Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Wat een pot hahaha, verdediging en keepers waren erg matig(aan beide kanten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Euhhhhh... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 @Marvin netjes netjes, ik heb net gelijk Ondrej Lingr met mijn Arsenal opgezocht, en gevraagd wat ie moet kosten 7,8-12 miljoen. Als mijn scouts tevreden zijn ga ik hem kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik krijg met Manchester United meteen een zware maand in augustus. Kunnen wij meteen zien of we mee gaan doen om de titel of dat het een drama seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik had 1 opdracht tijdens de laatste speelronde: Deze uitwedstrijd winnen. Dan was ik namelijk gegarandeerd kampioen en dan krijg je dus op deze manier het deksel tegen je neus en verlies je de wedstrijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Voorbereiding met Feyenoord zit erop, nu richting de JC Schaal tegen PSV. Qua transfers heb ik enkel Martin Vitik gehaald, zodat ik direct een sterke vervanger heb van Trauner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Plaatsje in de play-offs verzekerd in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Jong PSV stond eerste, en door deze zege staan wij nu derde. Vorig seizoen in de play-offs geklopt door Heerenveen, en nu al veel sterker aan het seizoen begonnen dan afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Even de hekkensluiter op bezoek krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Paar tips toegepast vanuit het tactiekenboard, en meteen een dominante winst in de eerste CL wedstrijd voor FC Eindhoven ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Net gepromoveerd naar het 5e niveau van Engeland en dan gelijk spelen tegen Watford. En stiekem had ik zelfs meer aanspraak op de overwinning... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Spannende Super Cup in seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Lekker hoor, direct een prijs gepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Mijn jeugdteam heeft een leuke uitwedstrijd gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Wat lekker dit! Tegen Real wil het steeds niet lukken, maar tegen Barcelona kan ik steeds lekker ballen met Celta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 standaard 4321 formatie begint zn vruchten af te werpen xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 wel gewonnen maar hoe is de vraag 86min met een man meer gespeeld het leek eerder andersom ik krijg maar geen tactiek gevonden of gedownload om een serie van neer te zetten van overwinningen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Maaaaaaaaaaaaaaanhoef Wel weer jammer van die tegendoelpunten. Gatenkaas FC zo nu en dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Dat Sunderland deed ook lekker zeg, kwamen niet hier om achterover te leunen. @Marvin Ik heb hem uiteindelijk niet gedaan maat, scouts kwamen helaas maar tot een ''D'' Only sign as last resort voor Lingr... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Poeh, wat een belangrijke wedstrijd was dit. Ik mocht niet verliezen en uiteindelijk ook niet ontevreden met 2-2. 20 november 2023 bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Lang geleden dat ik zo gevloekt hebt. Positief; gewoon weer een topploeg uit Brazilië waar wij totaal niet voor onderdoen. Spelen echt volwassen. Maar och wat is dit zuur zeg. Uit een afstandschot van 35 meter > rebound erin enthuis was het helemaal zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Deze is wel heel fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten