MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 9 uur geleden zei neva: Iemand die me kan uitleggen waarom de MLS nooit normaal functioneert? Voor een goedwerkende MLS zou je Soccer Manager 2024 moeten aanschaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 2 uur geleden zei FMNOOB: Valt deze speler buiten het salarisbudget, want ik zie dat je daar al een maximum van hebt? Dat is het scherm eronder, ik heb nog 5 miljoen over. Kan ook gewoon spelers halen via ruil, dus een speler voor draftpicks bijvoorbeeld en die kan ik moeiteloos registreren. Geloof nog voor 2.1 miljoen aan salaris erbij gehaald via de waivers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Flikker op, #kutspel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari @Kyrill Arsenal wint! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 22 uur geleden zei Satyr: Flikker op, #kutspel #kutspel II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 22 uur geleden zei MisterX: @Kyrill Arsenal wint! User waarop je reageert en mij over tagt, staat op mijn negeerlijst. Ik ga daar dan ook niks over zeggen/ en niet op reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Oh, dat is wel mooi om te weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Dat als je jonge spelers koopt, die alsnog beter zijn als de basis wat staat (Vanarama South, dus dat gaat al snel:P) ze automatisch bij onder 21 gestald worden.. dacht dat k seniel aan t worden was, en miste de helft van mn aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Geen FM kunnen spelen vandaag! Frustrerend vooruitzicht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 6 uur geleden zei De Raam: Geen FM kunnen spelen vandaag! Frustrerend vooruitzicht.. Sterkte! Ik leef met je mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 13 minuten geleden zei MisterX: Sterkte! Ik leef met je mee! Thanks, data aan het verwerken voor de Newgen Galore! novelle Wellicht mag ik vanavond nog even, haha! Ga maar eens aan de Youth Only challenge beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) 23 minuten geleden zei De Raam: Thanks, data aan het verwerken voor de Newgen Galore! novelle Wellicht mag ik vanavond nog even, haha! Ga maar eens aan de Youth Only challenge beginnen. Ik heb nog geen idee wat bovenstaande afbeelding precies zou moeten betekenen Een novelle voorbereiden valt bij mij trouwens wel gewoon onder FM. Meestal heb ik dan ook gewoon FM aan staan. 13 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 25 minuten geleden zei De Raam: Thanks, data aan het verwerken voor de Newgen Galore! novelle Wellicht mag ik vanavond nog even, haha! Ga maar eens aan de Youth Only challenge beginnen. 2 minuten geleden zei MisterX: Ik heb nog geen idee wat bovenstaande afbeelding precies zou moeten betekenen Een novelle voorbereiden valt bij mij trouwens wel gewoon onder FM. Meestal heb ik dan ook gewoon FM aan staan. Ik gok dat het de waardes van attributen zijn die hij aan het verwerken is. Passen, Afmaken, Snelheid etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 8 minuten geleden zei sennid: Ik gok dat het de waardes van attributen zijn die hij aan het verwerken is. Passen, Afmaken, Snelheid etc. Ik vind het daarvoor eigenlijk te vele van dezelfde getallen steeds... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) 4 minuten geleden zei MisterX: Ik vind het daarvoor eigenlijk te vele van dezelfde getallen steeds... Dan denk ik dat het de voortgang is van één speler. Dat sommige attributen groeien en dat sommigen niet beter/ slechter worden. Elk rijtje is 1 seizoen of zoveel maanden. 13 januari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Zojuist zei sennid: Dan denk ik dat het de voortgang is van één speler. Dat sommige attributen groeien en dat sommigen niet beter/ slechter worden. Oh, dat zou goed kunnen. Een jaarlijkse update van eigenschappen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 8 minuten geleden zei sennid: Dan denk ik dat het de voortgang is van één speler. Dat sommige attributen groeien en dat sommigen niet beter/ slechter worden. Elk rijtje is 1 seizoen of zoveel maanden. 7 minuten geleden zei MisterX: Oh, dat zou goed kunnen. Een jaarlijkse update van eigenschappen ofzo. Juistem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Kan iemand mij dit uitleggen? Heb een stadion van 12.500 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Ruudje dat zes prijzen wint binnen het halfjaar met Brighton. Best opvallend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Deze twee clubs heb ik zo'n jaar geleden ook al afgewezen. Beetje jammer dat ze nu weer met deze aan komen zetten. Misschien kan ik er beter 1 weigeren, in de hoop dat ik daarna dan nieuwe voorstellen kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari edit; ik zie nu z'n wedstrijdpremies ook pas is toch niet leuk dit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 23 uur geleden zei Netzwerk: Ruudje dat zes prijzen wint binnen het halfjaar met Brighton. Best opvallend! Waarvan er maar 1 echt de moeite waaard is.... Maar is idd opvallend ja, eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 13 uur geleden zei Fantasy: edit; ik zie nu z'n wedstrijdpremies ook pas is toch niet leuk dit... Niet normaal inderdaad. Als je een paar seizoenen in het spel zit, gaan er steeds meer naar Saudi. Meestal wel relatief korte contracten, maar als je ze vervolgens daar weg wilt halen moet je wel een zak geld meenemen en moet je mazzel hebben dat ze weer van 5 of 6 miljoen per maand terug willen naar 1 miljoen per maand of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Op 13-1-2024 om 20:40 zei sennid: Kan iemand mij dit uitleggen? Heb een stadion van 12.500 Dit had ik in FM23 ook. Heel erg veel mensen die wachtten op een seizoenskaart maar heel weinig seizoenkaarthouders. Leek net als het niet geüpdate werd hoeveel mensen een seizoenkaart kunnen krijgen. Is je stadion wel steeds uitverkocht? Want dan maakt het vrij weinig uit en kan je dat beter hebben. Mensen die een los kaartje kopen, zullen denk ik er allemaal wel zitten. Seizoenkaarthouders zouden een keer over kunnen slaan. Doen ze dat dan is er qua verkoop in het stadion weer minder omzet. Geen idee of het in FM ook zo werkt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Ik verwacht komend seizoen eigenlijk dat mijn stadion al uitverkocht is door seizoenkaarthouders alleen Afgelopen jaar waren er maar 30-40 plekjes voor niet-seizoenkaarthouders. Dat zullen er nu wel nog minder worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten