Kyrill Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Publiekswissels voor Veloso en Lucca, doorgevoerd, maar had net zo goed Rego ook publiekwissel kunnen geven Mooie zege. Gaan nu 42 punten na 22 duels en plek 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Een wijsman zei recent in de vorm van @ReneLeBlanc zei never change a winning team. Ik heb exact dezelfde 11 spelers in de basis gezet, als na de 3-0 zege op Slavia Praag. EPBall had ik 5 duels op rij mee gelijkgespeeld. Nu eigen Karelball en 2 zeges op rij. Ik heb nu dit seizoen 2x tegen Bayern en Vincent Kompany gespeeld en 2x gewonnen @timpy00 @Aaron21 @Urbeto thuis 4-0 en nu uit 2-4 winst, niet mijn probleem dat Kimmich zich niet kan beheersen/inhouden Bayern gaat wel gewoon iig ''hier'' kampioen worden, maar wij staan 4e en maken nog op kans plek 2 en 3, met een doelstelling plaatsing voor ECL. En hiervoor had Bayern in de competitie nog 0x thuis verloren hihihi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 6 minuten geleden zei Kyrill: Een wijsman zei recent in de vorm van @ReneLeBlanc zei never change a winning team. Ik heb exact dezelfde 11 spelers in de basis gezet, als na de 3-0 zege op Slavia Praag. EPBall had ik 5 duels op rij mee gelijkgespeeld. Nu eigen Karelball en 2 zeges op rij. Ik heb nu dit seizoen 2x tegen Bayern en Vincent Kompany gespeeld en 2x gewonnen @timpy00 @Aaron21 @Urbeto thuis 4-0 en nu uit 2-4 winst, niet mijn probleem dat Kimmich zich niet kan beheersen/inhouden Bayern gaat wel gewoon iig ''hier'' kampioen worden, maar wij staan 4e en maken nog op kans plek 2 en 3, met een doelstelling plaatsing voor ECL. En hiervoor had Bayern in de competitie nog 0x thuis verloren hihihi. GGs my man. Zie wel dat je nog af en toe terugschakeld naar 4231? Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: GGs my man. Zie wel dat je nog af en toe terugschakeld naar 4231? Lekker man. Thnx maat thnx. Jaa klopt af en toe wel ja. Want EPBalll is uiteraard nog veel beter en toffer,maar ik had daar 5 duels op rij mee gelijkgespeeld en geen winst partijen meer. Dus dacht ik heb thuis al 4-0 van Bayern gewonnen met EPBall en zij waren thuis nog ongeslagen,laat ik de 4231 staan. Onder motto niks te verliezen.Maar uiteraard blijf veel EpBall spelen maar zou zonde vinden als CL plaatsing misloop door teveel gelijke spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Hier mag Anderlecht van leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 3 minuten geleden zei Lensherr: Hier mag Anderlecht van leren. ZIe ik hier een kopie van Dans zijn tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: ZIe ik hier een kopie van Dans zijn tactiek Heeft die dat ook? Wist ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Ja soortgelijk iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Leuke overwinning tegen Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober OEHHHHH Lekker @nasje92 @Thomassje123 @bigtukker @Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Even de Spurs jankend naar huis sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Maar we kunnen ook flink op onze bek gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 10 uur geleden zei Djurovski: OEHHHHH Lekker @nasje92 @Thomassje123 @bigtukker @Jotew Hahaha goed gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 1 minuut geleden zei nasje92: Hahaha goed gedaan Positief voor Twente ze hebben het gered in de eredivisie dus komend seizoen weer twee keer een mooi potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 11 uur geleden zei Djurovski: OEHHHHH Lekker @nasje92 @Thomassje123 @bigtukker @Jotew Twente kwam uit medelijden natuurlijk met de C1 opdraven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 9 minuten geleden zei Jotew: Twente kwam uit medelijden natuurlijk met de C1 opdraven! Als dat hun beste 11 is.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Wéér die verdomde kwartfinales... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Same shit, different day Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Wat een grap dit, dit is kwartfinale ECL Gelukkig gaan we zeer wss volgend seizoen CL spelen, hebben we meer dan weerstand! Ik speelde ook met 3 jeugdspelers basis, de keeper, Spahn en Listzes de Hongaarse AML Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Eerste potje wereldbeker tegen de burritovouwers. Mooi even gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober @Thierryvane zal ik dan eindelijk gaan afrekenen met die kwartfinale vloek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Hoppa. EPBAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Nagelbijten maar we zijn door naar de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten