ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Staat al in de top 50 van beste spelers van de wereld. Uit de jeugd van Amsterdam zie ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Uit de jeugd van Amsterdam zie ik? Yes, gekocht voor 92 miljoen eurootjes! Beestachtige ontwikkeling doorgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 4 minuten geleden zei ElPrincipito: Yes, gekocht voor 92 miljoen eurootjes! Beestachtige ontwikkeling doorgemaakt. Wat een bedragen zeg, maar wat een heerlijke speler. Geen Nederlandse nationaliteit dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Wat een bedragen zeg, maar wat een heerlijke speler. Geen Nederlandse nationaliteit dus? Zeker wel, 2e nationaliteit! Heerlijke speler, absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Made by Valerenga. Onze spits mag zijn eerste selectie meenemen voor Noorwegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Op 14-10-2024 om 09:45 zei Thierryvane: Zaten in een villa in Trooz (onder Luik). Met alle respect maar wat een verschrikkelijke stad is dat Luik joh. Hater! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Ook uit de eigen jeugd. Word de nieuwe Jerzy Dudek genoemd. Deze opgepikt voor een prikkie bij Rosenborg. Deze Ijslander vind ik wel heersen op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober 15 uur geleden zei ElPrincipito: Staat al in de top 50 van beste spelers van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Zeg maar doei tegen je superspits Milan. Die is van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober (bewerkt) We grijpen even naast deze twee wonderkids. Martens ging voor 15 miljoen en Le voor 19. Sad sad situation. 21 oktober bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Zag deze bij mijn tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 52 minuten geleden zei Lensherr: Zag deze bij mijn tegenstander. Beste speler van het spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Dit zijn mijn beste newgens met Fiorentina in 2032: Scotta is een parel uit de eigen jeugd opleiding. Radmanovic heeft ons 6 miljoen euro gekost. Lopez kwam gratis over. Farkas heeft ons 1 miljoen euro gekost. Kristic heeft ons 3,6 miljoen gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Ondertussen heb ik de overstap gemaakt naar Arsenal en heb ik deze 2 pareltjes aan mijn selectie toegevoegd. Paulo kwam over voor 15,5 miljoen euro. Balcombe heeft ons 47 miljoen gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 16 uur geleden zei Lensherr: Zag deze bij mijn tegenstander. Waarom zijn de kleuren geel en groen bij de ratings bij jou omgedraaid? Normaal is groen het hoogste, en geel het stukje eronder. Bij jou is het nu precies andersom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 13 minuten geleden zei MisterX: Waarom zijn de kleuren geel en groen bij de ratings bij jou omgedraaid? Normaal is groen het hoogste, en geel het stukje eronder. Bij jou is het nu precies andersom... Andere skin kan daarmee te maken hebben of hij heeft zelf de kleuren ingesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Heeft op 15 jarige leeftijd zijn debuut in LaLiga gemaakt en is nu nog maar 16 jaar oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 12.5m van young boys (vraag me niet hoe een portugees in zwitserland belandde) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Deze leuke verdediger kwam over van Benfica voor 32 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Deze heeft veel potentieel volgens mijn scouts. Een kleine 14 miljoen werd overgeschreven naar de bankrekening van Flamengo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Beide heren ruim 2 jaar geleden overgenomen voor 3 miljoen euro. Heerlijke spelers geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Wil eigenlijk deze foto bij deze newgen plakken. Aardig talent ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) Deze beste man kwam over van Liverpool voor 97 miljoen euro. Parsons kwam over van Southampton voor 65 miljoen euro. 26 oktober bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Gekocht voor een kleine 4 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Nog een spitsje erbij, betaalde 23,5 miljoen aan Lecce, dat was zijn afkoopclausule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten