ElPrincipito Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober @Kyrill Lekker man! Doe je goed. @Dansmeister Absurd! Wil je eens de tactiek delen? Dit is niet normaal man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 20 minuten geleden zei Dansmeister: Dubbelpostje. Match later was de rentree van Lucca. Maar het is onze huurling die waanzinnig is. Wat is dit voor bizarre ‘cheatcode’ van een tactiek joh. Tering wat ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 1 uur geleden zei ElPrincipito: @Kyrill Lekker man! Doe je goed. @Dansmeister Absurd! Wil je eens de tactiek delen? Dit is niet normaal man. Ik deel echt al alles met jou hé. Zal 'm vrijdag wederom laten zien. Zal die match wel weer 4x lat raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 6 minuten geleden zei Dansmeister: Ik deel echt al alles met jou hé. Zal 'm vrijdag wederom laten zien. Zal die match wel weer 4x lat raken. Er mag ook meer gedeeld worden met mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober (bewerkt) 21 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Er mag ook meer gedeeld worden met mij. Dikke RIP. 8 oktober bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 37 minuten geleden zei Dansmeister: Dikke RIP. Zelfs de allergrootste kunnen dus ten onder gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 3 uur geleden zei Dansmeister: Dubbelpostje. Match later was de rentree van Lucca. Maar het is onze huurling die waanzinnig is. Wel een dikke S/O naar de doelpuntenmaker van Cagliari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober CL League Phase, here we come! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Okeuhhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Lissabon is van ons. Laatste overwinning op Benfica was alweer van 5-2-2025. Zitten inmiddels in oktober 2027. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 oktober Auteur Share Geplaatst 8 oktober Weinig enerverend potje dit, maar wel een hele lekkere én belangrijke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Met een volledige Scandinavische club richting de CL-finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 16 uur geleden zei Michaelinho*: Karel wat is dit nou?! Je ditcht Dortmund toch niet voor die losers uit Frankfurt man (grapje hè) Hahahaha goeiuh fa2 maatje. Nee natuurlijk niet, dit zijn twee verschillende save's Goede grap hahaha Heerlijke winst uit bij nummer 2, Bayer 04 Leverkusen! Genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Wat we nu gaan doen met de save weet ik nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 1 minuut geleden zei Lensherr: Wat we nu gaan doen met de save weet ik nog niet Vaker winnen natuurlijk de CL!! Een keer winnen voor iemand van jouw kaliber is niet bijzonder, 2-3x wel met Brondy uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 10 minuten geleden zei Kyrill: Vaker winnen natuurlijk de CL!! Een keer winnen voor iemand van jouw kaliber is niet bijzonder, 2-3x wel met Brondy uiteraard Ik ben eens aan het polsen voor een nieuw stadion met hopelijk mijn eigen naam. Moest dit lukken kan ik eventueel naar een ander Scandinavisch land gaan en hetzelfde uitproberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Leuke opener bij Odds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 2 uur geleden zei Lensherr: Leuke opener bij Odds The Odds were cleary in your favour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 1 uur geleden zei Thierryvane: Scotti is wakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Het doelsaldo over de laatste twee wedstrijden is 19-0. De tienklapper was tegen de hekkensluiter, maar Sirius is een goede middenmoter. Ik denk dat we kunnen stellen dat we in topvorm zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 13 uur geleden zei ElPrincipito: Voor een Gimnasia waren ze niet echt gymanstiek achtig tegen jouw club Boca 12 uur geleden zei Thierryvane: Held, heerlijk bezig zeg Gefeliciteerd!! 8 uur geleden zei Urbeto: Het doelsaldo over de laatste twee wedstrijden is 19-0. De tienklapper was tegen de hekkensluiter, maar Sirius is een goede middenmoter. Ik denk dat we kunnen stellen dat we in topvorm zijn Zo dan , heerlijk zeg. Nordberg en Anderson hadden er zin in gek, hallo hé! Fares Chaibi en Jan Niklas Beste, samen zijn ze de beste en slopen ze Hoffenheim Die 9e staan, wij staan 12e! Maar zijn in de lift! Met #Epball @ElPrincipito gaan we bij mijn Frankfurt nu met 5 zeges en maar 2 nederlagen laatste 7 duels! Terwijl Frankfurt voor mijn komst uberhaupt maar 3 zeges in 14 duels had! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Er is een verschil tussen niet kunnen en niet willen. Wij zitten bij de laatste categorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 5 minuten geleden zei Titan: Er is een verschil tussen niet kunnen en niet willen. Wij zitten bij de laatste categorie. Wat een heerlijke naam: Ruud Ros. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten