De Raam Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 6 uur geleden zei Niejo101: Zal zeker niet de beste newgen ooit zijn Nou, dit komt toch aardig in de buurt van "heel veel beter ga je ze niet vinden!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari @Thierryvane Onze nieuwe topper voorin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari 3 minuten geleden zei Joery: @Thierryvane Onze nieuwe topper voorin Getverderrie wat een speler. Zoontje van Arda Turan dit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 15 uur geleden zei Joery: @Thierryvane Onze nieuwe topper voorin Die talenten die jij elke keer in dit topic pleurt zijn echt niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Deze gaat een grote worden, zie ik nu al aan alles. #diamantaugennnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 6 uur geleden zei Bogatyr: Naar welke vreselijk mooie naam luistert deze Servier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Naar welke vreselijk mooie naam luistert deze Servier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 8 minuten geleden zei Bogatyr: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ik had ook nog een Griek op de verlanglijst. Zal hem morgen even sturen. Had wel lekker in jou Panathinaikos team gepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) 3 uur geleden zei Lensherr: Ik zie de persconferentie al voor me: "De hele transferperiode zijn jullie gelinkt aan deze 2 spelers en na eindeloos onderhandelen is het dan toch gelukt. Passen ze in het systeem of wordt het systeem aangepast?" - "Ja." "Wat is de beste positie voor de 2 aanwinsten op het veld?" - "Overal." 4 maart bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 22 uur geleden zei Bogatyr: Ik had ook nog een Griek op de verlanglijst. Zal hem morgen even sturen. Had wel lekker in jou Panathinaikos team gepast @ReneLeBlanc Ik presenteer: Vasilis Grypiotis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 minuut geleden zei Bogatyr: @ReneLeBlanc Ik presenteer: Vasilis Grypiotis Jeeeeeeeez. Grypiotis Heerlijke naam ook weer. Dit is een toppertje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Gabriel Ruiz, eigen jeugd. Intake januari 2024. screenshot april 2027. Rapport zegt nog steeds "Could improve a lot" dus heeft nog wel even te gaan Deze moet ook nog even een mooi koppie gaan krijgen. Esteban Vásquez, eigen jeugd. Intake januari 2026. screenshot april 2027. Dit wordt denk ik ook een leuke. Miguel Ángel Cevallos, eigen jeugd. Intake januari 2027. screenshot april 2027. Nog niet echt progressie gemaakt in die korte tijd maar hey, alle tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Eerste regen binnengehaald met SV Wiesbaden, halverwege seizoen 3. De Oostenrijkse dwerg Jan-Ole. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Leuke speler, eerder CAM dan vleugel denk ik? @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart ontwikkelt zicht stormachtig, ook nog eens een eigen jeugdproduct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart John Ramirez is klaar om de Eredivisie kapot te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Inmiddels 4.5 seizoenen bij mij actief. Ooit opgehaald voor zijn afkoopsom van 6.5 miljoen bij Real Oviedo. Blijft altijd heerlijk om zulke afkoopsommen te zien bij talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 8 uur geleden zei bas huijsmans: Inmiddels 4.5 seizoenen bij mij actief. Ooit opgehaald voor zijn afkoopsom van 6.5 miljoen bij Real Oviedo. Blijft altijd heerlijk om zulke afkoopsommen te zien bij talenten. Stuur deze even door naar Gijon. Dankjewel!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 11 uur geleden zei Joery: Leuke speler, eerder CAM dan vleugel denk ik? @Thierryvane 100% waar, maar op 10 heb ik nu Babadi staan die heerlijk aan het voetballen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Net 17 geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 8 uur geleden zei Keeza: Net 17 geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Ze stonden al in een ander topic maar bij deze dan ook in dit topic. Beiden hebben zo'n 25-30 miljoen gekost. Carvalho mag nog een jaartje rijpen bij Monza maar Demba Ndao (wat een naam ) gaat linea recta de basis in. Probeer m natuurlijk wel om te trainen tot rechtsbuiten en vooral volle bak op snelheid te trainen. Als ik die naar zo'n 14/15 kan krijgen is dit de perfecte rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten