Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn 312e, en laatste post in dit topic. Wij stonden 7e(nu top 3/4) en Monaco 6e. Monaco had net als ons, tot dusver 3x gespeeld en 3x gewonnen, komen zij even van koude kermis terug.

Arsenal-As Moncao 7-3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppa. Deze is toch wel even lekker nadat zij mij niet eens op gesprek lieten komen bij hun vacature. Niet heel gek aangezien ik nog steeds geen trainerdiploma's heb en ik pas 2 seizoenen manager bij een club ben nu. Toch is deze wel lekker hoor en staan wij zo ineens in de kwartfinale van de beker.

image.png.e3efa1373333bad8469e36717648df2b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Missie geslaagd :D Loting zat heel erg mee. Eerst Atlas Guadalajara verslagen, daarna Flamengo (die van Real Madrid wonnen), São Paulo (wat van PSG won), en in de finale dus Feyenoord wat van Dortmund won :D Na een vrij matig seizoen qua prijzen voor ons doen (alleen de competitie en de beker) is dit wel even een opsteker.

b9edd15d16b4e60918f5b462bbdd800b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Michaelinho*:

En 1-0 tegen Spanje :5

Ik wil eigenlijk wel eens een land in een ander continent managen, maar ik kan Nederland niet verlaten zonder een WK-titel :D Dus dat wordt weer minstens 4 jaar blijven, en hopen dat ik in die tijd het EK niet verpest en ontslagen wordt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites