ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 minuten geleden zei Lensherr: Als ik het niet zo naar mijn zin had sprong ik zeker mee de Portugese trein op met jullie @ReneLeBlanc Anderlecht gaf mij al het goede voorbeeld gisteren. Always welcome Zijn genoeg mooie clubjes die jouw input kunnen gebruiken Doel in deze game wordt eenzelfde soort spits vinden die ik had bij Oriental Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Always welcome Zijn genoeg mooie clubjes die jouw input kunnen gebruiken Doel in deze game wordt eenzelfde soort spits vinden die ik had bij Oriental Een diamant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Hoe heet dit voetbal? EPBALLLLL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Onze zesde 1-0 zege van het seizoen alweer minimaal winnen is ook winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: Hoe heet dit voetbal? EPBALLLLL Hoe ziet EPBall er tactisch uit? 4 oktober bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Na twee jaar op rij kampioen te zijn geworden was het dit jaar de beurt aan het oppermachtige Benfica. Heb dit volgens mij nog nooit gehad in FM, maar stiekem is het wel leuk voor mijn game. Van de troon gestoten door Roger Schmidt's mannen en dat met name dankzij captain Pavlidis (19 goals) en talent Marcos Leonardo (26 goals). Alleen wel pijnlijk dat ze tegen mij kampioen werden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Opvallend wel voor Bayern begrippen toch matige selectie of schat ik sommige namen te laag in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 uur geleden zei Lensherr: Opvallend wel voor Bayern begrippen toch matige selectie of schat ik sommige namen te laag in? Nee zeker niet maar ik heb geen idee in welk seizoen je zit? Enzo Millot zegt me niks en Youri Regeer en Van Duiven bij Bayern had ik zkr bete verwacht... Ik net dit gespeeld: #GregoryKobelArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober De grote vijf.. Ja ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 7 uur geleden zei Michaelinho*: Hoe ziet EPBall er tactisch uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Halve finale Copa Libertadores. #EPBAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Voordat het duel begon wij 1e Newcastle 2e en Salzburg 3e.... Nu is het Salzburg 1e wij 2e Newcastle 3e en Feyenoord 4e heerlijk dat Newcastle net als in het echt ook niet doorgaat in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 uur geleden zei ElPrincipito: Ik heb hem overgenomen en ga gebruiken tbc... Ik houd je op de hoogte maatje Ziet goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober 23 uur geleden zei ReneLeBlanc: Siiiiiiiiiiiiiiiiiiii maatje @Thierryvane sorry not sorry Zware tijden voor @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 uur geleden zei Fantasy: Zware tijden voor @Thierryvane Bedankt voor de reminder, nu kan ik jou ook gaan taggen als ik Santa Clara destroy. Wat nu overigens weer kan want eerste seizoen waren ze gedegradeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Plaatsen we tegenwoordig ook oefenpotjes? Ja! Gaat natuurlijk nergens om maar de tactiek begint te draaien. Alle 22 selectiespelers in actie laten komen. #CasaPiaBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 uur geleden zei Thierryvane: Plaatsen we tegenwoordig ook oefenpotjes? Ja! Gaat natuurlijk nergens om maar de tactiek begint te draaien. Alle 22 selectiespelers in actie laten komen. #CasaPiaBall Tactiek gewijzigd dus zie ik aan de formatie op de screen! Interessant! Ben de tactiek die ik gebruik vanaf maart (seizoen 5) ook iets aan het tweaken voor seizoen 6. En daarnaast ben ik er eentje aan het bouwen om 5-3-2/5-2-3 formaties te counteren. Maar moet natuurlijk nog ontdekken of mijn ideeën werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober #EPBall @ElPrincipito @Becks #Thuisteam0schoten op doel #7/9 punten #3 duels tot dusver 3x de 0 gehouden @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 7 minuten geleden zei Kyrill: #EPBall @ElPrincipito @Becks #Thuisteam0schoten op doel #7/9 punten #3 duels tot dusver 3x de 0 gehouden @Michaelinho* Gefeliciteerd nog. Heb je de spelerinstructies ook gekregen van EP? Anders heb je alleen het geraamte van zijn tactiek hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Ik stuur zo even een tikkie @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 2 minuten geleden zei Becks: Gefeliciteerd nog. Heb je de spelerinstructies ook gekregen van EP? Anders heb je alleen het geraamte van zijn tactiek hè. Thnx maat thnx!!! Hoe is met jou tegenwoordig? Nee die stonden er niet bij ik heb letterlijk overgenomen wat er in het FM Cafe stond bij zijn post. Ja dat is waar maar tegen Mainz thuis hadden we gewoon pech. 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Ik stuur zo even een tikkie @Kyrill Is serieus goed maar dan wil ik wel spelersinstructies erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Wij spelen dezelfde formatie, maar met wat verschillen in instructies. Zelf heb ik nu even de AM ook op aanvallend gezet en diepe spits gebruikt om eens te kijken of het aanvallend wat beter loopt. @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 6 minuten geleden zei ElPrincipito: Wat Karel heeft bij de vrouwen heb jij met je rivalen, je laat geen spaan van ze heel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten