Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Lensherr:

Als ik het niet zo naar mijn zin had sprong ik zeker mee de Portugese trein op met jullie @ReneLeBlanc

image.thumb.png.7ae0a606a3bd296d6e74c0ff3da634ca.png

Anderlecht gaf mij al het goede voorbeeld gisteren.

Always welcome :< Zijn genoeg mooie clubjes die jouw input kunnen gebruiken :D Doel in deze game wordt eenzelfde soort spits vinden die ik had bij Oriental :D 

image.thumb.png.d2364bf98ba9d9b9d3c0579e26810948.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Na twee jaar op rij kampioen te zijn geworden was het dit jaar de beurt aan het oppermachtige Benfica. Heb dit volgens mij nog nooit gehad in FM, maar stiekem is het wel leuk voor mijn game. Van de troon gestoten door Roger Schmidt's mannen en dat met name dankzij captain Pavlidis (19 goals) en talent Marcos Leonardo (26 goals). Alleen wel pijnlijk dat ze tegen mij kampioen werden. ;c

image.thumb.png.953d4e51fbb23a90ccc52c09f2a6d8db.png

image.thumb.png.159079f72530e95d51a99cafaa5d14cf.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.2f1428f0d940945721fe17a99aeb34ed.png

Opvallend wel voor Bayern begrippen toch matige selectie of schat ik sommige namen te laag in? 

Nee zeker niet maar ik heb  geen idee in welk seizoen je zit? Enzo Millot zegt me niks en Youri Regeer en Van Duiven bij Bayern had ik zkr bete verwacht...

Ik net dit gespeeld:

#GregoryKobelArmy:happy:

20241004201743_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat het duel begon wij 1e Newcastle 2e en Salzburg 3e....

Nu is het Salzburg 1e wij 2e Newcastle 3e en Feyenoord 4e heerlijk dat Newcastle net als in het echt ook niet doorgaat in de CL :D

20241004231513_1.jpg

20241004231550_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Plaatsen we tegenwoordig ook oefenpotjes? Ja! Gaat natuurlijk nergens om maar de tactiek begint te draaien. Alle 22 selectiespelers in actie laten komen. #CasaPiaBall

image.thumb.png.d2fe55fb199594593f77a9b66148f0c3.png

Tactiek gewijzigd dus zie ik aan de formatie op de screen! Interessant! 

Ben de tactiek die ik gebruik vanaf maart (seizoen 5) ook iets aan het tweaken voor seizoen 6. En daarnaast ben ik er eentje aan het bouwen om 5-3-2/5-2-3 formaties te counteren. Maar moet natuurlijk nog ontdekken of mijn ideeën werken :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Becks:

Gefeliciteerd nog. Heb je de spelerinstructies ook gekregen van EP? Anders heb je alleen het geraamte van zijn tactiek hè.

Thnx maat thnx!!! Hoe is met jou tegenwoordig? Nee die stonden er niet bij ik heb letterlijk overgenomen wat er in het FM Cafe stond bij zijn post. Ja dat is waar maar tegen Mainz thuis hadden we gewoon pech.

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Ik stuur zo even een tikkie @Kyrill

Is serieus goed maar dan wil ik wel spelersinstructies erbij;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites