Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Beste newgens ooit

Fantasy

Aanbevolen berichten

Op 8-3-2024 om 08:10 zei ReneLeBlanc:

Schermafbeelding2024-03-08om07_56_03.thumb.png.d32fbf416667039d9fb116b25f0a3c44.png

Schermafbeelding2024-03-08om07_57_12.thumb.png.3bb9ae4e49fd288bc179403297ac945c.png

Ze stonden al in een ander topic maar bij deze dan ook in dit topic. :< Beiden hebben zo'n 25-30 miljoen gekost. Carvalho mag nog een jaartje rijpen bij Monza maar Demba Ndao (wat een naam :D) gaat linea recta de basis in. Probeer m natuurlijk wel om te trainen tot rechtsbuiten en vooral volle bak op snelheid te trainen. Als ik die naar zo'n 14/15 kan krijgen is dit de perfecte rechtsbuiten. :D 

image.thumb.png.a97bb48c781cf88488f4895fd7de8a35.png

We zijn halfjaartje verder en Demba Ndao ontwikkeld zich echt kei en keihard. :< Bijgevoegd ook zijn statistieken dusver. Besef even dat de beste man pas een kleine maand 19 is. :< :< Betaalde prijs? 22,5 miljoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.100c713421b46377c6c76ce6d3539607.png

Deze heb ik nu in mijn opleiding. Ik speel met aanvallende backs dus dacht eroverna om hem te trainen tot vleugelverdediger aanvallend. Maar als ik zijn stats zo zie zou hij prima in de spits kunnen of zelfs linker vleugelaanvaller die naar binnen snijdt. 

Wat denken jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Daz:

Deze heb ik nu in mijn opleiding. Ik speel met aanvallende backs dus dacht eroverna om hem te trainen tot vleugelverdediger aanvallend. Maar als ik zijn stats zo zie zou hij prima in de spits kunnen of zelfs linker vleugelaanvaller die naar binnen snijdt. 

Wat denken jullie? 

Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Daz:

Wat denken jullie? 

Zelf zou ik hem om trainen tot buitenspeler aangezien hij niet kan koppen en de felheid een beetje mist voor een spits. Qua fysiek kan die de kopduels zeker winnen, maar met die felheid zal die toch wel vaak afgetroefd worden door centrale verdedigers. Daarna is het ook nog weer de vraag of die de bal uberhaupt op goal krijgt met een kopbal. Van backs wint hij het kopduel dan denk ik toch nog iets eerder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is niet de beste newgen ooit, dat besef ik me, maar voor Scandinavische begrippen is dit een krankzinnige speler, zeker gezien zijn leeftijd. En wat dachten we van zijn naam? Hier wil je toch mee op de rug lopen? Jammer dat hij niet richting Zweden wilt vertrekken. 

Afbeelding.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het regent regens in Regensburg :< Wat een heerlijk zinnetje.

image.thumb.png.bb8775929392a02c447e6f6586607051.png

Oscar een van de eerste regens die ik naar Regensburg haalde en dat voor maar 6,25k. :D You gotta love Damm. :< 

image.thumb.png.967ea6a704018fe8a521bada13424504.png

Murat Yilmaz als iedereen zo eensgezind is over deze Turk als in het Go or No Go topic dan moet je ervoor gaan he. 20 miljoen ballen gingen naar Trabzonspor maar jezus wat een back is dit zeg :< 

image.thumb.png.053f25cd0c58b424fe38cb3408a09da2.png

Labinot Mema we hadden een Tsjechische goalie met vergelijkbare stats maar die was me toch een partij aan het zeiken. Deze Ijslander houdt zich lekker koest en was stukken goedkoper. Voor 35k kwam hij over van KR en ik hoop dat er nog een club gaat komen die hem op huurbasis wil overnemen.

image.thumb.png.093143beb380f3c3d5da70be4acca0b2.png

Marcel Aerts deze 19-jarige Belg is afkomstig van Leuven en kostte ons 7,5 miljoen ballen. Na vorig jaar in de Bundesliga geknald te hebben en dit seizoen mag hij de Ligue 1 kapot knallen. Hij past niet in ons systeem dus hier gaan we hopelijk lekker winst op maken.

image.thumb.png.3ab151839f7ae6fea86d226aaaf0e139.png

Ivan Ivanov deze Oekrainer is ooit gratis overgenomen van Hernani Goncalves (aanrader om ook te kijken) en speelt ook in de 2. Bundesliga aankomend seizoen. Afgelopen seizoen was hij actief voor Zulte Waregem en was daar aardig op schot. Dit seizoen op het tweede niveau in Duitsland om hopelijk volgend jaar rijp te zijn voor ons.

image.thumb.png.72bc70567f562544410ec15e7bc20ff0.png

Stephane Mercier vertegenwoordigt naar mijn mening echt een bizarre transferwaarde en zal ook niet ons eerste gaan halen is mijn verwachting. Kostte ons 3 miljoen en was dus het gokje wel waard :D 

image.thumb.png.8bb597be73c08b5f58fcb16e98dc7641.png

Franco Mendez deze Uruguayaan moet onze nieuwe spits worden alleen een probleempje: hij wil nog niet komen. :D Heb denk ik al vier keer een poging gewaagd maar hij vind de selectie niet sterk genoeg. Hoop dat ik niet te laat ga zijn want jezus wat een spits is dit al :< 

image.thumb.png.263a64eb24491bc882e12dd89f3ba686.png

Nicolaz Ibanez deze 18-jarige Argentijn wordt onze volgende versterking. 13 miljoen gaat er de kant van San Lorenzo op en ik ben voor deze speler wel bereid een aanpassing in mijn tactiek te maken. Gaat ook de nodige kwaliteiten op het gebied van linksbenige spelers in de selectie op peil brengen want die hebben we nu niet :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Zie mijn post maar als niet gepost als dit de standaard is. Mijn god zeg _O_ Heerlijke kop ook :< 

Denk dat die van jou ook wel het potentieel hebben hoor :<. Hier in Benfica hebben ze wel de beste faciliteiten. Ik weet alleen niet of dat zo doorslaggevend is in in de ontwikkeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites