ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 5 uur geleden zei Mordurette: Drie kapiteins op één schip? Gewaagd maar blijkbaar werkt het 😁 Drie keer scheepsrecht. Het gaat prima al ben ik nu aan het proberen de 'zwervende spelmaker' te veranderen in een dynamisch middenvelder. De zwervende heeft nu te weinig rendement en tevens lastig te trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 We zijn begonnen begonnen hoor. Potje #2 en #3 in het GelreDome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Weer een mooie wedstrijd om kampioen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Citaat Haal Fulkkrug binnen, jongens. 2x hattrick in de EL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Donyu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Eerste Copa Libertadores is binnen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Dit mag niet meer mislopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Dit is wel lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 14 uur geleden zei Thierryvane: We zijn begonnen begonnen hoor. Potje #2 en #3 in het GelreDome. "Ruben van Rijn" wel een toepasselijke naam voor de persvoorlichter van de club die ook wel bekend staat als Hollywood aan de Rijn. Mooie resultaten ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Tüchel voor de match: "Gent is een makkelijke prooi"... Oeps... Exit Champions League voor Tüchel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 44 minuten geleden zei Messidona: Tüchel voor de match: "Gent is een makkelijke prooi"... Oeps... Exit Champions League voor Tüchel Lekker! Ook al ben ik geen fan van je ploeg Welk seizoen ondertussen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 18 minuten geleden zei Matthias.: Lekker! Ook al ben ik geen fan van je ploeg Welk seizoen ondertussen? Dit is nog maar het tweede seizoen haha, Had ook verre van een overwinning verwacht. Een verrassing, zeker, maar een welkome /D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Leuke transfers gedaan en welke formatie speel je? @Messidona Aan gent denk, denk ik altijd aan 3 centrale verdedigers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 4 uur geleden zei Mark Hughes: Helaas uitgeschakeld volgend seizoen nieuwe poging.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 3 uur geleden zei Lensherr: Leuke transfers gedaan en welke formatie speel je? @Messidona Aan gent denk, denk ik altijd aan 3 centrale verdedigers Standaard speel ik met een 4-2-3-1 maar ik heb ook een tactiek met 3 centrale verdedigers als derde tactiek staan, die ik gebruik tegen bepaalde formatie of tegen echt betere tegenstanders. Tegen Bayern die 3 mans tactiek gebruikt, en dus met succes. Zit nu in seizoen 2, financiën waren voorheen (voor het Champions League geld binnen kwam) niet super dus creatief moeten zijn. Seizoen 1 Hjulsager eigenlijk verplicht verkocht aan Genk omdat hij zijn aflopend contract niet wou verlengen en we dus echt wel het geld nodig hadden. Niangbo ver onder zijn waarde verkocht maar wel van zijn contract af. Met het weinige geld dat ik had Karabec van Sparta Praag gehaald. Ponceau gehuurd als doublure, die deed het fantastisch en wou hem graag houden maar was te duur. Benito Raman had een aflopend contract, kon ik niet laten liggen. Kind van de club, dus gewoon teruggehaald en meteen ook de gevraagde 51K aan Anderlecht betaald om hem meteen te laten overkomen. Begin seizoen 2 Torunarigha verkocht aan de Saudi's voor een bod dat ik niet kon weigeren en onze balans van -20 miljoen naar +15 miljoen bracht. Sowieso zijn die Saudische clubs geschift, voelt als een cheat aan... In de winter een ontevreden Fadiga van de hand gedaan en weer eens de Saudische loterij gewonnen met Kandouss. Goede speler maar wie daarvoor 14 miljoen neerlegt Inkomend Del Moral en Dries Mertens op een Bosman kunnen binnen hengelen. Mertens kon ik niet laten, superster en ex-Rode Duivel die op een blauwe maandag bij de jeugd van Gent speelde maar werd doorgestuurd vanwege zijn lengte. Met Noubi leuk Belgisch talentje kunnen halen. Baggesen leuke back-up voor Archie Brown (die echt super is, ook in dit spel). Oude kampioen Fokkie terug gehaald als doublure op de rechtsback, was overbodig geworden bij Reims. Fors betaald voor Ilic maar die is al heel het seizoen ijzersterk achterin en in de winter zag ik een enorme opportuniteit in Solet. Transferprijs bleek haalbaar, zijn salariseisen ook, dikke go dus. Verder nog wat talentjes voor de jeugd gehaald want de Gentse jeugdopleiding is niet veel soeps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Topwedstrijd met top resultaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Het heeft even geduurd, maar de Champions League is eindelijk binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 2e seizoen, finale van de Internationale SuperCup River even afgedroogd. XG van 3,03 tegen 0,53. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Die serie strafschoppen zijn eindelijk eens in mijn voordeel uitgedraaid. Toen Lainez de strafschop op een voorsprong tijdens de verlengingen gemist had wou ik zijn contract ontbinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Slechte seizoensstart, vorige keer wonnen we met 9-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik ben wel van plan te vertrekken na dit EK, maar daarom moet mijn stoeltje al niet bij de eerste wedstrijd gaan wankelen . Dankje Jonas Wind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Typische FM24 uitslag. 75% van de schoten op doel vliegt er in, lijkt het wel... Gelukkig wel aan beide kanten en wordt ik niet alleen genaaid door de game... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten