Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei MisterX:

image.thumb.png.8cbdfc38880e0ff10c17f819eadc5f5c.png

Welke taal heb ik denken jullie gekozen? Nederlands of Engels? 

Engels. Je moet even bij je preferences zoeken op language. Dan kan je de database taal ook op Engels zetten. Voorkomt player getting injured with Een gescheurde kuitspier during a training session.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei neva:

Engels. Je moet even bij je preferences zoeken op language. Dan kan je de database taal ook op Engels zetten. Voorkomt player getting injured with Een gescheurde kuitspier during a training session.  

Zijn het tegenwoordig twee verschillende taalinstellingen? Lekker verwarrend.

Ik wilde eens kijken of ik de game on het Engels kan spelen. Of ik er aan kan wennen of niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Karlsson voor 52m laten gaan. Pavlidis voor 28m, want die wilde niet verlengen. Beide keren hele team boos. Wat een drama voor het moraal. Ik heb fucking van Bommel die veel beter is dan Karlsson, en heb Klaasen + Vardy voor voorin. Man. man man. Wat kunnen ze zeuren in FM24.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rinus:

Heb Karlsson voor 52m laten gaan. Pavlidis voor 28m, want die wilde niet verlengen. Beide keren hele team boos. Wat een drama voor het moraal. Ik heb fucking van Bommel die veel beter is dan Karlsson, en heb Klaasen + Vardy voor voorin. Man. man man. Wat kunnen ze zeuren in FM24.

Karlsson teruggehaald vanaf Bologna (en dus vervolgens weer verkocht)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Mordurette:

Bij optie 3 zijn alle spelers nog bij de clubs voordat ze een transfer maakten. Vind ik zelf niet heel realistisch (zou dan zelf voor optie 1 kiezen met alle huidige selecties) maar iedereen speelt het spel op zijn of haar manier natuurlijk 🙂

Naja. Optie 3 wel erg chill, hoor. Karlsson ging 23 aug. 2023 naar Bologna. Het spel begint. Ergens vroeg juni. Dus op een één of ander manier is het realistisch. Ik kon ook starten met optie 2. Dan zou ik Karlsson verliezen op de 23e Augustus. Optie 1 zijn bepaalde spelers al weg, en erbij in juli welk een beetje raar is want in het echt waren ze nog niet weg of aangekocht.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt er bij jullie ook zoveel op de paal geschoten? Dat valt mij enorm op deze FM... 

Zijn bij jullie keepers ook enorm slecht? Ik heb al meerdere keren korfbaluitslagen gehad als gevolg van blunders van de keeper. Dan krijg je uitslagen als 4-2 of 5-4. De helft van de schoten op doel zijn doelpunten ofzo... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei MisterX:

Wordt er bij jullie ook zoveel op de paal geschoten? Dat valt mij enorm op deze FM... 

Zijn bij jullie keepers ook enorm slecht? Ik heb al meerdere keren korfbaluitslagen gehad als gevolg van blunders van de keeper. Dan krijg je uitslagen als 4-2 of 5-4. De helft van de schoten op doel zijn doelpunten ofzo... 

Was vorige fm al na de winter update (ik noemde het toen "woordwork simulator 23") maar blijkbaar is het nog meer deze editie

Link naar opmerking
Deel via andere websites