Mordurette Gepost January 31 Share Gepost January 31 Wat een freak voor z'n leeftijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 31 Share Gepost January 31 Sheraldo Jongsten, wat een speler  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) Mehrdad Kamali. Voor 1 miljoen uit Iran gehaald in 2025/2026. Ritchie Lidington uit de eigen jeugd. Werd verkocht aan Arsenal voor 5 miljoen in seizoen 2025/2026. Weer teruggehaald in 2028/2029 voor 20 miljoen. Waarvan 50% van de winst weer terugvloeide naar mijn Celtic door een winst clausule. Logan Pereira Deze buitenspeler kostte 6,5 miljoen in juni 2026. Bij Ajaccio weggehaald. Verhuurd aan Derby en daarna aan Lens. Op dit moment in 2028/2029 topschutter van Celtic met 15 goals in 13 wedstrijden. Timusin Yagci Duitse wingback speelde in 2027/2028 voor Schalke04 30 wedstrijden. Voor €15 miljoen begin van 2028/2029 naar Glasgow gehaald. Heeft vrijwel direct Schots international Calvin Ramsey uit de basis gespeeld. Robbie Gibb Schotse linksbuiten die in 2024 opdook bij Manchester United in de jeugdopleiding. Voor 12 miljoen in het seizoen 2025/2026 naar zijn thuisland gehaald. Lieveling van het publiek.  Edited February 5 by rich ruzzian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost February 11 Share Gepost February 11 Er komt weer een gouden generatie Poolse aanvallers aan   Dominik Krupa, degene die nog het minst ver in zijn ontwikkeling staat maar toch al leuke attributen heeft:  Jakub Wrzesinski, van origine spits die ik omtrain naar linksbuiten.  Michal Mazurek, die juist van linksbuiten wordt omgetraind naar spits. Nu al goed voor 19 competitiewedstrijden in het eerste met 10 goals en 9 assists als gevolg.  Marcin Paszkowski, de oudste van de 4. Denk dat een verhuur van hem ervoor kan zorgen dat hij echt ontploft. De nummer 10 van het stel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 17 Share Gepost February 17  Dit zegt ChatGPT er over (sorry Bolder)  Spoiler Op basis van de attributen van Edson Overman in Football Manager lijkt hij een zeer veelbelovende speler te zijn, vooral voor een 15-jarige. Hier zijn een paar redenen waarom hij een talentvolle speler zou kunnen worden: Sterke punten: Technisch zeer goed: Afstandsschoten (14), Afwerken (13), Dribbelen (15), Eerste balcontact (14), Passing (10), Techniek (15). Dit laat zien dat hij een technisch vaardige spits is die zowel kan dribbelen als afwerken. Fysiek sterk voor zijn leeftijd: Versnelling (16), Uithoudingsvermogen (9), Snelheid (14). Deze stats suggereren dat hij een snelle en wendbare spits kan zijn. Mentaal solide: Flair (13), Kalmte (12), Positie kiezen (11). Flair is belangrijk voor onvoorspelbare aanvallen, en zijn kalmte kan hem helpen onder druk. Zwakke punten: Zwakke kopper: Koppen (10), Sprongkracht (7). Dit maakt hem minder effectief als een luchtduelspits. Lage werkethiek en inzet: Inzet (6) betekent dat hij misschien niet de hardst werkende speler is. Potentiële ontwikkeling: Hij is pas 15 jaar, dus zijn stats kunnen nog flink verbeteren. Met een goede training en speeltijd bij Ajax kan hij een topspits worden. Zijn waarde (€11 mln - €18,5 mln) en potentiële sterbeoordeling laten zien dat hij hoog aangeschreven staat binnen de club.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 1 Share Gepost March 1 Voor 1,7 miljoen uit Uruguay gehaald  Had al 3 interlands en 2 goals voor Uruguay, maar heeft dus ook een Italiaans paspoort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 6 Share Gepost March 6 (edited) Niet de beste newgen ooit, maar wel de eerste keer dat ik kampioen ben geworden met een 16jarige in doen die nog onder jeugdcontract staat   Edited March 6 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 9 Share Gepost March 9 What the fuck loopt onze jeugdopleiding zojuist binnen @ReneLeBlanc?! #ObiArmy  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 9 Share Gepost March 9 26 minuten geleden zei Thierryvane: What the fuck loopt onze jeugdopleiding zojuist binnen @ReneLeBlanc?! #ObiArmy  Hahahahhahahaha what the fuck is dit dan. 1.91 ook echt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 12 Share Gepost March 12 Op 11-2-2025 om 19:59 zei Willem: Er komt weer een gouden generatie Poolse aanvallers aan   Dominik Krupa, degene die nog het minst ver in zijn ontwikkeling staat maar toch al leuke attributen heeft:  Jakub Wrzesinski, van origine spits die ik omtrain naar linksbuiten.  Michal Mazurek, die juist van linksbuiten wordt omgetraind naar spits. Nu al goed voor 19 competitiewedstrijden in het eerste met 10 goals en 9 assists als gevolg.  Marcin Paszkowski, de oudste van de 4. Denk dat een verhuur van hem ervoor kan zorgen dat hij echt ontploft. De nummer 10 van het stel.  We zijn intussen 4 jaar verder en onze spelers hebben niet stilgezeten Krupa is verhuurd geweest aan satellietclub Ludogorets en 2 competitiegenoten van ons, dit seizoen is hij voor het eerst aangesloten bij ons eerste elftal. Kan volgens mij nog wel wat groeien maar is al een zeer fijne spits.  Wrzesinski staat intussen op bijna 100 wedstrijden voor ons in de Ekstraklasa, waarin hij 59 goals en 44 assists wist te noteren. Intussen natuurlijk op linksbuiten waar hij ook eerste keuze is op het wedstrijdformulier.  Michal Mazurek heeft van al onze talenten de grootste indruk achtergelaten tot nu toe. 122 wedstrijden, 88 goals en 39 assists en hij is nog maar 20. Heeft ook al een Ballon d'Or op zijn naam staan waarmee hij de jongste winnaar ooit is  Paszkowski heeft de meeste concurrentie van de 4, na een verhuur bij Porto krijgt hij wat vaker de voorkeur boven zijn concurrenten. Ik blijf hopen op interesse voor zijn grootste concurrent op de 10 positie maar tot nu toe hapt er nog geen Europese topclub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost Monday at 11:53 AM Share Gepost Monday at 11:53 AM Nu mijn eigen stadion word gebouwd in Brugge, is het ook meteen tijd om over te stappen naar een nieuwe club in een ander continent. Dit betekend ook meteen dat ik afscheid moet nemen van enkele heerlijke talentjes.  Rosario, de vervanger voor Lorenzo Lucca:   Muhammad Yuwono, de Indonesische messi die nog steeds niet is opgeroepen voor Nederland...   Duvan Murillo Asprilla een heerlijke cv in een driemansdefensie.   Scott Guest, mijn favorietje op het middenveld. Klein, hevig en beweeglijk.   Alexis Perez, de topschutter van het voorbije seizoen:   En dan nog deze jongens die volgend seizoen normaal deel zouden uitmaken van mijn selectie:    Nu nog het WK voor clubteams en we gaan aan de slag bij onze nieuwe club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost Monday at 07:49 PM Share Gepost Monday at 07:49 PM 7 uur geleden zei Lensherr: Nu mijn eigen stadion word gebouwd in Brugge, is het ook meteen tijd om over te stappen naar een nieuwe club in een ander continent. Dit betekend ook meteen dat ik afscheid moet nemen van enkele heerlijke talentjes.  Rosario, de vervanger voor Lorenzo Lucca:   Muhammad Yuwono, de Indonesische messi die nog steeds niet is opgeroepen voor Nederland...   Duvan Murillo Asprilla een heerlijke cv in een driemansdefensie.   Scott Guest, mijn favorietje op het middenveld. Klein, hevig en beweeglijk.   Alexis Perez, de topschutter van het voorbije seizoen:   En dan nog deze jongens die volgend seizoen normaal deel zouden uitmaken van mijn selectie:    Nu nog het WK voor clubteams en we gaan aan de slag bij onze nieuwe club. Wat een talenten geweld zeg  Alleen voor die Bevilacqua zou ik al willen blijven   Naar welke club en dus continent ga je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts