Rrrood Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 1 uur geleden zei 19CH98: Geen idee of het een bug is maar in ieder geval wel een frustratie. Had met de jeugd de halve finale van de Youth League bereikt. Nog van het feit dat het voor mijn novelle leuk is vind ik sowieso dat je met je sterkste elftal moet aantreden in een dergelijke wedstrijd. Dus heb 3 wisselspelers van mijn eerste elftal en iets van 8 spelers van Jong AZ teruggezet naar de O18 voor dat duel. Wat denk je? Gebruikt mijn O18 coach ze niet. Kan mij herinneren dat je vroeger nog wel eens de leiding kon nemen bij een jeugdduel maar kan het nu nergens meer vinden. Is die optie er nog? Ja dat moet kunnen. Dat kan via Staff (personeel) --> Responsibilities (verantwoordelijkheden) en dan kan je naar match (wedstrijd) en daar verantwoordelijkheid nemen en/of via overview (overzicht) en staff (personeel) selecteren en kijken waar zij verantwoordelijk voor zijn. Ik zal mijn screenshot toevoegen en dan zie je dat de eerste optie die wit is (waar ik dus niet verantwoordelijk ben) selectie beleid is van u18. https://gyazo.com/0b95a384c148b9bc7d4e38955495128f Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 4 minuten geleden zei Rrrood: Ja dat moet kunnen. Dat kan via Staff (personeel) --> Responsibilities (verantwoordelijkheden) en dan kan je naar match (wedstrijd) en daar verantwoordelijkheid nemen en/of via overview (overzicht) en staff (personeel) selecteren en kijken waar zij verantwoordelijk voor zijn. Ik zal mijn screenshot toevoegen en dan zie je dat de eerste optie die wit is (waar ik dus niet verantwoordelijk ben) selectie beleid is van u18. https://gyazo.com/0b95a384c148b9bc7d4e38955495128f Dat zag ik ook maar daar kan ik niet de leiding over nemen helaas. Denk dat dat tegenwoordig hardcoded is dat als je een U18 manager hebt deze automatisch de team selectie doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Zojuist zei 19CH98: Dat zag ik ook maar daar kan ik niet de leiding over nemen helaas. Denk dat dat tegenwoordig hardcoded is dat als je een U18 manager hebt deze automatisch de team selectie doet. Hoe ruim voor die wedstrijd heb je dat aangepast of willen aanpassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Ik denk dat je dit zo'n 1 dag voor de wedstrijd moet doen. Anders bestaat de kans dat U18 manager ze niet opstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 14 minuten geleden zei Rrrood: Hoe ruim voor die wedstrijd heb je dat aangepast of willen aanpassen? 1 dag voor de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 18 minuten geleden zei 19CH98: Dat zag ik ook maar daar kan ik niet de leiding over nemen helaas. Denk dat dat tegenwoordig hardcoded is dat als je een U18 manager hebt deze automatisch de team selectie doet. Dit klopt, als je volledig leiding wilt nemen, moet je de O18 manager ontslaan. Je kunt wel zelf voor de wedstrijd in de O18 de wedstrijdselectie bepalen, dan neemt de O18 manager die selectie over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 9 minuten geleden zei De Raam: Dit klopt, als je volledig leiding wilt nemen, moet je de O18 manager ontslaan. Je kunt wel zelf voor de wedstrijd in de O18 de wedstrijdselectie bepalen, dan neemt de O18 manager die selectie over. Dat verklaart het wel, want ik ben op zoek naar een o18 manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Ik heb qua inkomende transfers de overflow weten te triggeren. Nu heb ik -62 spelers verkocht volgens de game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Onder de noemer frustraties: Ik had een spits die gemiddeld 2x per wedstrijd scoorde. Nu is hij 2-3 uit roulatie. Grote kans dat hij daardoor net te weinig speeltijd gaat krijgen om opgenomen te worden in het record-topic hierzo op MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Hoezo is mijn reputatie afgebrokkeld?! Van alle officiële wedstrijden hebben ik er maar 1 gelijk gespeeld, de rest is gewonnen. Daarmee dus ook de dubbel gepakt. En in de competitie had ik een doelsaldo van iets van 150 ofzo. Hoezo daalt de reputatie dan?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Zopas een een interland gespeeld tegen zuid-Korea.. Blijkbaar hoef je daar helemaal geen Koreaan te zijn om voor dat land te mogen spelen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Waarom zou ik een van mijn beste spelers voor dit bod weg willen doen? De AI denkt alleen dat dit een acceptabel bod is. En als ik weiger dan gaat de speler steigeren dat ik een te goed bod heb geweigerd. Wat verdien ik er nu aan? 50k? Plus wat opbrengsten vanuit de oefenwedstrijd? Stelt niet bepaald veel voor als je bedenkt dat ik miljoenen al uit mag geven aan spelers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Een thuiscomplex (als dat al bestaat) begint zich af te tekenen... Frustrerend, en raar. Want als je twee achtereenvolgende titels en dito promoties in de tas hebt, en na bijna een kwart van de competitie bovenaan staat (na laatste draw gezakt naar p2), dan verwacht je toch wel meer dan 600 man bij je thuiswedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 uur geleden zei MisterX: Waarom zou ik een van mijn beste spelers voor dit bod weg willen doen? De AI denkt alleen dat dit een acceptabel bod is. En als ik weiger dan gaat de speler steigeren dat ik een te goed bod heb geweigerd. Wat verdien ik er nu aan? 50k? Plus wat opbrengsten vanuit de oefenwedstrijd? Stelt niet bepaald veel voor als je bedenkt dat ik miljoenen al uit mag geven aan spelers... Dan krijg ik een bod op een andere speler van dit niveau, waarbij die club ook nog eens vraagt of ik eventjes het huidige loon door blijf betalen tot het einde van het huidige contract. Uh, wat denk je? Ik ben gekke henkie niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Rot zandbak. Heel m'n moraal naar de kloten omdat spelers ineens van 5 miljoen naar 50 miljoen per jaar willen gaan. Hoogste dat ik zelf kan bieden is 20. Krijg lekker jeuk op een plek waar je lastig bij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EssDee Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Het is hier waarschijnlijk al vaker gepost, maar die blessures beginnen mij echt te enerveren. Ik heb constant 6 of 7 spelers geblesseerd. Ik roteer constant bijna mijn volledig elftal omdat de competitie in België vrij vroeg begint en ik ook nog alle voorrondes van de Conference League moest doorspartelen. Maar toch blijf ik blessures hebben tijdens een match of op training. Mijn tactiek is niet overdreven intens, ik roteer regelmatig en hou rekening met mijn medische adviezen. Ik gebruik wel alle drie de training slots, maar hou ook daar rekening met rustige dagen, zeker bij midweek voetbal. Standaard is de dag na een match ook altijd rustig opgevat bij mij, met een "herstel" sessie en een "match review". Heb ik gewoon pech, veel blessure gevoelige spelers, of kan ik nog iets anders doen. Ik doe nochtans niet veel anders dan op FM23 en daar waren zoveel gelijktijdige blessures eerder een unicum, dan een constante. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik merk dat ik vooral veel korte blessures heb. Die duren dan korter dan een week, vaak maar een paar dagen zelfs. Vooral dat soort blessures zijn toegenomen. Ik heb gehad dat ik - op basis van de nieuwsitems - binnen 5 minuten opeens 5 blessures had. 4x blessure op het trainingsveld (allen een paar dagen) een 1x iemand die ziek was (ook een paar dagen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 2 uur geleden zei EssDee: Het is hier waarschijnlijk al vaker gepost, maar die blessures beginnen mij echt te enerveren. Ik heb constant 6 of 7 spelers geblesseerd. Ik roteer constant bijna mijn volledig elftal omdat de competitie in België vrij vroeg begint en ik ook nog alle voorrondes van de Conference League moest doorspartelen. Maar toch blijf ik blessures hebben tijdens een match of op training. Mijn tactiek is niet overdreven intens, ik roteer regelmatig en hou rekening met mijn medische adviezen. Ik gebruik wel alle drie de training slots, maar hou ook daar rekening met rustige dagen, zeker bij midweek voetbal. Standaard is de dag na een match ook altijd rustig opgevat bij mij, met een "herstel" sessie en een "match review". Heb ik gewoon pech, veel blessure gevoelige spelers, of kan ik nog iets anders doen. Ik doe nochtans niet veel anders dan op FM23 en daar waren zoveel gelijktijdige blessures eerder een unicum, dan een constante. Wat je nog kan doen is die match review na 1,5-2 maanden na start seizoen vervangen door rust. En spelers na wedstrijden individueel meer rust geven zodra hun "fatigue" low is. Wat ook invloed schijnt te hebben, is de kwaliteit van de trainingsfaciliteiten. Na 11 wedstrijden eredivisie + 6 andere ziet het er bij mij zo uit voor de 4 spelers met de meeste wedstrijden, geen fatigue en allemaal wedstrijdfit: Met onderstaande training de afgelopen 2 weken en dus soms 1 dag extra rust voor Gimenez, Hancko en Ivanusec. Hun training rating is een 8 gemiddeld. Soms heb je ook gewoon pech met blessures Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Mijn bestuur wil een nieuw stadion laten bouwen. Ondertussen zijn ze al ruim een jaar op zoek naar een geschikte locatie. 2 woorden, 9 letters: DUURT LANG... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Rambocus heeft iets van 7 seizoenen bij mij onder contract gestaan, en best veel gespeeld. Nooit opgeroepen voor Oranje geweest. Wat denk je? Heb z'n contract niet verlengd, hij is ondertussen 31 en clubloos, maar zojuist door Patrick Vieira opgeroepen voor Oranje en gedebuteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Club biedt op speler van me. Speler zegt "my prefered destination would be that club" Ik accepteer het bid, en zeg als parting comment "veel succes met je volgende stap" Reply: "ik wou helemaal niet vertrekken, ik zie dit niet als een stap vooruit" Dude, waarom zeg je dan dat je naar daar wilt + teken je het contract? Je stond zelfs niet eens op de transferlijst... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 De kopen ze een speler van je, met de clausule voor een oefenwedstrijd, maar eigenlijk vinden ze het veel te ver reizen. In dit voorbeeld is het ook een team op het derde niveau van Brazilië die voor een oefenwedstrijd even heen en weer naar San Marino moet vliegen. Logisch dat zoiets best ver is. Maar hadden ze dit niet kunnen bedenken bij de verkoopovereenkomst? Dit weet je dan toch al?! Ik zie dit dus bij meerdere clubs waarbij ik deze overeenkomst heb. Gelukkig zijn ze verplicht het te accepteren, dus de wedstrijden gaan gewoon door, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 De reden is heel eenvoudig: Je speelt nog in de U23 en moet je debuut in het eerste nog maken. Waarom zou je recht hebben op een plek? Maar ja, zoiets zal natuurlijk vast niet tussen de antwoorden staan die ik kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 10 uur geleden zei MisterX: De reden is heel eenvoudig: Je speelt nog in de U23 en moet je debuut in het eerste nog maken. Waarom zou je recht hebben op een plek? Maar ja, zoiets zal natuurlijk vast niet tussen de antwoorden staan die ik kan geven. Welke selectierol heeft hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten