Vreven Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei En zo win ik gewoon van mijn oude club, de beste club ter wereld. Hierdoor heb ik me geplaatst voor de volgende ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Hala Castellón. Maarja, dat verdomde FC B. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Mijn 312e, en laatste post in dit topic. Wij stonden 7e(nu top 3/4) en Monaco 6e. Monaco had net als ons, tot dusver 3x gespeeld en 3x gewonnen, komen zij even van koude kermis terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Heerlijk slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Doe mij er nog maar eentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Dit soort wedstrijden zijn echt mega frustrerend. Als je ze verliest. Als je ze wint zijn ze eigenlijk wel extra lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Balbezit is zo overrated. #Dickball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 8 uur geleden zei Marvin: Balbezit is zo overrated. #Dickball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Na een degelijke 0-1 overwinning bij Brondby en een teleurstellend 4-3 verlies bij Maccabi Haifa is deze toch wel erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Pfff, Pafundi miste in de heenwedstrijd in de slotminuten een penalty. Toen dacht ik nog, 'ik hoop dat dat ons niet duur komt te staan '. Jawel dus. Geen drie op een rij helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Hoppa. Deze is toch wel even lekker nadat zij mij niet eens op gesprek lieten komen bij hun vacature. Niet heel gek aangezien ik nog steeds geen trainerdiploma's heb en ik pas 2 seizoenen manager bij een club ben nu. Toch is deze wel lekker hoor en staan wij zo ineens in de kwartfinale van de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Eens zien of we met Slavia Praag ook kunnen doorstoten tot de laatste 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) Dit had ik nu ook weer niet verwacht... 23 mei bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Prima start van de groepsfase Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Missie geslaagd Loting zat heel erg mee. Eerst Atlas Guadalajara verslagen, daarna Flamengo (die van Real Madrid wonnen), São Paulo (wat van PSG won), en in de finale dus Feyenoord wat van Dortmund won Na een vrij matig seizoen qua prijzen voor ons doen (alleen de competitie en de beker) is dit wel even een opsteker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Dit seizoen (28/29) kan weleens een hele mooie worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei De eerste is binnen met 4 Tsjechen in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Cinque Grande.. Hops EP Bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Tweede WK finale op een rij en de tweede nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 31 minuten geleden zei TheRealOne: Tweede WK finale op een rij en de tweede nederlaag En 1-0 tegen Spanje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 44 minuten geleden zei Michaelinho*: En 1-0 tegen Spanje Ik wil eigenlijk wel eens een land in een ander continent managen, maar ik kan Nederland niet verlaten zonder een WK-titel Dus dat wordt weer minstens 4 jaar blijven, en hopen dat ik in die tijd het EK niet verpest en ontslagen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei Dit topic is echt een zege én een vloek voor als je zoekende bent naar een toffe nieuwe FM-save Nu wil ik ook zo'n Vaduz-achtig avontuur weer aangaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Voetbal les in Rotterdam😂👌 26 mei bewerkt door MKLVMOND Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten