MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Welke taal heb ik denken jullie gekozen? Nederlands of Engels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 6 minuten geleden zei MisterX: Welke taal heb ik denken jullie gekozen? Nederlands of Engels? Engels. Je moet even bij je preferences zoeken op language. Dan kan je de database taal ook op Engels zetten. Voorkomt player getting injured with Een gescheurde kuitspier during a training session. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 43 minuten geleden zei neva: Engels. Je moet even bij je preferences zoeken op language. Dan kan je de database taal ook op Engels zetten. Voorkomt player getting injured with Een gescheurde kuitspier during a training session. Zijn het tegenwoordig twee verschillende taalinstellingen? Lekker verwarrend. Ik wilde eens kijken of ik de game on het Engels kan spelen. Of ik er aan kan wennen of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 19 minuten geleden zei MisterX: Zijn het tegenwoordig twee verschillende taalinstellingen? Lekker verwarrend. Ik wilde eens kijken of ik de game on het Engels kan spelen. Of ik er aan kan wennen of niet. Graag gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ze hebben ook gewoon een manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 30 juni 2024 loopt zijn contract af, reeds besloten niet te verlengen. En dan krijg je 14 juni 2024! boden binnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 https://gyazo.com/f64ef1295fe356194e8c96ace6541253 Iemand dit al eens gehad? Hannibal een contract aangeboden > United besluit zijn optie te lichten > Spel blijft aangeven dat ik het aanbieden van het contract moet afronden (wat dus niet meer gaat). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 aii das zuur 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Weet al dat die dan in de verkoop gaat. Met zo'n instelling mag je weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Heb Karlsson voor 52m laten gaan. Pavlidis voor 28m, want die wilde niet verlengen. Beide keren hele team boos. Wat een drama voor het moraal. Ik heb fucking van Bommel die veel beter is dan Karlsson, en heb Klaasen + Vardy voor voorin. Man. man man. Wat kunnen ze zeuren in FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 1 uur geleden zei Rinus: Heb Karlsson voor 52m laten gaan. Pavlidis voor 28m, want die wilde niet verlengen. Beide keren hele team boos. Wat een drama voor het moraal. Ik heb fucking van Bommel die veel beter is dan Karlsson, en heb Klaasen + Vardy voor voorin. Man. man man. Wat kunnen ze zeuren in FM24. Karlsson teruggehaald vanaf Bologna (en dus vervolgens weer verkocht)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei joostmakaay: Karlsson teruggehaald vanaf Bologna (en dus vervolgens weer verkocht)? Nee, nee. Die zat al 3 jaar bij AZ. Leuke spelert, hoor. Maar 52m absurd veel geld voor zijn attributen. Citaat 11 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Op 9-11-2023 om 20:27 zei Rinus: Weet al dat die dan in de verkoop gaat. Met zo'n instelling mag je weg. Ik had dit laatst met jeugd dat in een oefenwedstrijd mocht invallen, dan krijg je eens de kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ja, hoor. Echt niet. Zoveel geld heb ik niet eens. 62m op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Basisspeler en wisselspeler (zijn dezelfde speler?) kan ze beiden niet wisselen. Betreft Valentini.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 15 uur geleden zei Rinus: Nee, nee. Die zat al 3 jaar bij AZ. Leuke spelert, hoor. Maar 52m absurd veel geld voor zijn attributen. Welke db instelling heb je gekozen? In het echt is Karlsson namelijk verkocht in de zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 57 minuten geleden zei rich ruzzian: Welke db instelling heb je gekozen? In het echt is Karlsson namelijk verkocht in de zomer De derde optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Bij optie 3 zijn alle spelers nog bij de clubs voordat ze een transfer maakten. Vind ik zelf niet heel realistisch (zou dan zelf voor optie 1 kiezen met alle huidige selecties) maar iedereen speelt het spel op zijn of haar manier natuurlijk 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 lekker gewerkt jongens! lekkere kleuren combi xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Volgens mij is er een wedstrijd afgelast. Was 3 x 2 hetzelfde bericht trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) 15 uur geleden zei Mordurette: Bij optie 3 zijn alle spelers nog bij de clubs voordat ze een transfer maakten. Vind ik zelf niet heel realistisch (zou dan zelf voor optie 1 kiezen met alle huidige selecties) maar iedereen speelt het spel op zijn of haar manier natuurlijk 🙂 Naja. Optie 3 wel erg chill, hoor. Karlsson ging 23 aug. 2023 naar Bologna. Het spel begint. Ergens vroeg juni. Dus op een één of ander manier is het realistisch. Ik kon ook starten met optie 2. Dan zou ik Karlsson verliezen op de 23e Augustus. Optie 1 zijn bepaalde spelers al weg, en erbij in juli welk een beetje raar is want in het echt waren ze nog niet weg of aangekocht. 13 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Wordt er bij jullie ook zoveel op de paal geschoten? Dat valt mij enorm op deze FM... Zijn bij jullie keepers ook enorm slecht? Ik heb al meerdere keren korfbaluitslagen gehad als gevolg van blunders van de keeper. Dan krijg je uitslagen als 4-2 of 5-4. De helft van de schoten op doel zijn doelpunten ofzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Mijn balans is van -20 miljoen naar +94 miljoen aangegroeid tijdens seizoen 2 en hoeveel transferbudget krijg ik voor seizoen 3?!... - 9 miljoen, waardoor ik dus zal moeten verkopen Wou net gaan investeren in de ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 28 minuten geleden zei MisterX: Wordt er bij jullie ook zoveel op de paal geschoten? Dat valt mij enorm op deze FM... Zijn bij jullie keepers ook enorm slecht? Ik heb al meerdere keren korfbaluitslagen gehad als gevolg van blunders van de keeper. Dan krijg je uitslagen als 4-2 of 5-4. De helft van de schoten op doel zijn doelpunten ofzo... Was vorige fm al na de winter update (ik noemde het toen "woordwork simulator 23") maar blijkbaar is het nog meer deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten