Lensherr Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Dominantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 augustus Auteur Share Geplaatst 14 augustus Tauriainen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus (bewerkt) Die Tauriainen heb ik gehad in Finland. Viel me qua stats heel erg tegen maar speelde altijd wel oké. Hier een 2-0 achterstand tegen de nummer 1 kunnen goedmaken! 14 augustus bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Prima start van de kwalificatie voor EURO 2040 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus De weg naar de eerste Champions League finale ooit, moet toch wel open liggen. Thuis ben ik schier onverslaanbaar, dus het karweitje moeten wij thuis even afmaken. Jammer van die pingel in de laatste seconden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus 0-1 verloren in eigen huis, dus ging er eigenlijk van uit dat het wel klaar was in Europa. Maar nee hoor Op naar de laatste 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) Thuis maak ik het dubbel en dwars af en haal ik met Wrexham voor het eerst in de historie de finale van de Champions League en dat al in ons 2e CL seizoen en 7e seizoen voor mij als manager van Wrexham. In de finale wordt het AC Milan dat Barcelona in de halve finale versloeg. Wat ben ik blij dat ik Ruben Neves er last minute nog bijhaalde. Erg sterk en beslist met enige regelmaat een wedstrijd. 17 augustus bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Nations League victory Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Op naar Union SG in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus In Zweden begin je het nieuwe seizoen in februari met een groepsfase voor de beker. We traden net als eerst aan tegen IK Sirius en ik liet de Portugese nummer tien Carlos Canhoto debuteren nadat ik hem eerder al driemaal verhuurd had. Geen verkeerd debuut denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 augustus Auteur Share Geplaatst 19 augustus Ronyyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Bellingham op z'n 37e nog even een EK-titel bezorgd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus (bewerkt) Tickets naar Empoli voor de finale alvast boeken? En de potentiële title decider tegen West Ham. Met nog 2 wedstrijden te gaan nemen we nu de koppositie over en hebben we 2 punten voorsprong. Bij mij aanstelling in januari stonden we 8e. Met slechts 4 punten achterstand op de nr 1. op dat moment. 20 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Thuis in de kwartfinale CL met 1-2 verliezen van Napoli, oa door Santi die op 1-1 een pingel mist. Maar dan is het wel errug lekker als je vervolgens in Italië orde op zaken stelt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Excuus, dubbelpost. Maar mocht paar dagen na het geweldige resultaat in Napels de bekerfinale spelen tegen een KKD-club. Altijd fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 augustus Auteur Share Geplaatst 21 augustus ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 42 minuten geleden zei Fantasy: ² Finale? Hoe dan ook erg zuur deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 augustus Auteur Share Geplaatst 21 augustus 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Finale? Hoe dan ook erg zuur deze Nee gewoon de League Phase, maar wel gigantisch zuur om zo nog onderuit te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Wij liepen door de CL verplichtingen enkele wedstrijden achter en dus kregen we in (voor ons) speelronde 6 de verrassende koploper Östers IF op bezoek. Mijn spits Ole Richter Nordberg Johansen - wat een heerlijke naam blijft dat toch - helpt ze vakkundig van hun roze wolk af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 19 uur geleden zei Urbeto: Wij liepen door de CL verplichtingen enkele wedstrijden achter en dus kregen we in (voor ons) speelronde 6 de verrassende koploper Östers IF op bezoek. Mijn spits Ole Richter Nordberg Johansen - wat een heerlijke naam blijft dat toch - helpt ze vakkundig van hun roze wolk af Je laat geen spaan van ze heel daar zeg Meanwhile, mixed feelings, wat wel bijzonder is, is dat dit "gewoon" de FA cup is, in seizoen 1. Dus een Vanarama North team schakelt een League 2 team (want gedegradeerd) uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Bij een gelijkspel waren we direct door naar de volgende ronde, nu zijn moeten we eerst een play-off wedstrijd spelen. Al was het tegen een grotere tegenstander, toch balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Enorm balen van die strafschop zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Eén ding is zeker, Örgryte IS wint voor de vijfde keer in zes jaar tijd de beker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 augustus Auteur Share Geplaatst 23 augustus Goh ik ben wel jaloers op die game van je hoor @Urbeto! Straks in FM25 ook weer zo'n mooi avontuur opzetten, maar dan in IJsland Doei doei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Na een tijdje weer eens een FM-game (2023) gestart, met FC Utrecht. In mijn eerste seizoen 4e geworden en me via de voorrondes weten te plaatsen voor de groepsfase van de Conference League. In de thuiswedstrijd waren we ietsjes beter dan Dinamo Zagreb, maar speelden we alsnog 1-1, en in het algemeen is het afmaken van kansen iets waar mijn ploeg in dit seizoen niet iedere wedstrijd even goed in is... tot de uitwedstrijd tegen Dinamo. Letterlijk alle zes schoten op doel in de eerste helft gingen erin en FM kennende gebeurt er dan in de tweede helft vrijwel niks qua hoogtepunten. Maar het is wel een bizarre pot (zo bizar dat ik na 2 jaar weer eens iets post), want ik ging voor minimaal een punt naar Kroatië en ga met een 0-6-overwinning naar huis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten