Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 De titel zegt het natuurlijk eigenlijk al en ondanks dat het nog even zal duren voordat iedereen op het punt van de instroom van newgens aankomt, is het topic alvast hier. Post hier dus jouw meest talentvolle en bijzondere newgens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Fijn dat de titel na jaren eens goed staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Zullen we het wel leuk houden in dit topic? Nu ga ik niet meer akkoord met newgens die minder zijn dan dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei De Raam: Een paar Bosnische newgens, ik voorzie een leuke savegame voor mezelf zodra er een custom database is gemaakt 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Wie heeft bedacht om hier eindelijk af te stappen van de term regens? Die verdient wel een bloemetje. Of een cadeaubon. Of een fles drank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Urbeto: Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Die gast hoeft niet te kunnen springen want zal altijd op de goede plek staan, heerlijke spits hoor! Heb je ook een screentje van zijn geschiedenis toevallig? @Urbeto Ben even benieuwd wanneer hij bij PSG terecht is gekomen en of ze hem op jonge leeftijd al opgesteld hebben 22 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Die gast hoeft niet te kunnen springen want zal altijd op de goede plek staan, heerlijke spits hoor! Heb je ook een screentje van zijn geschiedenis toevallig? @Urbeto Ben even benieuwd wanneer hij bij PSG terecht is gekomen en of ze hem op jonge leeftijd al opgesteld hebben Je zou kunnen stellen dat Arsenal hier financieel vrij exceptionele zaken heeft gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zo dan, dat is een flinke winst inderdaad. Mooi om te zien dat die gasten op jonge leeftijd wel worden opgesteld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 10 uur geleden zei Urbeto: Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Als hij niet lang is dan is dit gewoon een kopie van Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Op 22-10-2023 om 01:42 zei Urbeto: Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Volgens mij is dit iemand van SI ook. Ik heb nu al in verschillende FM's Federico Seoane gehad altijd een spits en vrijwel altijd heerlijk talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Hallo! Eens kijken of we hier een leuke SS van kunnen maken @Nom de Guerre 24 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 In afwachting van de full release nog even mijn savegame met Venezia overgehaald naar FM24. En daar kwam ik deze newgen weer tegen - wat een talent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) 19 uur geleden zei SantiagoMunez: In afwachting van de full release nog even mijn savegame met Venezia overgehaald naar FM24. En daar kwam ik deze newgen weer tegen - wat een talent! Een Deen die z'n carrière is begonnen bij Sparta Praag en op z'n 18e al meer dan 50 wedstrijden op hoogste niveau van Tsjechië? Interessant. Wel een hele talentvolle speler. Ben benieuwd hoe hij er op z'n top uit ziet! 25 oktober 2023 bewerkt door reibleetsak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Och, hier ben ik heel blij mee! Haha, ik ben zo skeer bij Barcelona, geen idee hoe, dat ik deze gast niet eens een contract aan kan bieden 25 oktober 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei La Pulga: ik ben zo skeer bij Barcelona Ook geen TB dat je kunt overhevelen naar het salarisbudget? Dat is er wel eentje hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Ook geen TB dat je kunt overhevelen naar het salarisbudget? Dat is er wel eentje hoor! Haha nee ook daar kan ik niks meer mee. Hoop niet dat ie weggaat, heerlijk speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 50 minuten geleden zei De Raam: Ook geen TB dat je kunt overhevelen naar het salarisbudget? Dat is er wel eentje hoor! Niks aan het handje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Och, hier ben ik heel blij mee! Haha, ik ben zo skeer bij Barcelona, geen idee hoe, dat ik deze gast niet eens een contract aan kan bieden Zit je aan je salarisplafond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Zit je aan je salarisplafond? Beetje aan de schulden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Deze zijn ook wel oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) Ben even de tweede divisies aan het doorspitten om m'n verlanglijst te vullen. 21 wedstrijden in de Spaanse Segunda al, maar op welke positie zouden jullie hem opstellen? Is dit de nieuwe/Spaanse Beckenbauer? 28 oktober 2023 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 2 uur geleden zei Brozai: Ben even de tweede divisies aan het doorspitten om m'n verlanglijst te vullen. 21 wedstrijden in de Spaanse Segunda al, maar op welke positie zouden jullie hem opstellen? Is dit de nieuwe/Spaanse Beckenbauer? Ball Winning Midfielder? Centrale middenvelder of Defensieve middenvelder dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Helaas wil 'ie niet naar Ajax. Nog lekker goedkoop door jeugd contractje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten