Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Geen bug maar wel een ''frustratie'' ik win de FA Cup en er is beker ceremonie en feestje.... Maar hiervoor werd ik kampioen uit bij Villa, en werd er helemaal niks gevierd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Is normaal, je krijgt alleen zo'n ceremonie in FM na een zelf gespeelde wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 1 uur geleden zei Becks: Is normaal, je krijgt alleen zo'n ceremonie in FM na een zelf gespeelde wedstrijd. Wat bedoel je? Ik speelde een zelf gespeelde wedstrijd.... Ik werd pas kampioen op speeldag 38 na en doordat ik 0-1 won uit bij Aston Villa. Het was een zelf gespeelde wedstrijd... Ik werd niet kampioen door resultaten elders, maar door mijn eigen overwinning... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 16 uur geleden zei Kyrill: Wat bedoel je? Ik speelde een zelf gespeelde wedstrijd.... Ik werd pas kampioen op speeldag 38 na en doordat ik 0-1 won uit bij Aston Villa. Het was een zelf gespeelde wedstrijd... Ik werd niet kampioen door resultaten elders, maar door mijn eigen overwinning... Dacht dat je bedoelde dat jij zonder te spelen kampioen werd, dan krijg je niet een ceremonie. Weet je zeker dat jouw overwinning zorgde voor de titel? En niet een paar uren later op die speeldag? Anders heb je de ceremonie gemist ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 6 minuten geleden zei Becks: Dacht dat je bedoelde dat jij zonder te spelen kampioen werd, dan krijg je niet een ceremonie. Weet je zeker dat jouw overwinning zorgde voor de titel? En niet een paar uren later op die speeldag? Anders heb je de ceremonie gemist ben ik bang. Ik dacht al dat jij dat dacht. Nee weet 100% zkr. Voor begin 3 punten voor op nummer 2 United minder goed doelsaldo. Alle duels zelfde tijd gespeeld. Als ik zou verliezen bij Villa zou United kampioen worden, gelijkspel of winst wij kampioen, en we wonnen 0-1 door goal van Dijon Kameri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Op 13-4-2024 om 13:25 zei Kyrill: Ik dacht al dat jij dat dacht. Nee weet 100% zkr. Voor begin 3 punten voor op nummer 2 United minder goed doelsaldo. Alle duels zelfde tijd gespeeld. Als ik zou verliezen bij Villa zou United kampioen worden, gelijkspel of winst wij kampioen, en we wonnen 0-1 door goal van Dijon Kameri. Misschien omdat het een uitwedstrijd was? Aston Villa wou jou geen feestje geven in hun stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 9 minuten geleden zei Renato: Misschien omdat het een uitwedstrijd was? Aston Villa wou jou geen feestje geven in hun stadion Onzin imo. De KNVB schaal gaat toch ook naar stadion naar waar de kampioen is Had op z'n allerminst schaal daar in ontvangst moeten krijgen😒🙄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Even een frustratie uiten: marktwaardes voor clubs in kleinere competities en de daaropvolgende transfervoorstellen. Ik begrijp dat de Allsvenskan geen extreem gerenommeerde competitie is, maar mijn spelers blinken ook al twee jaar uit in de Champions League. Deze Sander Wiklund heeft onlangs zelfs de Gouden Schoen van de CL gewonnen met zijn tien doelpunten. Hoe kan zijn marktwaarde dan zo lachwekkend laag blijven?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 8 uur geleden zei Urbeto: Even een frustratie uiten: marktwaardes voor clubs in kleinere competities en de daaropvolgende transfervoorstellen. Ik begrijp dat de Allsvenskan geen extreem gerenommeerde competitie is, maar mijn spelers blinken ook al twee jaar uit in de Champions League. Deze Sander Wiklund heeft onlangs zelfs de Gouden Schoen van de CL gewonnen met zijn tien doelpunten. Hoe kan zijn marktwaarde dan zo lachwekkend laag blijven?! Dat merk ik ook altijd ja, hoe lang duurt het dan wel niet voor de reputatie van de competitie en club stijgt en de transfereerde stijgt? Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1 uur geleden zei ElPrincipito: Dat merk ik ook altijd ja, hoe lang duurt het dan wel niet voor de reputatie van de competitie en club stijgt en de transfereerde stijgt? Iemand? Same in Ecuador! Ligt echt aan de competitiereputatie, die zal omhoog moeten en daar heb je meerdere clubs voor nodig die goed presteren in continentale competities. Daar gaan meerdere seizoenen overheen. Ik ben inmiddels met IDV de grootste club in Zuid-Amerika maar mijn beste speler is €6M waard. De competitie staat nu op plek 6(?) in ZA maar als je de hele wereld erbij pakt, staat die nog steeds op plek 23 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 10 uur geleden zei Urbeto: Even een frustratie uiten: marktwaardes voor clubs in kleinere competities en de daaropvolgende transfervoorstellen. Ik begrijp dat de Allsvenskan geen extreem gerenommeerde competitie is, maar mijn spelers blinken ook al twee jaar uit in de Champions League. Deze Sander Wiklund heeft onlangs zelfs de Gouden Schoen van de CL gewonnen met zijn tien doelpunten. Hoe kan zijn marktwaarde dan zo lachwekkend laag blijven?! Stel zijn vraagprijs in op de grens van dat hij het hoog vindt, maar acceptabel en dat hij het echt te hoog vindt. Volgend bod komt dat in de buurt van de vraagprijs. Verhoog de vraagprijs weer tot de grens van hoog en acceptabel tot te hoog enz. Neemt de frustratie van de transferwaarde niet weg, maar zorgt er wel voor dat je hogere bedragen kan vangen uiteindelijk. Het enige waar je dan geluk mee moet hebben is dat de speler geen interesse heeft om naar de clubs te gaan die bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1 uur geleden zei bas huijsmans: Stel zijn vraagprijs in op de grens van dat hij het hoog vindt, maar acceptabel en dat hij het echt te hoog vindt. Volgend bod komt dat in de buurt van de vraagprijs. Verhoog de vraagprijs weer tot de grens van hoog en acceptabel tot te hoog enz. Neemt de frustratie van de transferwaarde niet weg, maar zorgt er wel voor dat je hogere bedragen kan vangen uiteindelijk. Het enige waar je dan geluk mee moet hebben is dat de speler geen interesse heeft om naar de clubs te gaan die bieden. Ja ik zit een beetje in de tweespalt dat ik financieel gezien echt niet hoef te verkopen. Deze spelers zijn meer waard dan de 6/7/8 miljoen die geboden worden, dus dan blijven ze gewoon. Echter zorgt dat er wel weer voor dat de doorstroom van spelers ietwat stokt. Lastige dilemma's dus. De reputatie van de club en competitie zijn ook wel degelijk groeiende, dus het zal vooral een kwestie van tijd zijn. Dit seizoen komen we voor het eerst met twee ploegen in de CL groepsfase, dus dat gaat de goede kant uit. Maargoed, ik vind dus dat de importantie van CL prestaties te laag ligt in connectie tot spelerswaardes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 9 minuten geleden zei Urbeto: Ja ik zit een beetje in de tweespalt dat ik financieel gezien echt niet hoef te verkopen. Deze spelers zijn meer waard dan de 6/7/8 miljoen die geboden worden, dus dan blijven ze gewoon. Echter zorgt dat er wel weer voor dat de doorstroom van spelers ietwat stokt. Lastige dilemma's dus. De reputatie van de club en competitie zijn ook wel degelijk groeiende, dus het zal vooral een kwestie van tijd zijn. Dit seizoen komen we voor het eerst met twee ploegen in de CL groepsfase, dus dat gaat de goede kant uit. Maargoed, ik vind dus dat de importantie van CL prestaties te laag ligt in connectie tot spelerswaardes. Ik doe het vooral op die manier zodat je een groot bedrag te pakken hebt, mocht een speler daadwerkelijk weg gaan. Nu kan bijv. City komen en de speler gek maken en dan moet je hem al bijna verkopen voor 8 miljoen. Ik merk ik mijn eigen saves dat in dezelfde transferperiode je de vraagprijs op kan drijven tot 60/70 miljoen en als dan City komt, dan kan je hem dus voor dat bedrag kopen. Het probleem is namelijk vaak dat vergelijkbare vervangers een hogere transferwaarde hebben dan de vertrekkende speler. Maar helemaal eens met het laatste hoor. Als je topscorer van de CL wordt (en volgens mij won jij hem ook toch?) dan is het heel gek dat er zulke transferwaardes aan een speler worden gegeven terwijl in het echt dit juist totaal anders is. Zoals bijv. de spelers na het CL jaar van Ajax. Die bedragen waren toch minder hoog geweest als Ajax in de 16e finale uitgeschakeld zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik doe het vooral op die manier zodat je een groot bedrag te pakken hebt, mocht een speler daadwerkelijk weg gaan. Nu kan bijv. City komen en de speler gek maken en dan moet je hem al bijna verkopen voor 8 miljoen. Ik merk ik mijn eigen saves dat in dezelfde transferperiode je de vraagprijs op kan drijven tot 60/70 miljoen en als dan City komt, dan kan je hem dus voor dat bedrag kopen. Het probleem is namelijk vaak dat vergelijkbare vervangers een hogere transferwaarde hebben dan de vertrekkende speler. Maar helemaal eens met het laatste hoor. Als je topscorer van de CL wordt (en volgens mij won jij hem ook toch?) dan is het heel gek dat er zulke transferwaardes aan een speler worden gegeven terwijl in het echt dit juist totaal anders is. Zoals bijv. de spelers na het CL jaar van Ajax. Die bedragen waren toch minder hoog geweest als Ajax in de 16e finale uitgeschakeld zou worden. De CL winnen is helaas nog een utopie, maar we hebben er met respectievelijk een kwartfinale en zestiende finale niet onverdienstelijk gepresteerd. In laatstgenoemde seizoen haalden we 22 van de 24 mogelijke punten in de groepsfase. Dat zou toch een reputatieboost moeten opleveren. Ik zal jouw strategie eens ter harte nemen. Heb op diezelfde wijze vorig jaar mijn nummer 10 voor 62 miljoen aan Liverpool verkocht, dus het contrast daarmee is nu vrij groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik doe het vooral op die manier zodat je een groot bedrag te pakken hebt, mocht een speler daadwerkelijk weg gaan. Nu kan bijv. City komen en de speler gek maken en dan moet je hem al bijna verkopen voor 8 miljoen. Ik merk ik mijn eigen saves dat in dezelfde transferperiode je de vraagprijs op kan drijven tot 60/70 miljoen en als dan City komt, dan kan je hem dus voor dat bedrag kopen. Het probleem is namelijk vaak dat vergelijkbare vervangers een hogere transferwaarde hebben dan de vertrekkende speler. Maar helemaal eens met het laatste hoor. Als je topscorer van de CL wordt (en volgens mij won jij hem ook toch?) dan is het heel gek dat er zulke transferwaardes aan een speler worden gegeven terwijl in het echt dit juist totaal anders is. Zoals bijv. de spelers na het CL jaar van Ajax. Die bedragen waren toch minder hoog geweest als Ajax in de 16e finale uitgeschakeld zou worden. Ik probeer juist te verkopen aan de clubs onder de top, zodat ze nog een stap kunnen zetten. Dan vraag ik een doorverkoopclausule van 50% en accepteer ik de wat lagere biedingen. Zonet Gabriel Ruiz aan Lens verkocht voor €7M (zie laatste transfer topic), die is na zijn transfer meteen €100M waard en ik weet zeker dat hij na een seizoen of twee dan de stap richting City of Real gaat maken, die meer dan €100M voor hem over zullen hebben, waar ik dan nog de helft van krijg. Iets andere strategie maar uiteindelijk kom ik dan ook aan die 60 à 70 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 31 minuten geleden zei Urbeto: De CL winnen is helaas nog een utopie, maar we hebben er met respectievelijk een kwartfinale en zestiende finale niet onverdienstelijk gepresteerd. In laatstgenoemde seizoen haalden we 22 van de 24 mogelijke punten in de groepsfase. Dat zou toch een reputatieboost moeten opleveren. Ik zal jouw strategie eens ter harte nemen. Heb op diezelfde wijze vorig jaar mijn nummer 10 voor 62 miljoen aan Liverpool verkocht, dus het contrast daarmee is nu vrij groot. Geen idee eigenlijk hoe de reputatie precies werkt in FM, maar heb altijd het idee dat prijzen pakken vooral werkt en dat bijv. een Conference League winst een hogere reputatie boost oplevert dan het behalen van de kwartfinale van de CL, maar dat is een vermoeden. Het nadeel is wel dat het de biedingen iedere seizoen, en soms zelfs al in de wintertransferperiode, weer laag beginnen.... 32 minuten geleden zei De Raam: Ik probeer juist te verkopen aan de clubs onder de top, zodat ze nog een stap kunnen zetten. Dan vraag ik een doorverkoopclausule van 50% en accepteer ik de wat lagere biedingen. Zonet Gabriel Ruiz aan Lens verkocht voor €7M (zie laatste transfer topic), die is na zijn transfer meteen €100M waard en ik weet zeker dat hij na een seizoen of twee dan de stap richting City of Real gaat maken, die meer dan €100M voor hem over zullen hebben, waar ik dan nog de helft van krijg. Iets andere strategie maar uiteindelijk kom ik dan ook aan die 60 à 70 miljoen. Dat is ook een strategie inderdaad, maar dan moeten die spelers nog wel doorbreken en een transfer maken (Die zorgen zou ik bij Gabriel Ruiz in jouw geval niet hebben). Vooral als de spelers nog niet weg willen drijf ik de prijs het liefste erg op zodat ik ook direct vervangers kan halen en die dan ook weer kan verkopen. Meestal lukt het dan ook nog wel om ook nog een doorverkooppercentage er in te duwen haha Maar ik denk dat jij jouw save met IDV ook wel met een andere mindset speelt als de meesten. Aangezien jij je ook wel echt focust op de ontwikkeling van talenten etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar ik denk dat jij jouw save met IDV ook wel met een andere mindset speelt als de meesten. Aangezien jij je ook wel echt focust op de ontwikkeling van talenten etc. Eens. Het originele doel was om talenten te exporteren naar Europa, wat nu dus begint te draaien, en dan met die talenten een WK winnen met het nationale elftal. Het liefst dan met een volledig elftal opgeleid door IDV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april ffs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Je bent er net een half jaar, mond houden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Wat is dit Dijon mosterd na de maaltijd voor Djion Kameri, super frustrerend mijn Oostenrijkse Geit is nu 6 maanden geblesseerd, super frustrerend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Een frustratie van mijn kant. Als ik spelers wil verkopen, omdat ik geld nodig heb om de club gezond te houden is het antwoord van de speler iedere keer " ik heb een contract dus ik wil dat uitdienen". Is hier wat aan te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PMMG Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Bijzonder, ik heb blijkbaar een tranferschuld van ruim 4 miljoen ondanks ik maar 1 miljoen uit heb gegeven aan inkomende tranfers. Heeft iemand een idee waaruit deze schuld kan bestaan? 30 april bewerkt door PMMG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 2 uur geleden zei PMMG: Bijzonder, ik heb blijkbaar een tranferschuld van ruim 4 miljoen ondanks ik maar 1 miljoen uit heb gegeven aan inkomende tranfers. Heeft iemand een idee waaruit deze schuld kan bestaan? Transfers in het verleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei (bewerkt) pfffrrrt... allemaal leuk en aardig, dat promoveren naar het championship, maar nu wil iedereen en z'n hond een nieuw contract voor 3x zoveelloon als ze hadden. En dat terwijl ik al lang weet dat ze volgend seizoen door het ijs gaan zakken (dit seizoen al ver boven realistische verwachtingen gepresteerd). Had ze best als back-ups willen houden, maar nu... Dat wordt een complete rebuild vrees ik. 1 mei bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Dit blijft al sinds jaar en dag hetzelfde en het gaat maar niet omhoog........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten