ReneLeBlanc Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Kunnen we daar iig alvast over Fantasyren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 47 minuten geleden zei Fantasy: Daar moet ik nog eens goed over nadenken, maar zou ook zomaar kunnen wel. Eerst even een nieuw begin maken, na al die foutmeldingen van gisteren. De vorderingen volgen via het United subforum kan natuurlijk ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Aardig eerste Europese potje met Valerenga. De vervanger van Ellingsen opent meteen zijn rekening met 2 doelpuntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober Auteur Share Geplaatst 19 oktober 12 uur geleden zei Michaelinho*: De vorderingen volgen via het United subforum kan natuurlijk ook Soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 0-2 nederlaag tegen PSG. Nu een zeer verdienstelijk potje op Porto. We kunnen toch spreken van een goede start gezien de kwaliteitsverschillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Leek even de wedstrijd van de keepers te worden. Gelukkig toch MIlan hun eerste verlies kunnen bedienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Lorenzo vroeg bij mij om meer speeltijd, zo gezegd zo gedaan, en meneer begint gelijk met een hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 3 minuten geleden zei Kyrill: Lorenzo vroeg bij mij om meer speeltijd, zo gezegd zo gedaan, en meneer begint gelijk met een hattrick Jij luistert altijd naar je spelers? Bij mij hebben ze vaak gewoon pech, omdat ik wel bepaal wie er spelen en wie niet. In dit geval heb je wel geluk, dat het goed uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 18 minuten geleden zei MisterX: Jij luistert altijd naar je spelers? Bij mij hebben ze vaak gewoon pech, omdat ik wel bepaal wie er spelen en wie niet. In dit geval heb je wel geluk, dat het goed uitpakt. Lekkere toevoeging ouwe dictator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 23 minuten geleden zei MisterX: Jij luistert altijd naar je spelers? Bij mij hebben ze vaak gewoon pech, omdat ik wel bepaal wie er spelen en wie niet. In dit geval heb je wel geluk, dat het goed uitpakt. Nee. Maar ik heb Lorenzo Lucca voor veel geld van mijn ex-club Arsenal gekocht(12 miljoen) das veel voor Frankfurt begrippen(op winter TB budget in seizoen 1 van 2 miljoen en zomer TB van max 30 miljoen) en hij is gewoon erg goed. Alleen ik heb ook genoeg andere spitsen en in mijn #EPBall die ik van ElPrincipito heb speel je met 1 spits, en naast Lucca heb ik ook oa Datro Fofana die ook erg goed gaat en bv ex-PSG Spits Hugo Etikke die goed kan zijn, maar nog niet echt uit de verf komt. En de zweed Roony Bardghji die als CAM speelt kan bv ook als Spits spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Leuke oefenperiode, gecoacht door mijn assistent. Bay Olympic is de enige club die 'maar' 1 divisie hoger speelt. De rest speelt er 2 hoger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Toch leuk om met 0-4 te winnen tegen een team dat 2 divisies hoger speelt in de beker. Die overwinning was ook meer dan verdiend: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Geen titelprolongatie ben ik bang. Inter heeft een gat van vijf punten en zijn zo ontzettend stabiel. Nog geen wedstrijd verloren in 20 potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Onze 5e competitie zege op rij, en pas de eerste tegentreffers in 7 duels, in alle competities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Als we nog 3 puntjes kunnen pakken de komende drie potten overwinteren we in onze eerste deelname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Eindelijk weer is Inter verslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Gefeliciteerd mon amice, @Nom de Guerre Altijd lekker als je een club als Wolfsburg, in eigen huis een KO geeft voor hun kansen op Europees voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Eerste potje vanaf het balkon in Spanje. Be right back: op naar het strand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Nog niet verder gekoemn dan de kwartfinale Schijt spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Even experimenteren in de beker... In elkaar geflanste taktiek, dan zoveel beter zijn en dan zo verliezen, man man, zo zuur. Lekker focus op de Bundesliga, ECL en dan knallen naar de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 34 minuten geleden zei Kyrill: Even experimenteren in de beker... In elkaar geflanste taktiek, dan zoveel beter zijn en dan zo verliezen, man man, zo zuur. Lekker focus op de Bundesliga, ECL en dan knallen naar de CL! Never change a winning team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Te leuk om niet te posten. Papa is trots op zijn zoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten