ElPrincipito Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Hebben jullie ook zoveel last van blessures? Echt ongekend. Ik denk dat ik er nu 8 langdurig in de lappenmand heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 15 uur geleden zei TheRealOne: Natuurlijk is dit nog altijd mogelijk, maar omdat hij al meerdere Nederlandse jeugdelftallen heeft doorlopen en vanwege de status van z'n vader in Nederland, stoor ik me er toch best aan dat Shaqueel van Persie steeds voor Engeland lijkt te kiezen Heel irritant inderdaad. In de Editor bij een nieuwe game zijn Engelse nationaliteit maar weghalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Geen bug, wel enorm frustrerend... Zojuist in mn 2e seizoen (dat overigens tamelijk lekker verloopt) thuis van PSV gewonnen, wil ik er een screenshotje van maken om hier te delen, loopt mn laptop vast. Kan niets meer, alleen uitzetten en opnieuw opstarten. Natuurlijk het spel niet opgeslagen na de wedstrijd, dus mag ik m opnieuw gaan spelen.... grrrr Edit: instant result; alsnog 1-0 winst. Grote Blij. 2 november 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 2 uur geleden zei ElPrincipito: Hebben jullie ook zoveel last van blessures? Echt ongekend. Ik denk dat ik er nu 8 langdurig in de lappenmand heb. Haha ja. Hier ook. Veel keepers ook blessie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Sneeuwvlokjes... Dacht dat het in FM23 al beroerd was, maar ene meneer Frimpong is al een halfjaar boos op me omdat ik een wanprestatie in een oefenwedstrijd tegen St. Pölten beloonde met een scheldkanonnade. Vervolgens neemt hij als invloedrijke speler de hele selectie mee. Ach, zo lang de resultaten goed zijn, word je toch niet ontslagen. Eerder lastig bij contractverlengingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik merk dat ook, spelers kunnen veel minder hebben ineens. Beetje jammer dat je een spelersgroep ineens met fluwelen handschoentjes aan moet pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Jaden Sancho presteert slecht op de training met eerst een 6,2 en daarna een 5,4. Vervolgens spreek ik hem erop aan, wordt hij boos omdat hij het onterecht vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik loop er tegenaan dat ik een voorbereiding in Brazilië heb, vervolgens oefenwedstrijden in ga plannen en deze niet worden geaccepteerd. Vervolgens ga ik op tour, kan ik geen wedstrijden spelen en begin ik "zonder voorbereiding" aan het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Europese tickets zijn bugged in mijn FM22 game. In plaats van de 3 tickets waarop de divisie recht heeft, krijg ik er maar eentje... De game verdwijnt daardoor helaas in de prullenbak denk ik... 4 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Ik vind die geblesseerde doelmannen soms wel te ver gaan. Het valt me op dat het telkens gebeurd voor een belangrijk Europees duel en dat kan wel een keer gebeuren maar ik ben drie seizoenen ver en het is elk seizoen? Dan spreek ik van geen toeval meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Heb je Bijlow? Dan is het wel reëel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 1 minuut geleden zei neva: Heb je Bijlow? Dan is het wel reëel. Ik ga toch die veelbesproken transfer in de podcast moeten gaan doorvoeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Na de verkoop van Aaron Wan-Bissaka is bijna de hele selectie pissig omdat er te weinig rechtsbacks zijn. Op zich kan ik dat wel begrijpen aangezien we alleen Diogo Dalot hebben, maar als ik dezelfde dag nog Iván Fresneda als opvolger haal blijven ze ontevreden. Het lijkt wel alsof ze niet gemerkt hebben dat ik een vervanger heb gehaald. Ik heb weliswaar nog 215 dagen om deze belofte in te lossen, maar heb weinig zin om nog een rechtsback te halen (die ik eigenlijk niet nodig heb), puur en alleen omdat de selectie niet opmerkt dat ik Fresneda heb gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 24 minuten geleden zei Smikkelbeer: Na de verkoop van Aaron Wan-Bissaka is bijna de hele selectie pissig omdat er te weinig rechtsbacks zijn. Op zich kan ik dat wel begrijpen aangezien we alleen Diogo Dalot hebben, maar als ik dezelfde dag nog Iván Fresneda als opvolger haal blijven ze ontevreden. Het lijkt wel alsof ze niet gemerkt hebben dat ik een vervanger heb gehaald. Ik heb weliswaar nog 215 dagen om deze belofte in te lossen, maar heb weinig zin om nog een rechtsback te halen (die ik eigenlijk niet nodig heb), puur en alleen omdat de selectie niet opmerkt dat ik Fresneda heb gehaald. Nou ja, misschien vinden ze 1 back up te weinig? Is er niet nog een of ander talent dat je kunt halen? Iemand van 18 ofzo, voor de toekomst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 2 uur geleden zei MisterX: Nou ja, misschien vinden ze 1 back up te weinig? Is er niet nog een of ander talent dat je kunt halen? Iemand van 18 ofzo, voor de toekomst? Dat zou kunnen. Je hebt ook wel een punt. Voordat Wan-Bissaka verkocht werd hadden we er ook maar twee en toen was deze positie al een aandachtspunt tijdens de transfermeeting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Ik wil Balde er uit halen, maar wordt nu Van Hecke door mijn assistent geadviseerd als vervanging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Reijders wil naar Chelsea. Ik zeg nee. Hele team meteen kwaad. Ik zeg nee. Man, man, man. Als team wil je toch niet zwakker staan? Ook al staat Chelsea op de stoep. Voor 50m mag die weg. 25m is veel te laag Edit: Fuck.. Hij is 3 maanden out. Grrrrrr. KutFM, hehe. oh Boomen staat op de TL..Kijken of die naar mij wil. 7 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Jij speelt dus niet met de 'Echte wereld' optie of hoe dat ook precies heet? Aangezien je Reijnders nog hebt bij AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Jij speelt dus niet met de 'Echte wereld' optie of hoe dat ook precies heet? Aangezien je Reijnders nog hebt bij AZ Uhu. Zoals het na de zomer was geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Bij Club NXT is Jano Willems al 2 jaar een spits volgens FM (is een centrale verdediger). Aangegeven en de head researcher had het aangepast.. maar is nog steeds een spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Geen idee of dit een bug is maar ik heb belangstelling voor 21 van de 33 spelers in mijn selectie. Dit is toch erg veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ik heb dat in FM23 bijna elk seizoen gehad toen ik met Nordsjaelland speelde en een goed seizoen in Europa had gedraaid. Denk dat het op zich te verklaren is als je met een (voor Champions League begrippen) kleiner team een goed seizoen draait. Denk aan bijvoorbeeld Ajax in 2019. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ik lees het al, gewoon de ingame editor weer aanschaffen om die onzin te ontlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 uur geleden zei Svenpunt: Bij Club NXT is Jano Willems al 2 jaar een spits volgens FM (is een centrale verdediger). Aangegeven en de head researcher had het aangepast.. maar is nog steeds een spits Het is aangepast, maar dat was niet op tijd voor de release (deadline voor de data is vrij vroeg). Zal bij een volgende update dus wel correct staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Assistenten bij PSV kloppen niet, Ooijer/Rabanal en Rutten zijn al enkele maanden weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten