Marvin Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Hele fijne is dat zeg! En deze dan? Eigen jeugd.. @ReneLeBlanc 5 april bewerkt door Marvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Helaas niet eigen jeugd want die zuigt nog enorm hier in Duitsland maar deze Colombiaanse vriend heeft mij 1,8 miljoen gekost van Atlético Nacional. Koopje! Bienvenido Cano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMspeler Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Goeie genade, ik ben nog nooit zo'n goede 16-jarige tegengekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Dueñas, mijn Uruguayaanse magiër Dit seizoen in de competitie matig gestart maar dat gaat nog wel goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Hallo daar.. voor 19 miljoen overgekomen uit Brazilië. Helaas vanwege die non-eu regel pas volgende zomer speelgerechtigd. Maaaaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Mike kwam eerste seizoen door in de jeugd en inmiddels basisspeler en heeft een trainings epos van weet ik het. Bijna elke week een 9 of hoger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Mijn beste newgen talenten bij mijn Arsenal; Alan Pollard bv scoorde net als invaller bij zijn debuut de 0-4 uit bij Southampton; En Ezra Lawrence is achterin al 1,5-2 seizoenen vaste basisklant en is nu uitgegroeid tot 4 ster CA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 20 minuten geleden zei Kyrill: Mijn beste newgen talenten bij mijn Arsenal; Alan Pollard bv scoorde net als invaller bij zijn debuut de 0-4 uit bij Southampton; En Ezra Lawrence is achterin al 1,5-2 seizoenen vaste basisklant en is nu uitgegroeid tot 4 ster CA. Paar leuke talenten hoor. Hopelijk kan Lawrence nog wat beter worden in koppen, verder al echt een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 3 minuten geleden zei Mordurette: Paar leuke talenten hoor. Hopelijk kan Lawrence nog wat beter worden in koppen, verder al echt een beest. Thnx maat, thnx Dit zijn zijn statistieken qua headers and headers won; Ik vind het indrukwekkend iig met 10 voor heading, wel 17 voor jumping reach and 13 voor strength; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Op 13-3-2024 om 22:20 zei Urbeto: Dit is niet de beste newgen ooit, dat besef ik me, maar voor Scandinavische begrippen is dit een krankzinnige speler, zeker gezien zijn leeftijd. En wat dachten we van zijn naam? Hier wil je toch mee op de rug lopen? Jammer dat hij niet richting Zweden wilt vertrekken. De aanhouder wint! We zijn inmiddels ruim twee jaar later maar Preben Magnus Tjaerandsen-Skau maakt de overstap naar Örgryte IS. Hij kost ons 3 miljoen en mag de concurrentiestrijd aan voor een plek als linkercentrale in mijn driemansdefensie. Nu maar hopen dat zijn naam op het shirt past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Vooral een heerlijke naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Ons centrale duo de komende jaren. Vorig jaar kregen we Anthony Velasco door uit de opleiding, die op zijn 16de al 33 wedstrijden achter zijn naam heeft staan. Dit jaar komt daar Carlos Casquete nog even bij! Ik hoef de eerste vijftien seizoenen geen centrale verdedigers meer te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april (bewerkt) 2 uur geleden zei De Raam: Ons centrale duo de komende jaren. Vorig jaar kregen we Anthony Velasco door uit de opleiding, die op zijn 16de al 33 wedstrijden achter zijn naam heeft staan. Dit jaar komt daar Carlos Casquete nog even bij! Ik hoef de eerste vijftien seizoenen geen centrale verdedigers meer te zoeken. Die ga jij geen 15 jaar bij je kunnen houden hoor 😅 18 april bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 1 uur geleden zei Mordurette: Die ga jij geen 15 jaar bij je kunnen houden hoor 😅 Bij wijze van, eerste 7 tot 8 jaar zijn gegeregeld hoor! Eerst jeugdcontract tot 18, daarna 2-jarig contract met optie voor nog 3 jaar. En wie weet kunnen we tussendoor nog eens verlengen Uiteindelijk gaat het om het nationale elftal, daar lopen ze niet weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Dit is mijn beste newgen, kwam voor 8 miljoen over in 2026. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Niet te betalen natuurlijk maar wat een speler... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Heb ook weer een paar leuke lopen bij Independiente del Valle. Screenshots komen uit 2030. Néstor González. Werd in 2028 voor €12,25M aangetrokken als directe vervanger van Gabriel Ruiz en stelt niet teleur. Colombianen zijn leuk. €800k betaald in 2027 en heeft zich sindsdien stormachtig ontwikkeld. Laatste half jaar geblesseerd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Centro de Alto Rendimiento; the gift that keeps on giving... Dit was de zevende intake uit mijn save en elk jaar heb ik er minstens één bruikbare speler bij gehad. Deze is wel wat blessuregevoelig maar ook daar redden we ons wel mee. Momenteel 13 spelers vanuit de intakes in het eerste lopen en er zitten er al twee in Europa. Tellen we de echte spelers mee, dan hebben we momenteel 19 zelf-opgeleide spelers in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april De nieuwe Skriniar..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 24 minuten geleden zei Mordurette: De nieuwe Skriniar..? Met een beetje geluk gaat die de twee meter halen. Lekker talentje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 2 uur geleden zei Mordurette: De nieuwe Skriniar..? Op jonge leeftijd al een behoorlijke vleespet. Wel een potentiële topper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 22 uur geleden zei Mordurette: De nieuwe Skriniar..? Voor 15 jaar heeeel bizar! Ben heel benieuwd over een paar seizoenen, hoe hij dan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 9 uur geleden zei MarcFM1: Voor 15 jaar heeeel bizar! Ben heel benieuwd over een paar seizoenen, hoe hij dan is. Ja heel bizar, ik hoop hem uiteraard te kunnen houden maar meneer vindt nu al dat hij hogerop kan en mijn selectie niet sterk genoeg is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Deze machine voor 5.5 miljoen van Nordsjaelland weten te kopen. 3 assists in zijn eerste CL-duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten