Hopelijk kunnen we de groepsfase nu eens een keer overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EssDee Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Vergeten screenshots te nemen, maar in de 1/8e finales van de Conference League ben ik door het oog van de naald gekropen. Ik (Club Brugge, S1) werd gekoppeld aan Fiorentina en moest eerst thuis spelen. Thuismatch: 1-0 voorgekomen via een afgeweken bal, rood voor een centrale middenvelder na een half uur. Met een groot mirakel en een echte muur in het laatste half uur de overwinning binnen gehaald: xG Brugge: 0,26 tov xG Fiorentina: 4.86. Goed wetende dat ik zo een match had die je normaal gezien altijd verliest, moest ik dus de terugmatch naar Firenze. Opnieuw 0-1 voorgekomen, redelijk goed eerste half uur, maar nadien werden we letterlijk overklast langs alle kanten. Elk hoogtepunt was er eentje voor Fiorentina. Het werd 1-1 gelijk en dan ben ik mandekking gaan spelen op hun 2 meest bepalende spelers. Net voor affluiten krijgen we dan de 2-1 tegen: verlengingen. In beide verlengingen zaten beide ploegen door hun beste krachten en gebeurde er letterlijk niets noemenswaardig meer. In de strafschoppenserie pakte Mignolet de eerste 3 penalty's van Fiorentina, waardoor wij doorgaan naar de kwartfinales. Dat is alle geluk van de wereld hebben zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Deze is toch wel heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Openingswedstrijd van het seizoen 2030/2031, het jaar dat we het eerste kampioenschap ooit moeten gaan binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari En of we terug zijn in de Serie A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 3 minuten geleden zei La Pulga: En of we terug zijn in de Serie A Jij bent Sao Bernardo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Jij bent Sao Bernardo? Nee joh gekkie, dan had ik het spel toch allang al uit het raam gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 36 minuten geleden zei La Pulga: En of we terug zijn in de Serie A teleurstellend dat het geen 0-10 werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Voor het eerst tegen de grote rivaal. Zij spelen in de Premier League, wij middenmoot/subtop Championship. Dat het best aardig ging is een eufemisme! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Leuke wedstrijd tegen de nummer 2 van afgelopen jaren. Saillant detail: Ik speelde voor een groot deel met overbodige spelers die op de transferlijst stonden aangevuld met talenten die nooit het eerste gaan halen. En dan deze uitslag Reden waarom ik met die opstelling aan kwam zetten? Dat was niet om de tegenstander te vernederen. Nee, de reden was de wedstrijd van mijn jeugdteam. Hoe vaak zullen zij de kans krijgen om de Euro/SAM Youth Super Cup te winnen? Alles uit het eerste wat mee mocht doen, deed mee. Dat was alleen wel minstens de helft van het eerste elftal. Een paar uur later vond op hetzelfde veld die wedstrijd plaats. Het resultaat? Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Ik speel echt te vaak tegen FC Porto in een seizoen voor het leuke. Nog altijd zoveel moeite mee, vooral met die Marcelo Cruz. Probeerde hem binnen te halen twee seizoenen geleden maar helaas had ik niet genoeg poen. Dat voel ik nu elke keer weer als ik tegen ze speel. Staat ook na 14(4) wedstrijden al op 12 goals en 4 assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten