Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Doelstelling bestuur was het halen van de FA Cup (proper). Daar inmiddels in 2e ronde beland, tegen Oxford United geloot, die 2 divisies hoger spelen. 

Na de heenwedstrijd in eigen stadion een verdiende 1-0 voorsprong in de allerlaatste minuut weggegeven te hebben, was dit de return:

image.thumb.png.e0e6cfb5570a6f62e0d3555b7e801872.png

Dit keer onze gelijkmaker in blessuretijd, daarna volgehouden in extra tijd en de penalties gewonnen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LEKKER ZEG!!

In de competitie met nog 6 wedstrijden te gaan 7 punten achter om direct te plaatsen voor Europees voetbal, dus dan moet het maar via een andere weg

image.png.f37940d018255ab374cccac2dee97a6b.png

Niet vragen hoe! :)

In de finale wacht FC Groningen (17e), ik verwacht, maar mag vooral ook voor de coëfficienten hopen dat wij die wedstrijd gaan winnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOPPAAA, geschiedenis geschreven en EL kwalificatie te pakken. image.thumb.png.07d6791b3f44af6ef1de4ef6818a0b69.png

Kunnen zelfs nog de Champions League in, PEC en NEC krijg ik nog

image.png.d174bc2ae016acd378d98d67eeaa56f3.png

UPDATE

image.png.80315f3f1210739e0df0d6d52c5e9b6d.png

Zuur zeg, alleen tegen PEC spelen we 1-1, laatste wedstrijd moest PEC punten verspelen, mijn wedstrijd afgelopen het staat nog 0-0, ik juichen. Nabeschouwing doorgeklikt en PEC 2-0 gewonnen... Aan de andere kant misschien beter, kunnen we nog even geleidelijk doorbouwen, voorronde CL waarschijnlijk toch uitgevlogen en nu direct de Competitiefase EL in.. 

image.thumb.png.0bb5badffc18a0cbef0f760c1f89b17a.png

Na de winterstop opgestaan, zal me volgend seizoen in ieder geval de CL in schieten verwacht ik.. wint werkelijk ieder kopduel.

image.thumb.png.c2617b5fc108a18556424cd28663871d.png

Komt ook nog binnen, zit inmiddels al 9 maanden op de bank. Kijken wat er voor te vangen valt deze zomer. 

bewerkt door Brozai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Brozai:

HOPPAAA, geschiedenis geschreven en EL kwalificatie te pakken. image.thumb.png.07d6791b3f44af6ef1de4ef6818a0b69.png

Kunnen zelfs nog de Champions League in, PEC en NEC krijg ik nog

image.png.d174bc2ae016acd378d98d67eeaa56f3.png

UPDATE

image.png.80315f3f1210739e0df0d6d52c5e9b6d.png

Zuur zeg, alleen tegen PEC spelen we 1-1, laatste wedstrijd moest PEC punten verspelen, mijn wedstrijd afgelopen het staat nog 0-0, ik juichen. Nabeschouwing doorgeklikt en PEC 2-0 gewonnen... Aan de andere kant misschien beter, kunnen we nog even geleidelijk doorbouwen, voorronde CL waarschijnlijk toch uitgevlogen en nu direct de Competitiefase EL in.. 

image.thumb.png.0bb5badffc18a0cbef0f760c1f89b17a.png

Na de winterstop opgestaan, zal me volgend seizoen in ieder geval de CL in schieten verwacht ik.. wint werkelijk ieder kopduel.

image.thumb.png.c2617b5fc108a18556424cd28663871d.png

Komt ook nog binnen, zit inmiddels al 9 maanden op de bank. Kijken wat er voor te vangen valt deze zomer. 

Liep het uiteindelijk toch goed je systeem. Gefeliciteerd met de vierde plek. PEC wel uitzonderlijk goed natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben dan wel verloren, we waren absoluut niet klaar voor de Champions League, na back to back titels verwacht de media nog steeds dat we 7de gaan eindigen in de Belgische competitie. Toen ik dus de groepsfase van de Champions League heb overleefd in mn derde seizoen was elk resultaat een bonus

image.thumb.png.0bfd88da74db94eeaf97421117c2274d.png

8-5 tegen Bayern over twee wedstrijden lijkt me helemaal geen schande, nu hebben we wel 3 penalties gekregen in deze twee wedstrijden maar zeker tevreden gezien het feit dat 5 van de spelers  ook effectief voor Cercle spelen in het echt!

Edit: wel nog zeggen dat ik in de groepsfase met 7-0 kansloos onderuit ben gegaan tegen Bayern :')

bewerkt door quertius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben de lotion meegenomen naar Brugge want ik ben klaar om falikant afgemaakt te worden, ik zal geen waterflesje gooien, beloofd :')

image.png.243e30d2c1dfe10ef45088847a380d10.pngI

Edit: Noem mij Eden hazard want ik moest mijn lekkere snack beneden ophalen...

Blijkt dat de spelers doorhadden dat ik een kapsalon ging halen want toen ik wegging kreeg ik er nog 2 om de oren :classic_laugh:

image.png.4e770bb65a3667a9356d59feda8c2806.png

bewerkt door quertius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lensherr:

@glennix Bongiovanni, ooit een wonderkid

Nu stelt hij niet veel meer voor op FM, laag gevallen. :classic_ninja:

39 minuten geleden zei Glenn08:

Ah Thes Sport, door karma zijn ze niet meer de beste amateurclub van Belgie.

Ik volg ze zo niet in het echt, wat bedoel je juist? Het enige dat ik weet is dat ze jaren geleden al in 2de hadden kunnen spelen als ze wouden maar ze vragen geen licentie aan, stadion te klein of niet genoeg geld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites