Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

De weg naar de eerste Champions League finale ooit, moet toch wel open liggen. Thuis ben ik schier onverslaanbaar, dus het karweitje moeten wij thuis even afmaken. Jammer van die pingel in de laatste seconden.

image.png.aabf58b9e3fe910d4993ad52c5c5bf43.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis maak ik het dubbel en dwars af en haal ik met Wrexham voor het eerst in de historie de finale van de Champions League en dat al in ons 2e CL seizoen en 7e seizoen voor mij als manager van Wrexham. In de finale wordt het AC Milan dat Barcelona in de halve finale versloeg. 

Wat ben ik blij dat ik Ruben Neves er last minute nog bijhaalde. Erg sterk en beslist met enige regelmaat een wedstrijd. 

image.png.df7cc9c272975cb104f524af77959417.png

bewerkt door SLeePo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Zweden begin je het nieuwe seizoen in februari met een groepsfase voor de beker. We traden net als eerst aan tegen IK Sirius en ik liet de Portugese nummer tien Carlos Canhoto debuteren nadat ik hem eerder al driemaal verhuurd had. Geen verkeerd debuut denk ik zo ;) 

rF8z0dS.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tickets naar Empoli voor de finale alvast boeken? :D

CLsemifinal40-41.png.60ea2890e6ab1b6098f197579fc60dc8.png

En de potentiële title decider tegen West Ham. Met nog 2 wedstrijden te gaan nemen we nu de koppositie over en hebben we 2 punten voorsprong. Bij mij aanstelling in januari stonden we 8e. Met slechts 4 punten achterstand op de nr 1. op dat moment. 

PLgame36potentialtitledecidervsWestHam.png.5efab9fe86525fabcdee7a02f6764849.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij liepen door de CL verplichtingen enkele wedstrijden achter en dus kregen we in (voor ons) speelronde 6 de verrassende koploper Östers IF op bezoek. Mijn spits Ole Richter Nordberg Johansen - wat een heerlijke naam blijft dat toch - helpt ze vakkundig van hun roze wolk af :D

1ZAtB49.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Urbeto:

Wij liepen door de CL verplichtingen enkele wedstrijden achter en dus kregen we in (voor ons) speelronde 6 de verrassende koploper Östers IF op bezoek. Mijn spits Ole Richter Nordberg Johansen - wat een heerlijke naam blijft dat toch - helpt ze vakkundig van hun roze wolk af 

1ZAtB49.png

Je laat geen spaan van ze heel daar zeg :D 

Meanwhile, mixed feelings, wat wel bijzonder is, is dat dit "gewoon" de FA cup is, in seizoen 1. Dus een Vanarama North team schakelt een League 2 team (want gedegradeerd) uit. 

image.thumb.png.d815a5a3e2ffc2c61a837def24c1dcd8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een tijdje weer eens een FM-game (2023) gestart, met FC Utrecht. In mijn eerste seizoen 4e geworden en me via de voorrondes weten te plaatsen voor de groepsfase van de Conference League. In de thuiswedstrijd waren we ietsjes beter dan Dinamo Zagreb, maar speelden we alsnog 1-1, en in het algemeen is het afmaken van kansen iets waar mijn ploeg in dit seizoen niet iedere wedstrijd even goed in is... tot de uitwedstrijd tegen Dinamo. Letterlijk alle zes schoten op doel in de eerste helft gingen erin en FM kennende gebeurt er dan in de tweede helft vrijwel niks qua hoogtepunten. Maar het is wel een bizarre pot (zo bizar dat ik na 2 jaar weer eens iets post), want ik ging voor minimaal een punt naar Kroatië en ga met een 0-6-overwinning naar huis :-D

image.png.8286d641037e0bc6e34a5173a4b24603.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites