Joery Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) Nu mijn Ternana game een beetje begint te vervelen wou ik mijn meest favoriete regen ooit nog even met je delen @Thierryvane Captain, leader, legend RAMIRO RIVAROLA 28 december 2023 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 9 uur geleden zei Joery: Nu mijn Ternana game een beetje begint te vervelen wou ik mijn meest favoriete regen ooit nog even met je delen @Thierryvane Captain, leader, legend RAMIRO RIVAROLA Ik krijg 'Het Wonder van Ternana' flashback en dat is een héél goed teken. Regens kunnen een game zo ziek maken. Deze Rivarola ook. Hoeveel CL's al gepakt met deze man op het middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei Thierryvane: Ik krijg 'Het Wonder van Ternana' flashback en dat is een héél goed teken. Regens kunnen een game zo ziek maken. Deze Rivarola ook. Hoeveel CL's al gepakt met deze man op het middenveld? Ik was een novelle begonnen maar ben bang toch te weinig tijd te hebben om het bij te houden, dus fuck it, knal al mijn regens hier maar even neer. 1 CL gepakt, 2 verloren Siyabonga Goldstone. Één van onze leiders en sterkhouders. Kwam in 2026/2027 voor 500k over van Supersport United. Inmiddels al 11 (!) jaar onbetwiste basisspeler. Roberto Montaguti. Onze leider achterin. Wat beperkt in zijn technische eigenschappen, maar maakt mentaal meer dan goed. Speelt inmiddels 7 jaar bij ons en kwam voor 22 miljoen over van Torino. George Grabavoy. Kwam in zijn jonge jaren op huurbasis bij ons en was daarna eigenlijk vrijwel onhaalbaar. Uiteindelijk voor 124 mil overgekomen van Leipzig. Speelt inmiddels 4 seizoenen bij ons. Braima Baldé. Kwam voor 42 mil over van Fc Porto. Inmiddels 4 seizoenen bij ons. Begon zeer onwennig, maar komt steeds beter in vorm. Helaas een beetje een vervelend ventje die constant jankt om nieuwe contracten etc. Ben er geen fan van Rade Nizetic. Een van de absolute sterren. Speelt elke wedstrijd alsof zijn leven er vanaf hangt. Kwam 7 jaar geleden over van Hadjduk Split voor een bedrag van 6 miljoen. Alphonsus Muller. Speelt nu net 2 seizoenen bij ons maar speelt werkelijk de pannen van het dak. Toen hij 16-17 jaar was lang getwijfeld om hem te halen van Genk maar is er nooit van gekomen. Toen ik zag hoe snel hij zich ontwikkelde toch gewoon 90 miljoen voor hem neergetikt van Real Madrid. Absolute topper. Renan Bernardes. Lange tijd niet kunnen spelen vanwege die vervelende niet-EU regel in Italië, maar heeft afgelopen seizoen na 2 wachtseizoenen eindelijk zijn eerste minuten kunnen maken. Speelde fantastisch als compagnon naast Rivarola. Kostte 21,5 miljoen. Marco Tutone. Kwam als jonge hond over van Milan, en heeft eigenlijk vanaf jonge leeftijd in de basis gestaan. Blijft zich maar ontwikkelen, wordt denk ik nog veel beter. Kostte uiteindelijk 22,5 miljoen. Mattijs Leijnse. Kwam over van Willem II voor een kleine 10 miljoen. Speelde de eerste 2 seizoenen de pannen van het dak, maar schommelt nu wat vaker tussen bank en basis. Wel een toppertje! Guilherme. Onze topper in de goal. Is meerdere jaren verhuurd geweest, maar nu onbetwiste nummer 1. Topper. Kosten: 17,25 miljoen. Bill Tamplin. Werd op jonge leeftijd voor onze neus weggekaapt door Newcastle. Uiteindelijk hem later alsnog kunnen halen. Wel een duur prijskaartje; 120 miljoen. Kon vorige seizoen niet spelen vanwege de niet-EU regel, maar verwacht komend seizoen totale dominatie van hem. Gaat in mijn ogen de beste verdediger ter wereld worden. Kris Inglis. Stond lange tijd op mijn radar voordat hij haalbaar was. Uiteindelijk ongelukkig bij Liverpool en kon ik hem voor 80 miljoen overnemen. Schommelt een beetje tussen bank en basis. Dan Sheppard. Ons corner beest Scoort gemiddeld elk seizoen zo'n 10 goals dus heeft zeker zijn waarde. Kwam in 2031/2032 voor 8 miljoen over van Blackburn. Ricardo Cruz. Kwam als Nederlander binnen van Groningen voor 21 miljoen, inmiddels omgetoverd tot Angolees Is vaste stand-in voor Nizetic. Maakt het elke keer meer dan waard in de minuten die hij krijgt. Joao Santos. Kwam transfervrij over van Lens. Schommelt tussen bank en basis maar maakt zeker zijn minuten. Geen verkeerde om er gratis bij te hebben! Ramiro Rivarola. Onze captain. Een van de eerste regens die ik binnenhaalde en werd ook direct een van de boegbeelden van de club. Vanaf dag 1 onze captain en blijft altijd presteren. In zijn latere seizoenen een iets andere rol gekregen, maar elke aanval begint bij hem. Verliefd gewoon <3 Nou @Thierryvane leef je uit 29 december 2023 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 @Joery wat een spelers zeg Echt niet normaaaaaaaaal George Grabavoy Wat een heerlijke naam en zo niet-Duits haha. Verder echt helemaal weg van die Zuid-Afrikaan, 2 meter plus. Koekoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 12 minuten geleden zei Monty: @Joery wat een spelers zeg Echt niet normaaaaaaaaal George Grabavoy Wat een heerlijke naam en zo niet-Duits haha. Verder echt helemaal weg van die Zuid-Afrikaan, 2 meter plus. Koekoek Haha inderdaad. Is een Amerikaanse Duitser dus vandaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Allekeizers wat een newgens inderdaad, en die heb je allemaal in één team? Dat is haast zielig voor de concurrentie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 14 uur geleden zei Joery: Ik was een novelle begonnen maar ben bang toch te weinig tijd te hebben om het bij te houden, dus fuck it, knal al mijn regens hier maar even neer. 1 CL gepakt, 2 verloren Siyabonga Goldstone. Één van onze leiders en sterkhouders. Kwam in 2026/2027 voor 500k over van Supersport United. Inmiddels al 11 (!) jaar onbetwiste basisspeler. Roberto Montaguti. Onze leider achterin. Wat beperkt in zijn technische eigenschappen, maar maakt mentaal meer dan goed. Speelt inmiddels 7 jaar bij ons en kwam voor 22 miljoen over van Torino. George Grabavoy. Kwam in zijn jonge jaren op huurbasis bij ons en was daarna eigenlijk vrijwel onhaalbaar. Uiteindelijk voor 124 mil overgekomen van Leipzig. Speelt inmiddels 4 seizoenen bij ons. Braima Baldé. Kwam voor 42 mil over van Fc Porto. Inmiddels 4 seizoenen bij ons. Begon zeer onwennig, maar komt steeds beter in vorm. Helaas een beetje een vervelend ventje die constant jankt om nieuwe contracten etc. Ben er geen fan van Rade Nizetic. Een van de absolute sterren. Speelt elke wedstrijd alsof zijn leven er vanaf hangt. Kwam 7 jaar geleden over van Hadjduk Split voor een bedrag van 6 miljoen. Alphonsus Muller. Speelt nu net 2 seizoenen bij ons maar speelt werkelijk de pannen van het dak. Toen hij 16-17 jaar was lang getwijfeld om hem te halen van Genk maar is er nooit van gekomen. Toen ik zag hoe snel hij zich ontwikkelde toch gewoon 90 miljoen voor hem neergetikt van Real Madrid. Absolute topper. Renan Bernardes. Lange tijd niet kunnen spelen vanwege die vervelende niet-EU regel in Italië, maar heeft afgelopen seizoen na 2 wachtseizoenen eindelijk zijn eerste minuten kunnen maken. Speelde fantastisch als compagnon naast Rivarola. Kostte 21,5 miljoen. Marco Tutone. Kwam als jonge hond over van Milan, en heeft eigenlijk vanaf jonge leeftijd in de basis gestaan. Blijft zich maar ontwikkelen, wordt denk ik nog veel beter. Kostte uiteindelijk 22,5 miljoen. Mattijs Leijnse. Kwam over van Willem II voor een kleine 10 miljoen. Speelde de eerste 2 seizoenen de pannen van het dak, maar schommelt nu wat vaker tussen bank en basis. Wel een toppertje! Guilherme. Onze topper in de goal. Is meerdere jaren verhuurd geweest, maar nu onbetwiste nummer 1. Topper. Kosten: 17,25 miljoen. Bill Tamplin. Werd op jonge leeftijd voor onze neus weggekaapt door Newcastle. Uiteindelijk hem later alsnog kunnen halen. Wel een duur prijskaartje; 120 miljoen. Kon vorige seizoen niet spelen vanwege de niet-EU regel, maar verwacht komend seizoen totale dominatie van hem. Gaat in mijn ogen de beste verdediger ter wereld worden. Kris Inglis. Stond lange tijd op mijn radar voordat hij haalbaar was. Uiteindelijk ongelukkig bij Liverpool en kon ik hem voor 80 miljoen overnemen. Schommelt een beetje tussen bank en basis. Dan Sheppard. Ons corner beest Scoort gemiddeld elk seizoen zo'n 10 goals dus heeft zeker zijn waarde. Kwam in 2031/2032 voor 8 miljoen over van Blackburn. Ricardo Cruz. Kwam als Nederlander binnen van Groningen voor 21 miljoen, inmiddels omgetoverd tot Angolees Is vaste stand-in voor Nizetic. Maakt het elke keer meer dan waard in de minuten die hij krijgt. Joao Santos. Kwam transfervrij over van Lens. Schommelt tussen bank en basis maar maakt zeker zijn minuten. Geen verkeerde om er gratis bij te hebben! Ramiro Rivarola. Onze captain. Een van de eerste regens die ik binnenhaalde en werd ook direct een van de boegbeelden van de club. Vanaf dag 1 onze captain en blijft altijd presteren. In zijn latere seizoenen een iets andere rol gekregen, maar elke aanval begint bij hem. Verliefd gewoon <3 Nou @Thierryvane leef je uit Ik hou van je Ternana-game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Excuus voor de dubbelpost. Onze nieuwe parel bij Spartans uit Peru. Miljoentje moeten overmaken. @Dansmeister wat voor jou in Chili? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Excuus voor de dubbelpost. Onze nieuwe parel bij Spartans uit Peru. Miljoentje moeten overmaken. @Dansmeister wat voor jou in Chili? Lekker spelertje hoor. Die gaat de Schotse competitie heet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Carlos Alexandre, mijn alleskunner op het middenveld. Kwam hem op het spoort toen ik in de selectie van Brazilie aan het kijken was en ik opeens een een 19-jarig ventje in de selectie zag zitten. Destijds 23,5 miljoen betaald om hem naar Hamburg te halen. 172 wedstrijden, 39 goals en 29 assists later besloot ik hem mee te nemen naar Tottenham. 123 miljoen betaalde ik voor hem maar pffffff wat is deze man goed. Eenzelfde soort verhaal geldt voor Luka Cerovec behalve dat hij het nooit echt gemaakt heeft in Duitsland. In het seizoen 2028/2029 kwam mijn scout met hem aanzetten. 2,5 miljoen voor dit pareltje. Uiteindelijk heeft hij 20 wedstrijden in Duitsland gespeeld voordat ik m meenam naar Engeland voor 87 miljoen. Inmiddels heeft hij zich ontwikkeld tot een ware topspits maar posteer ik m toch het liefst aan de zijkant. Mijn rots in de branding links centraal achterin. In mijn eerste volledige seizoen bij Tottenham haalde ik m voor 17,75 miljoen weg bij Santos en sindsdien is hij niet meer weg te denken uit de basis. Ik had m bij HSV al op het spoor maar omdat ik om kwam in de centrale verdedigers nooit doorgepakt, een beslissing waar ik achteraf maar wat blij mee ben. Naast de buitenlandse spelers heb ik ook een Engelse vleugelflitser weten te verleiden om naar ons toe te komen. In het seizoen 2030/2031 was ik al heel dichtbij zijn komst maar Liverpool was me te slim af. 56 miljoen maakte Liverpool over aan Aston Villa om hem in de winterstop van dat seizoen voor 85 miljoen aan ons door te verkopen. In Liverpool maakte hij geen furore maar bij ons is dat wel anders. Onder mijn bewind is hij inmiddels ook vaste klant bij The White Lions. Eljay Bastos daar is die dan, mijn eigen jeugdspeler. Op het moment dat ik binnenkwam was hij nog piepjong maar ik zag zijn potentie natuurlijk direct. Onmiddelijk bracht ik m over naar het eerste elftal en sindsiden maakt hij steeds meer minuten. Inmiddels zijn we zo ver dat hij vaste basisspeler is geworden en heeft die ook een vaste plek bij het nationale elftal gekregen. Om dan nog even af te sluiten met de eerste spits van Engeland blijven we dus bij ons. Gareth Lee kwam voor 60 miljoen over van Arsenal maar het begin was lastig. Afgelopen seizoen stuurde ik m naar FC Porto en daar wist hij in 43 wedstrijden 23 goals te maken en gaf hij ook nog eens elf assists. Inmiddels is hij bijna niet meer weg te denken uit de basis. Tottenham en Gareths, het blijkt een gouden combi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Dit krijg ik net in de intake. 15 jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 10 minuten geleden zei ElPrincipito: Dit krijg ik net in de intake. 15 jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Het nieuwste snoepje voor mijn Brentford. Mag dit jaar nog even op huurbasis afmaken en daarna mag die bij ons voor in beesten: @Bolderbast speciaal een "ic" voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het nieuwste snoepje voor mijn Brentford. Mag dit jaar nog even op huurbasis afmaken en daarna mag die bij ons voor in beesten: @Bolderbast speciaal een "ic" voor jou Bijna mijn naamgenoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Deze 18-jarige jongen speelt helaas niet bij ons maar is wel een van de sterkste 18-jarige regens die ik ooit gezien heb. Snap niet dat een van de geïnteresseerde clubs nog niet heeft toegehapt voor zijn clausule van 11,5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Als je het geld hebt... Nieuwkomertjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Benieuwd wat dit moet gaan worden. Zestien jaar!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Op 4-1-2024 om 15:21 zei Elsjorro1990: Het nieuwste snoepje voor mijn Brentford. Mag dit jaar nog even op huurbasis afmaken en daarna mag die bij ons voor in beesten: @Bolderbast speciaal een "ic" voor jou Wat is dit gigantisch geil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Mijn nieuwe spelmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Aantal van mijn beste newgens, bij Arsenal, April 2032, seizoen 9 zit er dus bijna op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Borgia mag je wel naar Ecuador sturen @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 34 minuten geleden zei De Raam: Borgia mag je wel naar Ecuador sturen @Kyrill Jaa die is erg goed. Was denk ik duurste van allemaal, 70 miljoen om en nabij. Zou goed As Roma in gaten houden, daar kwam ie vandaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Goede newgens hoor! Wel net specsavers gebeld want ik zie overal cijfertjes ineens... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Henderson: Onze eerste spits bij Spartans. Kwam vorig seizoen over voor 13 miljoen van Hibernian. Come on Hendoooo score a goaaaaaaaaal, score a goaaaaaal! Järdler: Schamele 1,3 miljoen euro overgemaakt aan Malmö FF. Al twee seizoenen onze vaste linker centrale verdediger. Heel de zandbak lonkt naar zijn diensten dus ik vrees dat hij eerdaags vertrekt voor een hoop geld. Lennon: Dank aan onze scouts (en het filmpje in het FM Café) voor deze jongen op het middenveld. Opgepikt voor 1,1 miljoen bij Bradford City uit de EFL League One. Inmiddels ook een vaste waarde bij Ierland. Mozorov: De partner van Henderson in de punt van de aanval. Gratis overgenomen van het Oekraïense Vorskla na goed speurwerk van @Jorikheijn. Statistieken (waaronder afwerken) kunnen absoluut beter, maar doet iedere wedstrijd weer zijn ding. Enige minpunt is dat hij erg blessuregevoelig is. Curnyn: Jongen uit de eigen jeugd. Maakte op zijn 15e zijn debuut (14 wedstrijden, 7 goals) en werd daarna drie jaar verhuurd aan Queen's Park, Charlton en St Johnstone. Inmiddels rijp voor een basisplek bij ons. #forthefuture McMahon: Mijn persoonlijke favoriet in dit elftal. Maakte ook op zijn 15e zijn debuut en is sindsdien niet meer weg te denken onder de lat. Staat in belastingstelling van o.a. Chelsea en Manchester United en is eerste doelman van Canada. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Wat een heerlijke talentennnnnnnnnn #ThisIsSpartaaaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten