Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Recommended Posts

30 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Lekker man! Welk jaar ben je aanbeland en alleen maar b2b promoties? :<

Mooie overwinning van je! 

Ik zit in 2029. Elk jaar (5x) kampioen geworden tot de hoogste divisie in België. Eerste seizoen vervolgens 2e geëindigd en geplaatst voor de CL door de voorrondes te winnen. Alles gedaan met met name gratis gehaalde spelers, slechts 115K uitgegeven. Dit seizoen wel weer een stuk pittiger. 

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

22 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mooie overwinning van je! 

Ik zit in 2029. Elk jaar (5x) kampioen geworden tot de hoogste divisie in België. Eerste seizoen vervolgens 2e geëindigd en geplaatst voor de CL door de voorrondes te winnen. Alles gedaan met met name gratis gehaalde spelers, slechts 115K uitgegeven. Dit seizoen wel weer een stuk pittiger. 

Lekker man. :< Hopen dat er wat talentvolle Belgen ontevreden raken over hun speeltijd bij de grote clubs zodat je die voor een prikkie kan oppikken.

In de Champions League finale troffen wij elkaar ook al, toen was het spannender met 120 minuten voetval. In de finale van het WK voor clubs, werd de finale dunnetjes overgespeeld, alleen was het minder spannend. Na 90 minuten waren wij vrij duidelijk de sterkste. Ook deze prijs wordt toegevoegd. 

image.png.350485b3f4ecbec1a85a211c6454ec55.png

Nadat ik met Fortuna Sittard alles heb gewonnen, ging de lol er een beetje vanaf. 

Nu met Marseille wil ik hetzelfde gaan proberen. Alles wil ik dit doen met louter Franse spelers. De hele selectie zal op de schop moeten. 

De eerste wedstrijd is al voortvarend, we beginnen goed. 

image.png.40c6784f096b9f3b2ce71b31a56d9112.png