Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vergeten screenshots te nemen, maar in de 1/8e finales van de Conference League ben ik door het oog van de naald gekropen.

Ik (Club Brugge, S1) werd gekoppeld aan Fiorentina en moest eerst thuis spelen.

Thuismatch: 1-0 voorgekomen via een afgeweken bal, rood voor een centrale middenvelder na een half uur. Met een groot mirakel en een echte muur in het laatste half uur de overwinning binnen gehaald: xG Brugge: 0,26 tov xG Fiorentina: 4.86.

Goed wetende dat ik zo een match had die je normaal gezien altijd verliest, moest ik dus de terugmatch naar Firenze.

Opnieuw 0-1 voorgekomen, redelijk goed eerste half uur, maar nadien werden we letterlijk overklast langs alle kanten. Elk hoogtepunt was er eentje voor Fiorentina. Het werd 1-1 gelijk en dan ben ik mandekking gaan spelen op hun 2 meest bepalende spelers. Net voor affluiten krijgen we dan de 2-1 tegen: verlengingen. In beide verlengingen zaten beide ploegen door hun beste krachten en gebeurde er letterlijk niets noemenswaardig meer.

In de strafschoppenserie pakte Mignolet de eerste 3 penalty's van Fiorentina, waardoor wij doorgaan naar de kwartfinales.

Dat is alle geluk van de wereld hebben zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.1793d1fbd3c347fab8eea0b6e32f2548.png

Leuke wedstrijd tegen de nummer 2 van afgelopen jaren. Saillant detail: Ik speelde voor een groot deel met overbodige spelers die op de transferlijst stonden aangevuld met talenten die nooit het eerste gaan halen. En dan deze uitslag :mrgy:

Reden waarom ik met die opstelling aan kwam zetten? Dat was niet om de tegenstander te vernederen. Nee, de reden was de wedstrijd van mijn jeugdteam. Hoe vaak zullen zij de kans krijgen om de Euro/SAM Youth Super Cup te winnen? Alles uit het eerste wat mee mocht doen, deed mee. Dat was alleen wel minstens de helft van het eerste elftal. Een paar uur later vond op hetzelfde veld die wedstrijd plaats. Het resultaat?

Spoiler

image.png.8bb31741aaf799e9deb8c545c0d4ea87.png

:cheer::cheer::cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.1b0da0f5449ef8952eeac5824ddff2d0.png

Ik speel echt te vaak tegen FC Porto in een seizoen voor het leuke. ;c Nog altijd zoveel moeite mee, vooral met die Marcelo Cruz. Probeerde hem binnen te halen twee seizoenen geleden maar helaas had ik niet genoeg poen. Dat voel ik nu elke keer weer als ik tegen ze speel.

image.thumb.png.e33b32c4996d406f0436caf33023afd9.png

Staat ook na 14(4) wedstrijden al op 12 goals en 4 assists. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites