007mark Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Tegen Vitesse de eerste tegentreffers geincasseerd, maar weer een prima blok gespeeld. Leipzig nog een gelukkig gelijkmaker, maar prima om 4 punten te hebben in de CL na 2 wedstrijden. Milambo is als basisspeler ook topscorer in de Eredivisie nu, terwijl Sauer en Van Persie ook zeker op de deur kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 minuten geleden zei 007mark: Tegen Vitesse de eerste tegentreffers geincasseerd, maar weer een prima blok gespeeld. Leipzig nog een gelukkig gelijkmaker, maar prima om 4 punten te hebben in de CL na 2 wedstrijden. Milambo is als basisspeler ook topscorer in de Eredivisie nu, terwijl Sauer en Van Persie ook zeker op de deur kloppen. Boem boem Milambo dans met mij de tangoooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart We zijn duidelijk nog niet ervaren genoeg om zo'n ploeg als Inter te slim af te zijn. Wel wat geflatteerd nadat ik het laatste kwartier volle bak op de aanval ging spelen. Lautaro is echt een plaag deze FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Goed het nieuwe seizoen beginnen doe je zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Champions Play-off vrij aardig gestart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 22 uur geleden zei MNie: Hoppa seizoen vier pak ik de KNVB beker en een Europese prijs met Heerenveen Was het hier nog de UEFA Europa Conference League, dit seizoen doen we het een Europese trede hoger gewoon nogmaals!! Wat een helden!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 2 uur geleden zei Richarð.: Lekker tijdstipje ook. LAN Party met @La Pulga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Helemaal kapot gespeeld door Lee en Sorloth :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 42 minuten geleden zei Kyrill: Helemaal kapot gespeeld door Lee en Sorloth :( #BecksBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 1 minuut geleden zei Thierryvane: #BecksBall Hahaahah nee. Dat is was mijn eigen #Karelball 😜😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 7 uur geleden zei ReneLeBlanc: Lekker tijdstipje ook. LAN Party met @La Pulga? Haha, ik werk 's avonds en 's nachts, dus 4:00 uur is voor mij normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Filmpje van de 3-1 bijgevoegd, de perfecte counter goal Football Manager 2024 2024-03-11 15-20-36.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Wereldbeker.. Kwartfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Eerste nederlaag van het seizoen, maar wel een hele pijnlijke. Hadden vrijwel niets te vertellen, dit Barcelona is weer als vanouds veel te goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Eerste nederlaag van het seizoen, maar wel een hele pijnlijke. Hadden vrijwel niets te vertellen, dit Barcelona is weer als vanouds veel te goed. Ik zie een stiekeme 4-2-2-2 smal. If you can't beat them, join them. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 3 minuten geleden zei Thierryvane: Ik zie een stiekeme 4-2-2-2 smal. If you can't beat them, join them. Moest wat proberen na de aansluitingstreffer. Die penalty was mijn eerste schot op goal. Helaas zonder resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Moest wat proberen na de aansluitingstreffer. Die penalty was mijn eerste schot op goal. Helaas zonder resultaat. #NoNdaoNoParty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Zo nu na 34 duels al punt meer dan heel vorig seizoen(81 om 80) , 2 punten achter United nu, die duel minder hebben. Alleen zij moeten oa nog Spurs en City uit, hopelijk verliezen ze daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) Met een been in de halve finale van de Champions League hoor. EDIT: Dat tweede been was een hinkepootje denk ik. 12 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Niets is lekkerder dan na een rood kaartje nog even de overwinning binnen scharrelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Laatste speeldag en wat voor een. Drie ploegen die 100 punten kunnen halen. Spoiler @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart @ReneLeBlanc held!! Ik zei het nog! GEfeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart @Thierryvane sorry not sorry xoxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten