Mark Hughes Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 ONGELOFELIJK! wat een veerkracht zo een moeilijke wedstrijd, achter komen en hem dan ook nog binnenslepen ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Devin Haen . Jammer dat die lul bij Cercle tekende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2023 Okeeeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cicchio Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Geen slechte start in de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Doelstelling bestuur was het halen van de FA Cup (proper). Daar inmiddels in 2e ronde beland, tegen Oxford United geloot, die 2 divisies hoger spelen. Na de heenwedstrijd in eigen stadion een verdiende 1-0 voorsprong in de allerlaatste minuut weggegeven te hebben, was dit de return: Dit keer onze gelijkmaker in blessuretijd, daarna volgehouden in extra tijd en de penalties gewonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) Beker Groningen - AZ Alkmaar Citaat Mij hoor je niet klagen, hoor. Winnen met mijn B-elftal, hehe. Mooie eigen doelpunt ook. Vast omgekocht. 28 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 LEKKER ZEG!! In de competitie met nog 6 wedstrijden te gaan 7 punten achter om direct te plaatsen voor Europees voetbal, dus dan moet het maar via een andere weg Niet vragen hoe! In de finale wacht FC Groningen (17e), ik verwacht, maar mag vooral ook voor de coëfficienten hopen dat wij die wedstrijd gaan winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) HOPPAAA, geschiedenis geschreven en EL kwalificatie te pakken. Kunnen zelfs nog de Champions League in, PEC en NEC krijg ik nog UPDATE Zuur zeg, alleen tegen PEC spelen we 1-1, laatste wedstrijd moest PEC punten verspelen, mijn wedstrijd afgelopen het staat nog 0-0, ik juichen. Nabeschouwing doorgeklikt en PEC 2-0 gewonnen... Aan de andere kant misschien beter, kunnen we nog even geleidelijk doorbouwen, voorronde CL waarschijnlijk toch uitgevlogen en nu direct de Competitiefase EL in.. Na de winterstop opgestaan, zal me volgend seizoen in ieder geval de CL in schieten verwacht ik.. wint werkelijk ieder kopduel. Komt ook nog binnen, zit inmiddels al 9 maanden op de bank. Kijken wat er voor te vangen valt deze zomer. 29 oktober 2023 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 6 uur geleden zei Brozai: HOPPAAA, geschiedenis geschreven en EL kwalificatie te pakken. Kunnen zelfs nog de Champions League in, PEC en NEC krijg ik nog UPDATE Zuur zeg, alleen tegen PEC spelen we 1-1, laatste wedstrijd moest PEC punten verspelen, mijn wedstrijd afgelopen het staat nog 0-0, ik juichen. Nabeschouwing doorgeklikt en PEC 2-0 gewonnen... Aan de andere kant misschien beter, kunnen we nog even geleidelijk doorbouwen, voorronde CL waarschijnlijk toch uitgevlogen en nu direct de Competitiefase EL in.. Na de winterstop opgestaan, zal me volgend seizoen in ieder geval de CL in schieten verwacht ik.. wint werkelijk ieder kopduel. Komt ook nog binnen, zit inmiddels al 9 maanden op de bank. Kijken wat er voor te vangen valt deze zomer. Liep het uiteindelijk toch goed je systeem. Gefeliciteerd met de vierde plek. PEC wel uitzonderlijk goed natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Even op de eerste speeldag uit afgerekend met de regerend kampioen edit; En doe daar maar een zege in de derby achter aan 29 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Welkom terug in de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
quertius Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) We hebben dan wel verloren, we waren absoluut niet klaar voor de Champions League, na back to back titels verwacht de media nog steeds dat we 7de gaan eindigen in de Belgische competitie. Toen ik dus de groepsfase van de Champions League heb overleefd in mn derde seizoen was elk resultaat een bonus 8-5 tegen Bayern over twee wedstrijden lijkt me helemaal geen schande, nu hebben we wel 3 penalties gekregen in deze twee wedstrijden maar zeker tevreden gezien het feit dat 5 van de spelers ook effectief voor Cercle spelen in het echt! Edit: wel nog zeggen dat ik in de groepsfase met 7-0 kansloos onderuit ben gegaan tegen Bayern :') 29 oktober 2023 bewerkt door quertius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zonde zeg, m'n debuut bij m'n nieuwe club (14e van de 16) tegen de nummer 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Dat gebeurt niet vaak, Cupido die het doel mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 In het tweede duel (wel gewonnen) viel m'n doelman uit met een gebroken pols. Vlak voor het volgende duel werd m'n reservedoelman ziek. Dan krijg je dit soort dingen: 6 schoten op doel, 6 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Wat een dag om PSVer te zijn, gewoon door naar de halve finale CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Wij waren de sterkste in de Limburgse derby van 2de klasse! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 En de 2de Limburgse derby is ook voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 @glennix Bongiovanni, ooit een wonderkid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Ah Thes Sport, door karma zijn ze niet meer de beste amateurclub van Belgie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Eerste doelpuntje van jeugdproduct Jakob Jansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
quertius Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) We hebben de lotion meegenomen naar Brugge want ik ben klaar om falikant afgemaakt te worden, ik zal geen waterflesje gooien, beloofd :') I Edit: Noem mij Eden hazard want ik moest mijn lekkere snack beneden ophalen... Blijkt dat de spelers doorhadden dat ik een kapsalon ging halen want toen ik wegging kreeg ik er nog 2 om de oren 30 oktober 2023 bewerkt door quertius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 10 uur geleden zei Lensherr: @glennix Bongiovanni, ooit een wonderkid Nu stelt hij niet veel meer voor op FM, laag gevallen. 39 minuten geleden zei Glenn08: Ah Thes Sport, door karma zijn ze niet meer de beste amateurclub van Belgie. Ik volg ze zo niet in het echt, wat bedoel je juist? Het enige dat ik weet is dat ze jaren geleden al in 2de hadden kunnen spelen als ze wouden maar ze vragen geen licentie aan, stadion te klein of niet genoeg geld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten