Laki Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Wat, lol? Knokke en La Louviere die in 2026 een divisie hoger spelen dan Standard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Lichtelijke interesse in je speler: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 23 uur geleden zei Netzwerk: Lichtelijke interesse in je speler: Welke database is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Hoera, promotie naar de Premier League. Blyth besluit het stadionnetje dan toch maar te vergroten, want dat moet van de regeltjes. geplande verbouwing (naar welgeteld 5.060 zitjes, zucht ) duurt 7 maanden. in de tussentijd huren we Kenilworth Road voor onze 'thuis' wedstrijden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Mijn 2e keeper is niet bepaald een helder licht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Jerry St. Juste die op 29-jarige leeftijd met pensioen gaat. Heeft alsnog bijna 30 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Wat is dit nu weer dan voor onzin: IK verkoop Jay Gorter voor bijna 30 miljoen aan Fulham. Belangrijke spelers boos. was al bezig met Bart Verbruggen van Brighton. Die uiteindelijk gekocht, zijn ze nog steeds boos omdat ik de belofte niet zou houden om de doelpostie te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) uhhhhhh Heb 416gb vrij dus dat is het niet. 28 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Filename en map al aangepast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) 2 minuten geleden zei neva: Filename en map al aangepast? Al een oplossing gevonden op Reddit: 1. Spel afsluiten. 2. Savegames in een mapje op je bureaublad zetten. 3. FM opstarten en in het hoofdmenu je saves weer terug waar ze horen. 4. Probleem opgelost. Alleen nu wel een maand kwijt maar dat is niet erg. Zou zonde zijn om een leuke save weer te moeten weggooien. 28 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) Heb eindelijk een speler die vijf jaar bij de club zit en de Liechtensteinse nationaliteit kan overnemen. Een Paraguayaan, lang niet goed genoeg meer voor de club, maar ik hou hem er bij voor, jawel, het nationale elftal. Gast is nooit opgeroepen voor Paraguay, inmiddels 23, nooit in beeld geweest dus. En wat gebeurd er TWEE F*ING MAANDEN VOORDAT hij zijn Liechtensteinse paspoort krijgt? Hij gaat mee naar het F*ING WK VOETBAL. En nu is hij dus volwaardig Paraguayaans international. Potverdorie. Het hele jaar alleen maar op de tribune gezeten bij me. Had hem niet eens meer ingeschreven voor de competitie. Hij heeft overigens wel z'n Liechtensteinse paspoort binnen, want een Europees paspoort is wel lekker natuurlijk. Gelukzoeker. Heb er helemaal niks aan. 28 mei bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 8 minuten geleden zei neva: Heb eindelijk een speler die vijf jaar bij de club zit en de Liechtensteinse nationaliteit kan overnemen. Een Paraguayaan, lang niet goed genoeg meer voor de club, maar ik hou hem er bij voor, jawel, het nationale elftal. Gast is nooit opgeroepen voor Paraguay, inmiddels 23, nooit in beeld geweest dus. En wat gebeurd er TWEE F*ING MAANDEN VOORDAT hij zijn Liechtensteinse paspoort krijgt? Hij gaat mee naar het F*ING WK VOETBAL. En nu is hij dus volwaardig Paraguayaans international. Potverdorie. Het hele jaar alleen maar op de tribune gezeten bij me. Had hem niet eens meer ingeschreven voor de competitie. Hij heeft overigens wel z'n Liechtensteinse paspoort binnen, want een Europees paspoort is wel lekker natuurlijk. Gelukzoeker. Heb er helemaal niks aan. Contract voor het leven geven en maximaal laten trainen en alleen maar bij de O19 laten zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 17 minuten geleden zei neva: Heb eindelijk een speler die vijf jaar bij de club zit en de Liechtensteinse nationaliteit kan overnemen. Een Paraguayaan, lang niet goed genoeg meer voor de club, maar ik hou hem er bij voor, jawel, het nationale elftal. Gast is nooit opgeroepen voor Paraguay, inmiddels 23, nooit in beeld geweest dus. En wat gebeurd er TWEE F*ING MAANDEN VOORDAT hij zijn Liechtensteinse paspoort krijgt? Hij gaat mee naar het F*ING WK VOETBAL. En nu is hij dus volwaardig Paraguayaans international. Potverdorie. Het hele jaar alleen maar op de tribune gezeten bij me. Had hem niet eens meer ingeschreven voor de competitie. Hij heeft overigens wel z'n Liechtensteinse paspoort binnen, want een Europees paspoort is wel lekker natuurlijk. Gelukzoeker. Heb er helemaal niks aan. Zo herkenbaar dit. Zal je nog wel vaker gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Mijn extra klasse voor de Ekstraklasa is een van de meest frustrerende projecten die ik in FM heb opgepakt. De afgelopen jaren heb ik meer dan een miljard in de clubs uit mijn competitie gestoken in de hoop dat ze meer waard zouden worden, betere spelers zouden kunnen kopen en dus samen met mij de Ekstraklasa omhoog zouden kunnen brengen. Een Legia Warschau heeft in de periode dat ze van mij 285M hebben gekregen en in totaal zelfs 390M slechts 155M uitgegeven aan spelers. Dat is in 8 jaar een verschil van 245 miljoen en toch hebben ze maar 46M op de bank staan. Faciliteiten zijn niet overdreven uitgebouwd, stadion is nog steeds hetzelfde, noem maar op. Uiteindelijk geldt dit voor alle bovenstaande clubs. Erg frustrerend om te zien dat het geld dat ik erin steek lijkt te verdampen en amper wordt aangesproken om de selectie te versterken. Een van de weinige manieren waarop ze echt goede spelers kopen is als ik talenten haal en voor een belachelijk lage prijs aanbied aan competitiegenoten. Hoe pakken andere dit aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Ligt het aan mij of willen spelers als ze voor mijn club tekenen altijd meer geld verdienen dan bij een andere club? Deze speler wilde rond de 3 miljoen verdienen bij mijn club. Gaat doodleuk voor 1,5 miljoen in de zandbak spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Kan met reputatie te maken hebben. Jouw club heeft misschien een lagere reputatie waardoor spelers wel willen komen maar meer willen verdienen dan bij een andere club met een hogere reputatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bobjuh Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Ik heb mijn spel op engels staan maar sommige dingen worden wel in het Nederlands weergegeven zoals titels and wat andere dingen. Geen idee waarom of wat, heb dit nooit met andere FM's gehad, iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 46 minuten geleden zei Mordurette: Kan met reputatie te maken hebben. Jouw club heeft misschien een lagere reputatie waardoor spelers wel willen komen maar meer willen verdienen dan bij een andere club met een hogere reputatie. Als Real langskomt snap ik dat, maar als een club uit de zandbak langskomt zou ik zeggen dat hij juist daar 3 keer zoveel moet verdienen. Deze heeft ook een lagere reputatie dan ik. Speel zelf met HSV in S2 in de bundesliga en heb dat ook als clubs uit de eredivisie oid langskomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni @bobjuh Volgens mij heeft dat te maken met de onderstaande instellingen. Staan deze allebei op Engels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bobjuh Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 11 minuten geleden zei Willem: @bobjuh Volgens mij heeft dat te maken met de onderstaande instellingen. Staan deze allebei op Engels? Had die optie totaal niet gezien, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Goh, dit is wel frustrerend. Allemaal basisspelers: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 7 uur geleden zei neva: Goh, dit is wel frustrerend. Allemaal basisspelers: Waar zijn die blessures opgelopen, training of wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 2 uur geleden zei De Raam: Waar zijn die blessures opgelopen, training of wedstrijden? Hamstring was training, de rest was in wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Tja, dan wil je extra moeite doen voor Mongolië om dat land betere spelers te gunnen. Moet de coach ze natuurlijk wel selecteren. Bij elke club waar ik terecht kom selecteer ik ook wat Mongoolse stafleden, met de hoop dat er ook wat Mongoolse spelers daar instromen. Deze topper kwam dus in Mexico terecht. Heeft al speelminuten gemaakt in Mexico, maar de bondscoach selecteert hem niet..... De AI heeft bij mindere landen echt de neiging om lokale spelers op te roepen en de betere in het buitenland te negeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni @FMNOOB Het blijven Mongolen natuurlijk. Ergernisje van mezelf: Ik wil een speler kopen met een minimale afkoopsom van €8,25M. Omdat ik de club financieel wil steunen bied ik 20 miljoen en wil ik pas op het einde van het seizoen de transfer afronden zodat hij daar nog kan blijven spelen. Wordt geweigerd. Wat wel wordt geaccepteerd is 20 miljoen nu meteen (vanwege afkoopsom) en een terugverhuurperiode. Wat in principe precies hetzelfde inhoudt als een transfer op het einde van het seizoen. Los van of het technisch ook gewoon het lichten van de clausule is of niet, snap ik niet waarom de club een bod van 20M voor het einde van het seizoen afwijst voor een speler die maar 8,25 kan opleveren normaal gesproken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten