Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 18 minuten geleden zei 007mark: Vrij lage transferwaarde nog wel. Klopt dat helaas wel ja. Maar we spelen helaas niet heel goed. Hek is van de dam , ben begonnen met Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 11 minuten geleden zei Kyrill: Klopt dat helaas wel ja. Maar we spelen helaas niet heel goed. Hek is van de dam , ben begonnen met Arsenal. Laat je Brighton gewoon in de steek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Laat je Brighton gewoon in de steek? Natuurlijk niet maatje Maar ik ben niet de enige op dit forum, die over het algemeen side/2e save heeft, verre van zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) zou wat zijn zeg maargoed we zijn er nog niet! 23 oktober 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 6 uur geleden zei Kyrill: Klopt dat helaas wel ja. Maar we spelen helaas niet heel goed. Hek is van de dam , ben begonnen met Arsenal. Succes maat!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zojuist zei Mark Hughes: Succes maat!! Thnx maat!! Ik doe Real World optie, alles in echt gebeurt, gebeurt ook hier in game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 20 uur geleden zei Gert: Eerste officiële wedstrijd en resultaat in FM24: #steijnout Is Akpom beter dan Brobbey en Mikau in FM? Mannsverk niet meer fraude? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 9 uur geleden zei Mark Hughes: Is dat je eerste seizoen terug in de Bundesliga? Heel netjes hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Is Akpom beter dan Brobbey en Mikau in FM? Mannsverk niet meer fraude? Speel 9/10 met brob. Akpom wil alweer weg. Vmc rouleer ik vd boomen,taylor en mannsverk om het fit te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Nog in seizoen 1 of inmiddels al verder? Wel bijzondere finale tegen Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Nog in seizoen 1 of inmiddels al verder? Wel bijzondere finale tegen Emmen. Seizoen 1. Ik denk dat ik na dit seizoen mijn main save ga starten, met alle toeters en bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Wat een heerlijke zege Niet mijn probleem dat zij te snel wisselen en met spits op doel moeten gaan spelen , voor de laatste 20 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: alle toeters en bellen Dit is dus jouw geheim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 7 minuten geleden zei Arezo: Dit is dus jouw geheim Ben jij al eens met FM24 begonnen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Dat is een lang verhaal. Ik heb hem. Toen had ik mijn save overgezet, maar er zijn nog amper tot geen relaxte skins EN ik ben echt verliefd op mijn huidige selectie met 1860 (dit argument haalt mijn save overzet verhaal onderuit, maar het is nog vroeg). Ik wacht op de Kojuro Skin, en op een goed verhaal voor een goede save. Misschien join ik jou in Gibraltar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 9 minuten geleden zei Arezo: en op een goed verhaal voor een goede save. Misschien join ik jou in Gibraltar. Hoeveel podcasts moeten we opnemen voordat je een goed verhaal tegen komt? Gibraltar is wel leuk, maar zit je wel met werkvergunning zoals in Engeland (in het verleden in ieder geval) dus dat kan het lastig maken of juist voor een uitdaging zorgen. Ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik geef mezelf 20 jaar om de Champions League te winnen en om het WK te winnen met Gibraltar. Met die kutrots van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 32 minuten geleden zei Arezo: Dit is dus jouw geheim Ja, mijn geheim bestaat uit echte namen, logopacks, licenties verwijderen en facepacks. Yep. Jij hebt me door. Dat is waarom ik zo goed ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ohh die toeters en bellen. Ik dacht dat je gewoon toets en bellen had in je gamekamert. Nee, dat snap ik. Welke club wordt het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Het had zo makkelijk kunnen zijn, mauriceje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het had zo makkelijk kunnen zijn, mauriceje. Chapeau. Hoe heb je er ooit in een dag (?) een seizoen doorheen gejast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten