Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Die studenten krijg ik aan het voetballen. Vorig jaar als promovendus ook kampioen op het 2e niveau, verrassend (bescheidenheid siert de mens). Nu op het hoogste niveau. Geen geld voor transfers, 300K sponsorgeld t.o.v. de 10 miljoen euro die de nummer 7 ontvangt. Gaat prima. 13 punten uit 5 wedstrijden, nog geen moeilijke tegenstanders gehad. Prognose is kansloos degraderen. #EPBAL 

Schermafbeelding2025-03-23om07_17_36.thumb.png.3fb7e1d4ad3b099eefb588e91a1a2a39.png

Klinkende overwinning en zodoende weten te voorkomen dat ze bij ons kampioen zouden worden. Helaas zullen ze hun 7 punten voorsprong in de resterende 3 duels niet meer weggeven vermoed ik.

067b4a41172f2a86f8ee09692f5cb8a8.png

Edited by Mansveld

Tijdens mijn 7 uur durende hel vlucht gisteren de game maar weer overgepakt van de legend himself @Thierryvane. Na een verloren Europa League finale en een tweede plaats in de competitie op 1 puntje achterstand mogen we dit seizoen de Champions League in, te beginnen met een Londense Derby.

image.thumb.png.d20a092b725cc9291c26f049400caf15.png

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Tijdens mijn 7 uur durende hel vlucht gisteren de game maar weer overgepakt van de legend himself @Thierryvane. Na een verloren Europa League finale en een tweede plaats in de competitie op 1 puntje achterstand mogen we dit seizoen de Champions League in, te beginnen met een Londense Derby.

image.thumb.png.d20a092b725cc9291c26f049400caf15.png

“Chaaaaampiiiiioooooonsssssss of Europe! You'll never sing thaaaaaaaaaat, you'll never sing thaaaaaaat, you'll never sing thaaaaat!"