MNie Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 minuten geleden zei Rrrood: Ik zou een bugreport maken op SI forum, want het zou verholpen moeten zijn na de laatste update. Of je hebt op afbetaling nog heel veel transferschulden lopen? Nee heb absoluut geen schulden en verkoop echt voor veel meer dan ik ingekocht heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 minuut geleden zei MNie: Nee heb absoluut geen schulden en verkoop echt voor veel meer dan ik ingekocht heb Ja dan is de enige manier een bugreport op SI forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 6 minuten geleden zei Rrrood: Ja dan is de enige manier een bugreport op SI forum. Net gedaan ja, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik heb nu al een paar keer de volgende situatie gehad: Ik koop bewust Speler X na de deadline van 31 augustus en dan ook pas aan het einde van het seizoen. Hij blijft dus het restant van het lopende seizoen bij zijn oude club. Toch komt dan bijna altijd standaard de vraag of zijn huidige club hem mag huren tot het einde van het seizoen. Wat dus niet gaat, want hij blijft daar sowieso al tot het einde van het seizoen. Ik accepteer het altijd maar, maar er gebeurd natuurlijk niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Kiernan Dewsbury-Hall, te koop bij Leicester voor 40 miljoen. Arsenal en ik (Everton) bieden hun vraagprijs. Hij kan kiezen: - 100K per week als 4e keus MC achter o.a Kai Havertz en zelfs Timber, in een systeem met twee MC's - 200K per week als absolute basiskeus bij Everton in een systeem met 3 MC's Ik hoef niet te vertellen waar hij nu speelt he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Geen bug maar meer een frustratie: kom er net pas achter in fucking 2027 dat mijn Duitse nationale elftal niet klopt. Blijkbaar met de nieuwe update een bestandje vergeten te verwijderen. Heeft dag nog zin midden in je game? Zit bij SV Wiesbaden dus wel zo tof als ik mijn spelers opgeroepen zie worden... Alleen de jeugdelftallen kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 24 minuten geleden zei Thierryvane: Geen bug maar meer een frustratie: kom er net pas achter in fucking 2027 dat mijn Duitse nationale elftal niet klopt. Blijkbaar met de nieuwe update een bestandje vergeten te verwijderen. Heeft dag nog zin midden in je game? Zit bij SV Wiesbaden dus wel zo tof als ik mijn spelers opgeroepen zie worden... Alleen de jeugdelftallen kloppen. Lastig. Vroeger wel, want dan was alles bij de eerstvolgende teamselectie wel weer normaal, maar of dat nu nog zo is durf ik niet te zeggen. Je kan wel gewoon doorgaan, want het gaat alleen om echte spelers die niet opgeroepen worden. Dus je talentvolle regens zullen als het goed is wel gewoon het eerste kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zojuist zei neva: Lastig. Vroeger wel, want dan was alles bij de eerstvolgende teamselectie wel weer normaal, maar of dat nu nog zo is durf ik niet te zeggen. Je kan wel gewoon doorgaan, want het gaat alleen om echte spelers die niet opgeroepen worden. Dus je talentvolle regens zullen als het goed is wel gewoon het eerste kunnen halen. Dat is in ieder geval al een geruststelling. Gaat vooral om mijn regens. Iemand anders die weet of het nog mogelijk is om dit te verwijderen zodat de selectie weer "normaal" is bij de eerstvolgende interlandperiode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zojuist zei Thierryvane: Dat is in ieder geval al een geruststelling. Gaat vooral om mijn regens. Iemand anders die weet of het nog mogelijk is om dit te verwijderen zodat de selectie weer "normaal" is bij de eerstvolgende interlandperiode? Naar mijn weten kan je dit niet meer fiksen als je je game gestart bent... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 51 minuten geleden zei Thierryvane: Iemand anders die weet of het nog mogelijk is om dit te verwijderen zodat de selectie weer "normaal" is bij de eerstvolgende interlandperiode? Ik zou vooral zeggen: Test het voor ons Wat ik aanraad is om het toch te doen, want dan vergeet je het ook niet met een volgende save die je gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik zou vooral zeggen: Test het voor ons Wat ik aanraad is om het toch te doen, want dan vergeet je het ook niet met een volgende save die je gaat spelen. Heb ze verwijderd, we gaan het meemaken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 9 minuten geleden zei Thierryvane: Heb ze verwijderd, we gaan het meemaken... En en en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 22 minuten geleden zei ReneLeBlanc: En en en? Nog niks helaas. Maar zit nog niet in de interlandperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 minuut geleden zei Thierryvane: Nog niks helaas. Maar zit nog niet in de interlandperiode. Volgens mij, maar correct me if im wrong @bas huijsmans, zou je geen manager van Duitsland kunnen worden. Als je een nieuwe manager toevoegt zou je dus Duitsland niet kunnen selecteren. Dat is wellicht de snelste manier om te checken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart RIP game SV Wehen Wiesbaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 13 minuten geleden zei Thierryvane: RIP game SV Wehen Wiesbaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Volgens mij, maar correct me if im wrong @bas huijsmans, zou je geen manager van Duitsland kunnen worden. Als je een nieuwe manager toevoegt zou je dus Duitsland niet kunnen selecteren. Dat is wellicht de snelste manier om te checken? 1 uur geleden zei Thierryvane: RIP game SV Wehen Wiesbaden. zou normaal gesproken opgelost moeten geraken met de realname fix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 3 minuten geleden zei Oerlie: zou normaal gesproken opgelost moeten geraken met de realname fix. Ook daarvoor moet je toch een nieuwe game starten? Ik zit namelijk al in seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ook daarvoor moet je toch een nieuwe game starten? Ik zit namelijk al in seizoen 4. nope, realname fix kun je op je huidige save toepassen. Enkel de save game herladen daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Die blessures joh pfff echt om te janken zeg lijkt deze editie wel elke save erger 😞😭😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PMMG Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) Salariseisen blijft een bijzonder fenomeen, een speler vraagt als voorbeeld bij mij 50.000 p/m. Dit is voor mij niet te betalen. Bij een gelijkwaardige club qua reputatie en prognose tekent dezelfde speler voor 15.000 p/m. Zelfde geldt voor de loanfee, voor spelers die geen speeltijd hebben bij hun huidige club wordt er 100k bij speeltijd en 250k bij geen speeltijd gevraagd. Alles geprobeerd maar dit is niet lager te krijgen waardoor te duur. Een andere club huurt de spelers even later voor 15k om 50k 🤡🤡🤡 22 maart bewerkt door PMMG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Transfernotificatie speler > informeren naar speler > "Hoffenheim laat je weten dat Tom Bischof voor geen enkele prijs te koop is" Nee, oké. Klasse! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) De transferwaardes van spelers vind ik echt ontzettend irritant bij mijn Wisla game. We behoren tot de clubs met de beste reputatie, hebben de CL twee jaar op rij gewonnen en de competitie is opgerukt tot de 6e plek op de coëfficientenlijst en de 8e plek qua reputatie. En alsnog worden spelers belachelijk laag ingeschat door concurrenten en komen er ploegen snuffelen aan spelers die in principe niet eens op uitnodiging hun veters vast mogen maken. Hurducas kwam voor 32m over van Club Brugge en is een van de beste centrale verdedigers ter wereld. Toch komen er maar boden binnen van maximaal 15 miljoen. Thomas Scott is een fenomenale linksback waar we zelf flink de portemonnee voor hebben moeten trekken. Twee seizoenen geleden kwam hij voor liefst €92M over van Fulham, nu komen er boden van €20M binnen. Ja joh, ik leg me neer bij 70M verlies voor een Engelse linksback die bij de beste ter wereld behoort. Bij veel toppers heb ik een transfersom ingesteld (niet dat dit clubs ervan weerhoudt om max 20 miljoen te bieden) maar bij de onderstaande spelers heb ik dit niet gedaan: Screens belachelijk goedkope spelers Spoiler Slechts eens in de zoveel tijd wordt er wel echt flink geboden op spelers maar ondanks de topreputatie, prijzenregen en financieel sterke positie blijf ik elke transferperiode laten we zeggen 200 schandalige boden afwijzen op spelers die waanzinnig goed zijn en bij elke andere club een waarde van 100m plus zouden vertegenwoordigen, of in het geval van Cabrera minimaal 30M ipv de 3 die er nu staat. Edit: Ik ben al eens voor de grap naar Manchester City gegaan, voor 200M kon ik de gehele basisselectie weghalen bij Wisla. 30 maart bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 24 teams in een competitie. Leuk joh, Engeland. Maar met een semi-pro teampje dat het ook nog aardig wil doen in de beker is het echt niet vol te houden. Dat speelschema... moet je januari eens zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 6 uur geleden zei Niejo101: 24 teams in een competitie. Leuk joh, Engeland. Maar met een semi-pro teampje dat het ook nog aardig wil doen in de beker is het echt niet vol te houden. Dat speelschema... moet je januari eens zien! Ja, welkom in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten