Djordison Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Waar de fuck heb ik net naar zitten kijken?! Even voor de beeldvorming: ik speel volgens het principe Geef de jeugd een kans. Tweede jaar in League 1 een bekerwedstrijd tegen de grootste rivaal Dunfermline. Lekker aanvallend spelen, vervolgens schieten ze uit alle hoeken en standen raak. 35 meter in de kruising, jullie kennen het wel deze editie. 6 schoten op doel, 5-0 achter na 40 minuten. Totaal gefrustreerd maakten we er nog twee voor de rust. Vrezen voor een totale afstraffing de tweede helft, die ik hetzelfde als zij, alleen nog beter. 5 schoten op doel en 5-5 maken. Na strafschoppen ook nog door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 20 minuten geleden zei Djordison: Waar de fuck heb ik net naar zitten kijken?! Even voor de beeldvorming: ik speel volgens het principe Geef de jeugd een kans. Tweede jaar in League 1 een bekerwedstrijd tegen de grootste rivaal Dunfermline. Lekker aanvallend spelen, vervolgens schieten ze uit alle hoeken en standen raak. 35 meter in de kruising, jullie kennen het wel deze editie. 6 schoten op doel, 5-0 achter na 40 minuten. Totaal gefrustreerd maakten we er nog twee voor de rust. Vrezen voor een totale afstraffing de tweede helft, die ik hetzelfde als zij, alleen nog beter. 5 schoten op doel en 5-5 maken. Na strafschoppen ook nog door. Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 (bewerkt) Onze allereerste bekerfinale ooit en dit is hoe dichtbij we waren. In de laatste minuut werd het doelpunt van Diliberto afgekeurd wegens buitenspel. Diliberto is dus de lopende man. 5 december 2023 bewerkt door Matthias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Deze is ook uiteindelijk binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 (bewerkt) Het toch wel veel grotere en sterkere Besiktas wordt in onze Koel totaal vernederd en met de staart tussen de benen terug naar Turkije gestuurd. Ook leuk om te zien dan onze eigen jeugdspelers aan dit succes meedelen. Dorde Petkovic 16 jaar oud (Regen) en Luca van der Velden 18 jaar oud (bestaande speler). Petkovic zorgt voor een luxe probleem. Daar Vertessen geblesseerd is heb ik 3 spelers voor 2 posities. Enig smetje zijn de 2 tegendoelpunten in de blessuretijd. Met 5 overwinningen in 6 wedstrijden mag ik er toch wel op vertrouwen dat ik in de bovenste 8 eindig. De Tussenronde (playoff ronde) heb ik sowieso al. Vorig seizoen waren 17 punten genoeg voor de top 8. 6 december 2023 bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 3-2 is een heel wat beter perspectief, dan 2-0 of 3-0.... Hier hebben we nog wat om mee te werken, in de return. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen, na een hoogst nodige rebuild van de ploeg. Niet slecht uit de startblokken gekomen tegen de Rivaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Wat een helden Vooral mooi dat er ook gewoon nog spelers bijgedragen hebben aan het kampioenschap die er acht seizoenen terug al rondliepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Heerlijk potje altijd Engeland - Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 7 uur geleden zei Niejo101: Eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen, na een hoogst nodige rebuild van de ploeg. Niet slecht uit de startblokken gekomen tegen de Rivaal. Interessante clubkeuze. Vanwaar heb je voor Syrianska gekozen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Ik kwam iets leuks tegen: RB London, partnerclub van de Leipzig en Salzburg. RB London is de vervanger van MK Dons. We spelen in de League Two, het vierde niveau dus. Er zijn best wat financiële middelen, maar heb niet heel veel kunnen doen. Vroeg in het seizoen gaat het al goed, maar in de tweede ronde van de Carabao Cup moet ik tegen Premier League-club Fulham FC. En dan is dit het resultaat. Heb ze gewoon volledig weggevaagd. Kijk de xG. Enige jammer is dat in de tweede helft de score niet verder is opgevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Interessante clubkeuze. Vanwaar heb je voor Syrianska gekozen? Niet persé vanwege de historie van de club. Ik wilde graag in Zweden starten op het 4e niveau, bij een club met mogelijkheid om door te groeien. Boxes were ticked, Syrianske gekozen. Bovendien mooie kleurencombi, en niet zo'n suf standaardogo dat al die zweedse clubs hebben. Later pas verdiept in het verhaal van de club. Geen spijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 7 minuten geleden zei Niejo101: Niet persé vanwege de historie van de club. Ik wilde graag in Zweden starten op het 4e niveau, bij een club met mogelijkheid om door te groeien. Boxes were ticked, Syrianske gekozen. Bovendien mooie kleurencombi, en niet zo'n suf standaardogo dat al die zweedse clubs hebben. Later pas verdiept in het verhaal van de club. Geen spijt. Het is bij mijn weten de meest succesvolle immigrantenclub van Zweden, ook al speelt Dalkurd FF nu hoger. Het is de enige club uit die categorie (en die categorie is groter in Zweden dan je wellicht zou verwachten) die ooit het hoogste niveau bereikt heeft. Anyway, ik ben benieuwd hoe snel je gaat kunnen klimmen. Het niveau in Zweden is niet zo heel denderend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Op 4-12-2023 om 11:00 zei La Pulga: Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Het loopt als een trein dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 7 uur geleden zei glennix: Het loopt als een trein dit seizoen. Held, lekker bezig maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Nadat ik thuis al met 7-2 won van Besiktas, werd het uit tegen het nog sterker geachte Stade Rennes nog beter. Stade Rennes had gewoonweg niets in te brengen tegen dit VVV. Wellicht de laatste Europese wedstrijd van Allouch, daar Leeds de ontsnappingclausule van 18,5 miljoen heeft geactiveerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Zojuist zei SLeePo: Nadat ik thuis al met 7-2 won van Besiktas, werd het uit tegen het nog sterker geachte Stade Rennes nog beter. Stade Rennes had gewoonweg niets in te brengen tegen dit VVV. Wellicht de laatste Europese wedstrijd van Allouch, daar Leeds de ontsnappingclausule van 18,5 miljoen heeft geactiveerd. Jij bent ook echt een FM eindbaas he! Echt zuur dit en geflatteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Op bezoek bij de verrassende nummer twee SC Freiburg. Wtf gebeurde hier allemaal joh. We werden eigenlijk compleet van de mat gespeeld was het niet dat Seimen in bloedvorm was. Hele tactiek in de eerste helft al omgezet en met succes. 30 schoten waarvan 17 op goal. Kampioenschap kan ons nu echt bijna niet meer ontgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 We zijn los in Ecuador, prima debuut tegen het grote Flamengo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 12 minuten geleden zei Kyrill: Jij bent ook echt een FM eindbaas he! Echt zuur dit en geflatteerd. Najou, zo'n wedstrijden zoals die van jou heb ik er, en dan met name in de competitie, ook wel bij zitten. Met name na een Europese wedstrijd. Waarom het Europees zo goed gaat, geen idee. Speel altijd hetzelfde, pas de tacktiek eigenlijk nooit aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Zojuist zei SLeePo: Najou, zo'n wedstrijden zoals die van jou heb ik er, en dan met name in de competitie, ook wel bij zitten. Met name na een Europese wedstrijd. Waarom het Europees zo goed gaat, geen idee. Speel altijd hetzelfde, pas de tacktiek eigenlijk nooit aan. Oh ik heb dus echt precies het tegenovergestelde. In de competitie komen we echt met van alles weg, maar Europees hebben we het zwaar. Moeten ook de tussenronde in omdat we op de 17e plaats zijn geeindigd in de groepsfase terwijl we in de competitie echt stijf aan kop staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ik huil nu letterlijk tranen van blijdschap!! Wat een tramontada Onwijs bedankt Roony en Evan, standbeelden gaan gemaakt worden!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 15 minuten geleden zei Kyrill: Ik huil nu letterlijk tranen van blijdschap!! Wat een tramontada Onwijs bedankt Roony en Evan, standbeelden gaan gemaakt worden!! Ik zie jou al helemaal a la Simeone met zo'n wedstrijd meeleven. Vervolgens uitbundig juichend vanachter het raam de mensen op straat opzwepen om het succes nog nét wat luider te vieren, om pas tot bedaren te komen wanneer de politie vanwege geluidsoverlast op de stoep staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten