Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 8 uur geleden zei Kyrill: Netjes netjes. Je bent nu zkr aan studeren of werken, waardoor je geen FM kan spelen!! Ik kijk graag uit naar je resultaten met Feyenoord!! Dagje weg Afgestudeerd, maar werk in de zorg. Door corona blijven plakken in de zorg, maar ik zit nu thuis met 2 "frozen shoulders". Dus ik moet wat gaan zoeken waar ik voor geleerd heb, want ik wil hierdoor geen lichamelijk werk meer doen. Ik start FM al op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 FM doing FM things. Bah... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 24 minuten geleden zei Niejo101: FM doing FM things. Bah... Dat valt toch nog reuze mee? De gemiste penalty is heel erg naar natuurlijk, maar ja dat kan gebeuren. Haal je die penalty weg in de Xg (0.83 dacht ik uit mijn hoofd) en je kijkt de Xg per schot dan heb jij een Xg van 1.91/19 = 0.1 per schot. Tegenpartij heeft dat met 1.08/7 = 0.15 per schot. Oftewel de schoten van de tegenstander zijn kansrijker dan je eigen schoten zelfs als je penalty mee telt zou dat hoger zijn dan jouw eigen (0.137). Ik ben dus vooral benieuwd hoeveel van jouw schoten afstandsschoten zijn met een lage kans dat die bal er invliegt ten op zichte van de schoten van de tegenpartij voordat je echt kan spreken dat je gefm'ed bent. Natuurlijk is het zo als je niet schiet dat je dan ook niet kan scoren, maar als je schiet en de bal gaat niet op goal, dan kan je ook niet scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 (bewerkt) Had op die manier nog niet gekeken, wb xG per schot, ik moet eens gaan kijken hoe ik dat omhoog ga krijgen, maar de wedstrijd belevende is het écht enorm zuur als je uit 3 aanvallen van de tegenstander (of in ieder geval 3 highights waarin ze een aanval laten zien) die twee goals tegen krijgt. Maar waarschijnlijk geven de highlights me een vertekend beeld van hoe dominant ik daadwerkelijk was ja. @bas huijsmans 15 december 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 minuten geleden zei Niejo101: Had op die manier nog niet gekeken, wb xG per schot, ik moet eens gaan kijken hoe ik dat omhoog ga krijgen, maar de wedstrijd belevende is het écht enorm zuur als je uit 3 aanvallen van de tegenstander (of in ieder geval 3 highights waarin ze een aanval laten zien) die twee goals tegen krijgt. Maar waarschijnlijk geven de highlights me een vertekend beeld van hoe dominant ik daadwerkelijk was ja. Ja klopt highlights geven vaak een vertekend beeld haha. Vooral ook omdat sommige schoten met bijv. een Xg van 0.15 niet getoond worden en dat je een lullig afstandsschot of een corner die wordt weggekopt wel getoond wordt. Best willekeurig soms heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Natuurlijk anekdotisch bewijs, maar "work balll into box" lijkt behoorlijk effect te hebben op mijn xG per schot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Roony Bardghji Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Kwalitatief betere tegenstander maar we hebben gestreden en een beetje mazzel gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: We zullen het ongetwijfeld gaan verneuken tegen Volendam of Excelsior, maar het kan een magisch seizoen worden in Arnhem. Ook gezien het feit dat er volgend jaar geen Gelderse derby meer is... Nee, lekker jinxen. Prima. Wat lelijk dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ferguson Football Manager 2024 2023-12-16 11-03-00.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Mijn eerste niet-overwinning kwam dit seizoen al in de derde speelronde. 3 seizoenen lang heb ik altijd boven aan gestaan (hooguit niet op doelsaldo), maar ik vermoed zomaar dat ik nu voor het eerste 2e kom te staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Winnen ook gewoon het terug-duel hahaha Red Bull gaf je toch vleugels? Dikke doei Zinedine Zidane en Leipzig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) Ik sta weer 1e. Ik zat hem wel te knijpen zeg. Doelpunt viel pas in 90+4 vanaf 11 meter... En dat met een xG van bijna 3. De tegenstander loste wel geteld 1 schot Vorig seizoen werd deze wedstrijd nog 13-0... 16 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 3de wedstrijd Europa League; van een 0-2 achterstand toch een 2-2 kunnen ombuigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Uit redelijk geflatteerd 3-0 eraf. Derde nederlaag van dit seizoen na Chelsea-uit (2-1) en Ajax in de JC Schaal (2-1 na penals). Maar dan............. #remontada Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik wou het eerst nog in novelle update plaatsen. We hebben dit gespeeld: EL finale met 2-1 van As Monaco gewonnen. Nu komend seizoen vol gaan voor de PL titel en CL winst, gaan ons best weer doen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Wat een potje was dit dan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 De eerste derby Antwerpe derby is een feit. De jongens waren moe van het Europese voetbal, maar niet moe genoeg om in Deurne de 3 punten mee naar het Kiel te nemen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Kwaliteit komt altijd naar boven. Of kampioenengeluk, wat je er zelf van maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Mijn debuut gemaakt in de CL met QPR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 13 uur geleden zei Glenn08: Kwaliteit komt altijd naar boven. Of kampioenengeluk, wat je er zelf van maakt. Lekker zeg, goed bezig 10 uur geleden zei glennix: Mijn debuut gemaakt in de CL met QPR. Lekker zeg, goed bezig maatje. Ik zelf net dit: Harry Kane is gelijk al van grote waarde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 KUTSPEL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten