Mordurette Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 6 uur geleden zei Mark Hughes: ja neem aan dat je de ID nummer van Manchester United bedoelt of bedoel je wat anders? Je moet de ID nummers ook in een config file toevoegen anders werkt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 5 uur geleden zei Mordurette: Je moet de ID nummers ook in een config file toevoegen anders werkt het niet. Deze regel staat in de configfile van de normale logos <record from="680" to="graphics/pictures/club/680/logo"/> en deze in de map small logos <record from="680" to="graphics/pictures/club/680/icon"/> Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 uur geleden zei Mark Hughes: Deze regel staat in de configfile van de normale logos <record from="680" to="graphics/pictures/club/680/logo"/> en deze in de map small logos <record from="680" to="graphics/pictures/club/680/icon"/> Dat zou volgens mij goed moeten zijn. Weet ik het verder ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Er zijn letterlijk geen scouts meer in mijn save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Op 6-10-2024 om 13:32 zei Thomassje123: Er zijn letterlijk geen scouts meer in mijn save Haha bizar. Je hebt niet toevallig gefilterd dat die alleen mensen zoekt voor je B team of jeugdteam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 3 uur geleden zei bas huijsmans: Haha bizar. Je hebt niet toevallig gefilterd dat die alleen mensen zoekt voor je B team of jeugdteam? Oh stom, dat was wel de reden Vond het al vreemd maar het had me ook niet verbaasd. Er zitten wel een paar bugs in mijn save namelijk 100 jarige scouts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Met de rollator langs het veld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Sallai ooit met pensioen gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober (bewerkt) Zojuist zei Mordurette: Sallai ooit met pensioen gaan? Nee, is nog steeds scout bij mij in 2107 Hij is hier 110 jaar 7 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 5 uur geleden zei Thomassje123: Oh stom, dat was wel de reden Vond het al vreemd maar het had me ook niet verbaasd. Er zitten wel een paar bugs in mijn save namelijk 100 jarige scouts Maar jij zit toch in 2101 of 2102? Jouw manager is toch ook in de 100 bijna, waarom zij niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 10 minuten geleden zei Kyrill: Maar jij zit toch in 2101 of 2102? Jouw manager is toch ook in de 100 bijna, waarom zij niet? Normaal gesproken gaan ze met pensioen zou je denken, lijkt toch echt een bug te zijn. Maar ik vind het helemaal niet erg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 13 minuten geleden zei Thomassje123: Normaal gesproken gaan ze met pensioen zou je denken, lijkt toch echt een bug te zijn. Maar ik vind het helemaal niet erg! Oooh ja das waar natuurlijk,goed punt haha.fijn dat je hèt leuk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Geen bug maar wel frustratie en beetje ''raar'' ik sta met Frankfurt 12 punten voor al op de nummer 16, en in de media gaat op de persco's heel de tijd, alsof ik net als HSV nog steeds een degradatiekandidaat ben Gelukkig is het bestuur zeer tevreden en zit ik nu op een A- en bij de Supporter scoor ik voor als nog, ook een A- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Ergenis: We geven niks weg, Domagnano heeft geen enkele keer geschoten en toch heeft mijn linker centrale verdediger een 6,2. Gebeurt heel vaak op die positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Valt er niks bijzonders op aan bijvoorbeeld zijn passingstatistieken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 4 minuten geleden zei neva: Valt er niks bijzonders op aan bijvoorbeeld zijn passingstatistieken? Zeg het maar waarom hij zo'n lage rating krijgt en de rest niet. 91% passes aangekomen, 80% van de luchtduels gewonnen Enige wat je hem kan aanrekenen is dat hij 1x heeft geprobeerd te tackelen en dat dat niet gelukt is waardoor zijn tackelen 0% is Enige wat je hem kwalijk kunt nemen is dat hij geen ballen heeft onderschept terwijl zijn collega's 6 en 4 keer een bal hebben onderschept. Schijnbaar wordt hij daar op afgerekend 6,6 slaat dus nergens op en had gewoon een 6,9 of een 7,0 te zijn. Zijn collega een de rechterkant heeft slechts 42% van de keren een luchtduel gewonnen. Dus ja... zeg het maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Ik start zojuist FM24 op: Misschien dat ze dat maar beter ff kunnen aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober In volle titelstrijd mijn eerste doelman kwijt... Dit bestuur . Al sinds mijn aanstelling 0% transferopbrengst. Ik was echt beter naar AIK of Bodo/Glimt gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Such an odd decision... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Op 10-10-2024 om 22:26 zei Thomassje123: Zeg het maar waarom hij zo'n lage rating krijgt en de rest niet. 91% passes aangekomen, 80% van de luchtduels gewonnen Enige wat je hem kan aanrekenen is dat hij 1x heeft geprobeerd te tackelen en dat dat niet gelukt is waardoor zijn tackelen 0% is Enige wat je hem kwalijk kunt nemen is dat hij geen ballen heeft onderschept terwijl zijn collega's 6 en 4 keer een bal hebben onderschept. Schijnbaar wordt hij daar op afgerekend 6,6 slaat dus nergens op en had gewoon een 6,9 of een 7,0 te zijn. Zijn collega een de rechterkant heeft slechts 42% van de keren een luchtduel gewonnen. Dus ja... zeg het maar In FM is 6.5 gemiddeld genomen ok en met een 6.6 zit hij erboven.....Dus niets bijzonders gepresteerd, maar ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Vind dit wel grappige ''rariteit'' Sutalo voor 87 miljoen naar Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Heb ingesteld dat m'n Algemeen directeur de staf aan mag nemen, heb ik nu ineens zes assistenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Frustratie: Na 2 wedstrijden gewonnen te hebben denkt het bestuur dat we wel klaar zijn om de stap van amateur naar semi-prof te maken. Dan moeten we opeens salaris gaan betalen enz. En echt rijk is de club al niet. Ik had liever niet gehad dat ze deze stap hadden gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Alleen de kampioen promoveert. Hoe kan de kans op de titel (1.06) afwijken van de kans op promotie (1,01)? Ik heb trouwens wel het idee dat ze hele hoge verwachtingen van ons hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Op 20-10-2024 om 00:09 zei MisterX: Frustratie: Na 2 wedstrijden gewonnen te hebben denkt het bestuur dat we wel klaar zijn om de stap van amateur naar semi-prof te maken. Dan moeten we opeens salaris gaan betalen enz. En echt rijk is de club al niet. Ik had liever niet gehad dat ze deze stap hadden gezet. Heel leuk, maar al mijn spelers denken dat wij dus niet de financiën hebben om ze een goed bod te doen. Dus ze willen wel gratis op amateurbasis voor ons speler, maar als ik ze vervolgens een contract aan wil bieden, dan kunnen we dat financieel niet aan denken ze. Hebben ze trouwens wel stiekem gelijk in. Maar daardoor gaan wel 1 voor 1 mijn beste spelers weg en kan ik daar weinig voor terug krijgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten