Willem Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Ik heb het idee dat @Titan @Nom de Guerre en @De Raam heel blij zouden worden van deze aanvaller/verdedigende middenvelder/rechtsbuiten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 7 minuten geleden zei Willem: Ik heb het idee dat @Titan @Nom de Guerre en @De Raam heel blij zouden worden van deze aanvaller/verdedigende middenvelder/rechtsbuiten... Gokje: jeugdopleiding van Bayern? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 17 minuten geleden zei Thierryvane: Gokje: jeugdopleiding van Bayern? Nope, RB Leipzig born and raised. Ik weet nooit hoe ik het beste uit zo'n speler zou halen, zo breed inzetbaar dat ik bang ben er niet voldoende uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 1 uur geleden zei Willem: Nope, RB Leipzig born and raised. Ik weet nooit hoe ik het beste uit zo'n speler zou halen, zo breed inzetbaar dat ik bang ben er niet voldoende uit te halen. Dit is 100% een spits, zelfs @Nom de Guerre zal dat beamen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 2 uur geleden zei De Raam: Dit is 100% een spits, zelfs @Nom de Guerre zal dat beamen... Prima Shadow Strikertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 uur geleden zei Willem: Ik heb het idee dat @Titan @Nom de Guerre en @De Raam heel blij zouden worden van deze aanvaller/verdedigende middenvelder/rechtsbuiten... Waaaaauw! Watertanden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 6 uur geleden zei Willem: Ik heb het idee dat @Titan @Nom de Guerre en @De Raam heel blij zouden worden van deze aanvaller/verdedigende middenvelder/rechtsbuiten... Ik denk dat iedereen daar blij van zou worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Mijn 5-sterrentrio bij de club. Een centrale verdediger, een linksback en een verdedigende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Wat een monstertalent is deze José Rosa-Arsene! Kwam op z'n 15e de jeugdopleiding binnenwandelen. Hij moest even wachten tot hij speelgerechtigd was, maar vanaf dat moment werd hij direct basisspeler. Is nu 17 jaar en keepte al 79 wedstrijden in het eerste, met onder meer al 23 Champions League-duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Dit is mijn Escobar van Arsenal. Physical is oke/redelijk, techniek is goed maar man man man Mental is ie fucking God, niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Op 18 jarige leeftijd aangetrokken voor 5,75 mln en daar heb ik tot nu toe nog geen spijt van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Op 9-2-2024 om 20:34 zei Joery: @Thierryvane Wat een bizar monster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Kan wel een aardige speler worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Een fijne Japanese back vanaf de winterstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Mijn beste verdediger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Had ik op kunnen pikken bij Rosario.. Helaas koos hij een jaar geleden voor Arsenal. Pas 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Nog even snel een screentje uit mijn Vitesse game. Mijn gehuurde spits werd in de winterstop teruggehaald () door Wolves en dus moest ik een nieuwe spitta zoeken voor het komende half jaar. Kwam uit bij een Kroatische toren van Frankfurt. FC Lange Ballen olé olé. @ReneLeBlanc @Joery @Dansmeister Vond #6 stiekem wel een geinig nummer voor zo'n spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari LUKA LUCCA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 56 minuten geleden zei Thierryvane: Nog even snel een screentje uit mijn Vitesse game. Mijn gehuurde spits werd in de winterstop teruggehaald () door Wolves en dus moest ik een nieuwe spitta zoeken voor het komende half jaar. Kwam uit bij een Kroatische toren van Frankfurt. FC Lange Ballen olé olé. @ReneLeBlanc @Joery @Dansmeister Vond #6 stiekem wel een geinig nummer voor zo'n spits. Zo dan! Die kan ze er wel eens aardig hard in gaan rammen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Die kun je wel een kopduelletje toevertrouwen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Luka Pandoering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Ik heb in FM24 nog geen toffe newgen gehad wiens naam eindigt op -ic, maar deze Griek maakt het enigszins goed met ook een lekker naampje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Aangezien mijn saves zich doorgaans in lagere regionen afspelen, is het voor mij toch wel lekker om met dit soort parels te mogen werken af en toe. Zal zeker niet de beste newgen ooit zijn, maar presteren doet-ie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten