Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

12 minuten geleden zei Dansmeister:

Wekenlang heeft de game stilgelegen door buitenlandse werktrip, ziekenhuisopnames en vakantie. Vanmorgen vroeg 0-3 thuis op de klote gekregen van FC Porto, dacht dat de CL campagne in seizoen 2 wel klaar was. Maar kijk even wie schitterde in Porto. @Thierryvane

image.png.2da9a7f4eba3988bba30a7f988c43b1f.png

BIG GAME PLAYER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

PSG voetballes gegeven en gesloopt aan de hand van Ferguson, Kayode en Rainey  Breinburg :<:cheer:

@Thierryvane @ReneLeBlanc @Dansmeister @neva Rainey 1 assist , 2 key passes 7.6 en 90 minuten gespeeld, een prima 2e/3e LB op zn 22e met 1,5-2 ster CA.

Arsenal-PSG 3-0.jpg

Ik vind jou zo ongelooflijk lief met je 1,5-2 sterren CA haha. Dat boeit mij echt heel weinig ingame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Ik vind jou zo ongelooflijk lief met je 1,5-2 sterren CA haha. Dat boeit mij echt heel weinig ingame.

Thnx ik vind jou ook heel lief :classic_love:

Maar je hebt gelijk boeit geen fuck hahahah want hij doet het gewoon goed Rainey, en gebruikt zijn Breinyburg:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

BIG GAME PLAYER

FC LUCCA! FC LUCCA! _O_ Weer geblesseerd verdorie, heeft veel matchen gemist dit seizoen. Gaat restant serie A missen + bekerfinale tegen Roma. Twijfelgeval voor de CL finale tegen FC Haaland.

image.png.bebed447a40e073e4f6a93c2f913f519.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

@Niejo101 geen zorgen, als iedereen elke keer sorry zegt voor winnen van Arsenal, is dat dwijlen met de kraan open:cheer:;c Gefeliciteerd met de CL winst!! Je hoeveelste CL winst is dit met Atleti?

De eerste. Sowieso de eerste met deze FM editie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0c7852815ca779b987feda65c532672f.png

Gaat de laatste jaren niet lekker met stadgenoot Astana. In 2031 voor het eerste gedegradeerd naar het tweede niveau. Waren wel na een jaartje weer terug, maar staan op dit moment weer onderaan. Met een half B-team had ik dan ook weinig moeite om ze ruim opzij te zetten. Fun fact; hun manager uit seizoen 1, Grigorii Babaian, is inmiddels trainer bij mijn club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites