MisterX Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Welke selectierol heeft hij? Geen idee waar ik dat kan vinden nu hij ondertussen verhuurd is. In het spelersoverzicht staat nu "verhuurd" ipv de afgesproken speeltijd. Ik moet trouwens zeggen dat ik tot mijn verbazing wel kon zeggen dat hij niet goed genoeg was én dat de speler dat meteen accepteerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Eerste match van een nieuwe save, 5 keer het doelkader.... komaan jongens.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Op 24-12-2023 om 21:40 zei AntiChrist7: Eerste match van een nieuwe save, 5 keer het doelkader.... komaan jongens.... Door naar het records topic zou ik zeggen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Kan iemand mij uitleggen hoe waardes werken?!?! Een van mijn beste spelers, speelt dus bijna altijd. In de nationale competitie gaat hij voor het tweede jaar op rij net geen 8 gemiddeld halen. Meerdere grote clubs zitten achter hem aan, terwijl hij nog 4,5 jaar onder contract staat. Zijn waarde loopt op tot bijna 1 mln. Een oudere keeper die nog geen minuut in het eerste heeft gemaakt. Zijn contract eindigt aan het einde van het huidige seizoen, dus over een maand of 5. Grote kans dat hij ook zijn debuut voor ons nooit zal gaan maken. Zijn contract wordt ook niet verlengt. En kijk vervolgens eens naar zijn waarde?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Heel vreemd dit.... San Marino geeft pas na 15 jaar paspoorten weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Aangepaste DB? Ik heb hem zelf aangepast naar 5 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei MisterX: Aangepaste DB? Ik heb hem zelf aangepast naar 5 jaar. Daar staat het op 15 jaar wat nog vreemder is. @MisterX 27 december 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) Ik geef mijn directeur voetbalzaken eenmalige eens een taak om een contract te fixen. Hij kan hem toch maar een eenjarig contract aanbieden en na het jaar wil ik van de speler af. Hoeveel kan er mis gaan? Blijkbaar genoeg. Want hij is geen eens capabel genoeg om het contract voor me te fixen... En bij nummer 2 gebeurt exact hetzelfde. Wat een incapabele gozert... 27 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 2 uur geleden zei sennid: Daar staat het op 15 jaar wat nog vreemder is. @MisterX Misschien is er nog wel wetgeving dat er een uitzondering gemaakt kan worden? Een soort van gevalletje als Kalou, maar toen ging Verdonk ervoor liggen, waardoor het geen succesverhaal werd. Maar op zo'n manier zou je versneld een paspoort kunnen krijgen. Alleen geen idee of dat ook zo werkt in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 27 minuten geleden zei MisterX: Misschien is er nog wel wetgeving dat er een uitzondering gemaakt kan worden? Een soort van gevalletje als Kalou, maar toen ging Verdonk ervoor liggen, waardoor het geen succesverhaal werd. Maar op zo'n manier zou je versneld een paspoort kunnen krijgen. Alleen geen idee of dat ook zo werkt in FM. Ah ik weet het al denk ik. Spelers met een Italiaans nationaliteit krijgen er eentje sneller. Seedorf heeft Nederlands, Italiaans en Braziliaans als nationaliteit en daarom kreeg hij de San Marinese erbij. Al mijn Italiaanse spelers krijgen hem al na 5 jaar. Hetzelfde principe als in Spanje waar Zuid-Amerikaanse spelers na 2 jaar al een Spaans paspoort krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Leuke loting weer... Op twee weken tijd tegen Real Madrid en 4x Barcelona... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Het bestuur wil al jarenlang niet op zoek naar een satellietclub. Ik heb het toch weer geprobeerd. En nadat ik een type satellietclub heb voorgesteld, krijg ik deze reactie: Het zit ze blijkbaar zo dwars dat ze gewoon helemaal niet meer reageren op de vraag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ik: Ontsla een jeugdspeler waar ik niets aan heb Bestuur: Houd ontslag tegen Ik: Dezelfde speler mag op de overbodiglijst, zodat de DV er mee kan dealen DV: Kan niemand vinden, dus ontslaat de speler Bestuur: Vind het nu opeens helemaal prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Volgens mij mag jouw bestuur jou gewoon niet. Is het niet één of ander sociaal experiment van je bestuur? "Laten we @MisterX zoveel mogelijk opfokken tot hij er uiteindelijk de brui aan geeft." (Ga zo door hoor, ik vind het heel vermakelijk ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Iemand enig idee waarom ik hier niet derde ben geworden? Het is dat ik de play-offs won, maar anders had 't me gewoon Europees voetbal gekost Zelfde puntenaantal, dus dan kijken we volgens de regels naar de uitslagen tussen beide ploegen in de vorige ronde: de aanloopfase. Resulaten: Doelsaldo is ook gelijk in de vorige fase, pas op doelpunten gescoord is CSKA-Sofia de betere. Mis ik iets? Ben ik nou zo dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 minuten geleden zei TheRealOne: Iemand enig idee waarom ik hier niet derde ben geworden? Het is dat ik de play-offs won, maar anders had 't me gewoon Europees voetbal gekost Zelfde puntenaantal, dus dan kijken we volgens de regels naar de uitslagen tussen beide ploegen in de vorige ronde: de aanloopfase. Resulaten: Doelsaldo is ook gelijk in de vorige fase, pas op doelpunten gescoord is CSKA-Sofia de betere. Mis ik iets? Ben ik nou zo dom Wat heb je in de playoff fase tegen hun gespeeld? Misschien dat ze dat bedoelen met 'Vorige Ronde' aangezien het daarna over vorige fase gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) 5 minuten geleden zei TheRealOne: Mis ik iets? Ben ik nou zo dom Misschien bedoelen ze met uitslagen de positie van de vorige fase, en niet het onderling resultaat? Zij zijn in de vorige fase boven je geëindigd en eindigen dan hier ook boven je? Onderling resultaat wordt normaal vertaald met onderlinge duels. En niet met uitslagen tussen beide ploegen. Dus ik denk echt dat daar het puntenaantal mee bedoeld wordt. 2 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Wat heb je in de playoff fase tegen hun gespeeld? Misschien dat ze dat bedoelen met 'Vorige Ronde' aangezien het daarna over vorige fase gaat. In de regels staat ook bij de regels specifiek aan de kampioensgroep dat het om de vorige ronde gaat, dus dat lijkt me sterk. 10 minuten geleden zei MisterX: Misschien bedoelen ze met uitslagen de positie van de vorige fase, en niet het onderling resultaat? Zij zijn in de vorige fase boven je geëindigd en eindigen dan hier ook boven je? Ik dacht na dit bericht dat het misschien een vertalingsfoutje was, maar in het Engels staat er precies hetzelfde. Wat je zegt zou dan nog wel kunnen, maar dan ben ik wel benieuwd of dat de game fout zit, of dat de tekst gewoon een beetje lomp is. Straks mezelf even verdiepen in het competitiesysteem van Bulgarije dan maar edit; Snelste wat ik zo kon vinden is Wikipedia, die zeggen dit. Dat zou dan wel overeen komen, aangezien ze een overwinning meer hebben. 2 januari bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 8 minuten geleden zei TheRealOne: edit; Snelste wat ik zo kon vinden is Wikipedia, die zeggen dit. Dat zou dan wel overeen komen, aangezien ze een overwinning meer hebben. Maar dit is dus niet in het spel op deze manier verwerkt aangezien het in FM op andere dingen gebaseerd is. Het gekke is inderdaad dat in het Engels het wel op dezelfde manier staat waar het in het Nederlands anders vertaald is. Als je de eerste sorteerregel inderdaad weg denkt dan is het wel terecht dat CSKA boven jou eindigt, maar het is wel een beetje apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 38 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar dit is dus niet in het spel op deze manier verwerkt aangezien het in FM op andere dingen gebaseerd is. Het gekke is inderdaad dat in het Engels het wel op dezelfde manier staat waar het in het Nederlands anders vertaald is. Als je de eerste sorteerregel inderdaad weg denkt dan is het wel terecht dat CSKA boven jou eindigt, maar het is wel een beetje apart. Moet ik 'results between teams' in de Engelse tekst dan opvatten als resultaten (oftewel stand) tussen alle ploegen, en niet specifiek de onderlinge resultaten tussen beide ploegen? Dat is het enige wat dan een beetje logisch lijkt. Ging er eigenlijk van uit dat de Engelse tekst ook onderling resultaat zou betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 23 minuten geleden zei TheRealOne: Moet ik 'results between teams' in de Engelse tekst dan opvatten als resultaten (oftewel stand) tussen alle ploegen, en niet specifiek de onderlinge resultaten tussen beide ploegen? Dat is het enige wat dan een beetje logisch lijkt. Ging er eigenlijk van uit dat de Engelse tekst ook onderling resultaat zou betekenen. Nee ik denk meer dat de regel niet helemaal lekker van FM-taal naar het Engels is vertaald, als je snapt wat ik bedoel. Dat de splitsing het een beetje apart maakt ofzo. Geen idee hoe het precies zit hoor. Zijn er meerdere ploegen gelijk geëindigd dit jaar of in voorgaande seizoenen? Misschien kan je daar nog iets meer info uit halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Nee ik denk meer dat de regel niet helemaal lekker van FM-taal naar het Engels is vertaald, als je snapt wat ik bedoel. Dat de splitsing het een beetje apart maakt ofzo. Geen idee hoe het precies zit hoor. Zijn er meerdere ploegen gelijk geëindigd dit jaar of in voorgaande seizoenen? Misschien kan je daar nog iets meer info uit halen Alleen dit jaar in de degradatieronde (zelfde regels, de tweede ronde heeft dan weer wel andere regels). Dit gaat om de ploeg Etar. Ze hebben daar dus basis van de vorige ronde het onderlinge resultaat gewonnen. En ze staan, zoals de regels het aangeven, in de stand boven Slavia Sofia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Vorig 2 seizoenen was hij verhuurd en speelde hij bijna alles voor eerst Braga en daarna Sassuolo. Dit seizoen hebben we 1 officiële wedstrijd gehad. Eens raden wie er in de spits stond. Deze knakker. Afgesproken speeltijd is trouwens ook maar supersub. Wil hij nu dat ik hem niet als basisspeler gebruik ofzo? 5 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Iemand die me kan uitleggen waarom de MLS nooit normaal functioneert? Kan niemand aantrekken omdat ik geen cap space zou hebben, terwijl ik alles heb afgekocht en nog bijna 4 miljoen over heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 8 uur geleden zei neva: Iemand die me kan uitleggen waarom de MLS nooit normaal functioneert? Kan niemand aantrekken omdat ik geen cap space zou hebben, terwijl ik alles heb afgekocht en nog bijna 4 miljoen over heb. Valt deze speler buiten het salarisbudget, want ik zie dat je daar al een maximum van hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten